SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het Foqueville-diner mag ze kiezen of ze naast jou of LTVDK gaat zitten.
Waarom niet tussen beide in??quote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het Foqueville-diner mag ze kiezen of ze naast jou of LTVDK gaat zitten.
Als ze dat per se wil kan dat ook nog.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom niet tussen beide in??
Zou het snel wissenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedere foto waar Marco beetje slecht opstaat wordt er straks bijgehaald. Maak me beetje zorgen om mezelf mocht ik ooit een BN'er worden. Er is ook wat beeldmateriaal waar ik liever niet aan herinnert zou worden.
Nee heb vandaag gevraagd of ik extra mag werken en dat magquote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten nu dat je vrij hebt, geen ontkomen mee aan.
Ja, jij bent de serveerster tijdens het dinerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb vandaag gevraagd of ik extra mag werken en dat mag
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, jij bent de serveerster tijdens het diner![]()
![]()
Om je perfecte kontjequote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
was ik alleen daarom uitgenodigt
Ja zag er net eentje in het topic waar hij met een dronken kop naast een vrouw met een paar blote tieten staat. Ik snap echt niet wat dit met dat hele gedoe te maken heeft.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedere foto waar Marco beetje slecht opstaat wordt er straks bijgehaald. Maak me beetje zorgen om mezelf mocht ik ooit een BN'er worden. Er is ook wat beeldmateriaal waar ik liever niet aan herinnert zou worden.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou maar goed dat ik mag twerken dan
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou maar goed dat ik mag werken dan
Alles gaat er nu weer bijgehaald worden om hem in een slecht daglicht te plaatsen. De TEG-feestjes; het vreemdgaan. Allemaal niet zo schadelijk maar nu hebben ze iets gevonden dat wel echt schadelijk is.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag er net eentje in het topic waar hij met een dronken kop naast een vrouw met een paar blote tieten staat. Ik snap echt niet wat dit met dat hele gedoe te maken heeft.
Lekker schudden met die billenquote:
Ja klopt, dat slaat natuurlijk nergens op. Als hij schuldig is moet hij veroordeeld worden, maar hij is nu al veroordeeld door veel mensen. Ik vind het een naar mannetje hoor met al dat vreemdgaan en daarna zijn zielige verhaaltjes, maar hij verdient wel gewoon een eerlijk onderzoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles gaat er nu weer bijgehaald worden om hem in een slecht daglicht te plaatsen. De TEG-feestjes; het vreemdgaan. Allemaal niet zo schadelijk maar nu hebben ze iets gevonden dat wel echt schadelijk is.
quote:
Hmm, nee komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ontmoet je iemand die gewoon echt slimmer is dan jijzelf en dan kun je alleen maar vanaf de bank in stilte en totale adoratie luisteren en leren
Woensel-West is Woensel-West toch? Of is dit alweer een andere wijkquote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is a niet het Woensel west wat ik voor ogen had en b dat zijn of woningen geworden of is die islamitische basisschool...
Dat is geen bobbling remix van DJ Jeanquote:Op woensdag 15 december 2021 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever dit tbh....
Is dit een expressie van jouw gevoel op dit moment?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een expressie van jouw gevoel op dit moment?
Wat een mooi derpy ding.quote:
Das Achterhoeks, verstaat niemandquote:
Ik wil ook, maar dat zal er wel niet inzitten binnenkort.quote:
Dit wil ik niet perse, maar verwacht ik wel vrijdag.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna worst eten in Germania
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil ook, maar dat zal er wel niet inzitten binnenkort.
Ik zie het als andere wijk, maar dat kan aan mij liggen. De postcode is sws anders. Woensel-West heeft 5621,de Frankrijkstraat 5622 A...quote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, nee komt me niet bekend voor
[..]
Woensel-West is Woensel-West toch? Of is dit alweer een andere wijk
En denk dat het woningen zijn geworden? Stercollege (vavo) van ROC zat er ooit
Huehue?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit wil ik niet perse, maar verwacht ik wel vrijdag.
Achterhoeks ja?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kan CL ondertiteling verzorgen
Gelukkig niet zegquote:Op woensdag 15 december 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is geen bobbling remix van DJ Jean
Tijd.quote:
Ja daar ligt Ede toch ook gewoonquote:
Alleen morgen. Curryworst happen, Edeka plunderen en even naar DM.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Zit de halve sc in Duitsland dit weekend?
Ja, soort van bedrijfsfeestje. Kinda. Het is bij gebrek aan opties een kerstmarkt.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huehue?
Ga je naar Duitsland?
Stond nog niet op mijn bucket list.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En daarna worst eten in Germania
Ik ga er wel vanuit dat zo’n thermaalbad kotervrij isquote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd.![]()
Sowieso gaat iets van een zwembad 'm niet worden in kotervakantie en verder vooral druk.
Nee, vrijdag "even" heen en weer.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn er nog maar weinig kotervrije zones.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat zo’n thermaalbad kotervrij is
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Thermaalbad wel, maar zó veel keus heb ik hier in de regio niet zonder bij een sauna uit te komen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke plaats?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, soort van bedrijfsfeestje. Kinda. Het is bij gebrek aan opties een kerstmarkt.
De große ausfahrt is begonnen denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Zit je daar net lekker te relaxen in je eentje flikkeren ze ineens 40 incontinente peuters bij je in het zwembad, zul je zien.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze tijden zijn het de kleine dingen / grote worsten die het ‘m doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond nog niet op mijn bucket list.
- Duitse worst eten.
Allemaal van die dobberende keutels.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar net lekker te relaxen in je eentje flikkeren ze ineens 40 incontinente peuters bij je in het zwembad, zul je zien.
Oh, ik was niet duidelijk genoeg. "Kerstmarkt". Het is op het terrein van de Duitse opperbazen, alleen voor werknemers.quote:
Want anders mag je niet naar Duitsland?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gehoopt dat m'n zus nog dat ene uit Duitsland wilde hebben zodat ik het moest halen voor dr.
Had ik in het Hilton in Sighișoara. Lig ik net lekker te poedelen, gaan ze daar 20 kinderen zwemles gevenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar net lekker te relaxen in je eentje flikkeren ze ineens 40 incontinente peuters bij je in het zwembad, zul je zien.
Ik ben nog steeds teleurgesteld door die Ikea-worsten vanmiddagquote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In deze tijden zijn het de kleine dingen / grote worsten die het ‘m doen.
Jawel, maar om nou alleen voor de DM te rijden gaat me ook wat ver.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want anders mag je niet naar Duitsland?
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik in het Hilton in Sighișoara. Lig ik net lekker te poedelen, gaan ze daar 20 kinderen zwemles geven
Ooowww, dat klinkt al minder sfeervolquote:Op woensdag 15 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik was niet duidelijk genoeg. "Kerstmarkt". Het is op het terrein van de Duitse opperbazen, alleen voor werknemers.
Gewoon meer kopen zodat het wel de moeite waard isquote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou alleen voor de DM te rijden gaat me ook wat ver.
Welke worsten?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds teleurgesteld door die Ikea-worsten vanmiddag
Zit je haar nu als dat van Marion Koopmans?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme ik ben vanmorgen uitgeschoten met dat volumepoeder in m'n haar en het is verschrikkelijk.
Dat heb ik hier in het zwembad. Is het tot 1 uur bejaarden ontwijken banenzwemmen en dan beginnen ze om kwart voor 1 op te ruimen en zooi in het water te tyfen voor de zwemles van zwakbegaafde kinderen die om 1uur begint. Moet iedereen al het water uit omdat ze de bodem verhogen of zo. Ga weg, heb tot 1 uur.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik in het Hilton in Sighișoara. Lig ik net lekker te poedelen, gaan ze daar 20 kinderen zwemles geven
Jawel, en het is alweer een tijdje geleden dat ik daar was, dus is weer eens tijd.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooowww, dat klinkt al minder sfeervol
Maar wel leuk dat ze iets organiseren. Op zich. Niet dat ik er op zou zitten te wachten
Ja wel doe, maar was vooral het broodje dat niet te hachelen was, gortdroogquote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke worsten?
Toch niet die hotdogs? Die zijn gemaakt van oude Oeigoeren.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke worsten?
Ja bijna wel. Als ik m'n hand erdoorheen haal, blijft het precies zo zitten. En bovenop ligt het plat op m'n hoofd en de onderste laag wordt statisch.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je haar nu als dat van Marion Koopmans?
Oei, dus dáárom zijn ze zo taai!quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke worsten?
Ik had in Boedapest lekkere douchegel van DM. Kijken of ik die kan vinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon meer kopen zodat het wel de moeite waard is
Huh?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in het zwembad. Is het tot 1 uur bejaarden ontwijken banenzwemmen en dan beginnen ze om kwart voor 1 op te ruimen en zooi in het water te tyfen voor de zwemles van zwakbegaafde kinderen die om 1uur begint. Moet iedereen al het water uit omdat ze de bodem verhogen of zo. Ga weg, heb tot 1 uur.
Ja, die geintjes hadden ze in Gorinchem ook toen ik daar baantjes trok.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in het zwembad. Is het tot 1 uur bejaarden ontwijken banenzwemmen en dan beginnen ze om kwart voor 1 op te ruimen en zooi in het water te tyfen voor de zwemles van zwakbegaafde kinderen die om 1uur begint. Moet iedereen al het water uit omdat ze de bodem verhogen of zo. Ga weg, heb tot 1 uur.
Ik weet het ook niet. Om te voorkomen dat de kinderen massaal verzuipen of zo. Iedereen moet het water uit en dan hoor je een bel.quote:
Die zijn van oude boekenkasten.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel doe, maar was vooral het broodje dat niet te hachelen was, gortdroog
Stond jij dan ook te douchen met allemaal van die blagen die naar je staren? Totaal niet ongemakkelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die geintjes hadden ze in Gorinchem ook toen ik daar baantjes trok.
Uitkijken met je omschrijving, nu heeft US zijn broek al weer uitquote:Op woensdag 15 december 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja bijna wel. Als ik m'n hand erdoorheen haal, blijft het precies zo zitten. En bovenop ligt het plat op m'n hoofd en de onderste laag wordt statisch.
Ja, is een ding in sommige zwembaden, kunnen ze kiezen tussen een ondiep naar diep stuk én hele zwembad diep.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oei, dus dáárom zijn ze zo taai!
Ik kom nooit in publieke zwembaden.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gezien?
kutchinezenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon weer van vleermuis en pangolines, zoals vroeger
Die baby gaat me te ver. Mag het ook met een kat of hond?quote:
Ohja dat zag ik vandaag ook, de koopjeshoek heet daar tegenwoordig de 'circular hub'quote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn van oude boekenkasten.
Als je pech had stonden die wel net te gillen en krijsen in die douchequote:Op woensdag 15 december 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond jij dan ook te douchen met allemaal van die blagen die naar je staren? Totaal niet ongemakkelijk.
Ik weet dit nog.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
De Ikea-hotdog is legendarisch op Facebook. Toen de vegan hotdog werd aangekondigd op de pagina van de Ikea kwam daar zo'n shitstorm van reacties op dat ik daar de hele middag van kon genieten.
Denk het?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die baby gaat me te ver. Mag het ook met een kat of hond?
Of, en dit bevalt me nog wel het meest, een grotere en 'm dan zelf aantrekken.quote:
Alsof er in de normale zoveel vlees zitquote:Op woensdag 15 december 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
De Ikea-hotdog is legendarisch op Facebook. Toen de vegan hotdog werd aangekondigd op de pagina van de Ikea kwam daar zo'n shitstorm van reacties op dat ik daar de hele middag van kon genieten.
Zoveel verontwaardiging om niks.quote:
Maar ook mensen die dan ook een glutenvrije wilden. En eentje zonder suiker. En eentje zonder gember. Eet zand.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel verontwaardiging om niks.
Zo tenenkrommend dat het hilarisch was.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Omdat de reacties grappig waren of juist tenenkrommend?
Tenenkrommend.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Omdat de reacties grappig waren of juist tenenkrommend?
Ja dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof er in de normale zoveel vlees zit
Ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook mensen die dan ook een glutenvrije wilden. En eentje zonder suiker. En eentje zonder gember. Eet zand.
Spreek anders even een paar plagen uit de oudheid over hem uitquote:
Sprinkhanen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spreek anders even een paar plagen uit de oudheid over hem uit
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oude paarden en mislukte pony's toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof er in de normale zoveel vlees zit
Nee dat was in de balletjesquote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude paarden en mislukte pony's toch?
Hangt een beetje af van hoe ruim dat geïnterpreteerd wordt. Geldt dat alleen voor sub18 of ook voor bijna veertigers?quote:
Die veeg ik zo van mijn schouders afquote:Op woensdag 15 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heten ze niet meer, heb heel die winkel lopen afzoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom heetten het dan kutballen?
Naja zeg.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heten ze niet meer, heb heel die winkel lopen afzoeken
Je zult deze tegenkomen als berige man.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom heetten het dan kutballen?
Ik ook. Doodop van de hele dag geen reet uitvoeren.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook slapie slapie doen
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nieuwe naam is niet veel beter ...
HUVUDROLL
Even lekker acclimatiseren als toekomstige ambtenaarquote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Doodop van de hele dag geen reet uitvoeren.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nieuwe naam is niet veel beter ...
HUVUDROLL
Praat hem nu niet in een burn-out.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker acclimatiseren als toekomstige ambtenaar
Straks heeft hij mooi weer alle tijd en aandacht voor ons, onze natuurlijke burgermeester.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Praat hem nu niet in een burn-out.
Zou hij dat weer oppakken denk je?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks heeft hij mooi weer alle tijd en aandacht voor ons, onze natuurlijke burgermeester.
Als er iets onweerstaanbaar is dan is het toch wij met zijn allen?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hij dat weer oppakken denk je?
Zo enerverend vond ik 'm niet.quote:
Die van mij was heel enerverend en is dat nog steedsquote:Op woensdag 15 december 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo enerverend vond ik 'm niet.
Wel een ruimer hobbyhok nu.
Nee, opgeruimd. Het is vooral een "dump je zooi" hok geworden en dat moest weer even anders.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van mij was heel enerverend en is dat nog steeds
Meth gekookt?
Oh ik las hobbykok :’)quote:Op woensdag 15 december 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, opgeruimd. Het is vooral een "dump je zooi" hok geworden en dat moest weer even anders.
Wel boodschappen gedaan voor het eten morgen, dus it's something?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel boodschappen gedaan voor het eten morgen, dus it's something?
Heb je wel eens dat je boodschappen doet voor de volgende dag en dat je dan de volgende dag zin hebt in iets anders.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel boodschappen gedaan voor het eten morgen, dus it's something?
Regelmatig, maar dan heb ik pech.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat je boodschappen doet voor de volgende dag en dat je dan de volgende dag zin hebt in iets anders.
Wat volwassenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regelmatig, maar dan heb ik pech.
ziek?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
Godver, ben weer een straalkachel vandaag
Lui en een krent vooral.quote:
Elke dag.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens dat je boodschappen doet voor de volgende dag en dat je dan de volgende dag zin hebt in iets anders.
ah ok, voor hetzelfde geld heb je een griep (oude of nieuwe)quote:
nee ik heb het altijd vrij snel warmquote:Op woensdag 15 december 2021 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok, voor hetzelfde geld heb je een griep (oude of nieuwe)
zo danquote:Op woensdag 15 december 2021 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
snap je gelijk waarom ik om de 2-3 dagen beddengoed verschoon
Ik doe iedere dag boodschappen anders vind ik het saai en voorspelbaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik haal ook liever waar ik gewoon zin in hebquote:Op woensdag 15 december 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag boodschappen anders vind ik het saai en voorspelbaar.
schootbappen?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel vaak hahaquote:Op woensdag 15 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen niet efficiëntquote:Op woensdag 15 december 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daar maal ik niet omquote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen niet efficiënt
Ga je ook langs de kletskassa?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar daar maal ik niet om
Ja en dan zoek ik altijd de leukste kassière op.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ook langs de kletskassa?
Niks lekkerder dan wakker in een goed bad drijfnatte nachtzweetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Hoax bij de kletskassa zitten alleen maar dikke oudere vrouwen met een overontwikkelde babbel.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zoek ik altijd de leukste kassière op.
Hoeveel kletskassa's hebben jullie?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan zoek ik altijd de leukste kassière op.
Ik zou toch eens denken aan verhuizen naar een wat mooier gedeelte van de wereld dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax bij de kletskassa zitten alleen maar dikke oudere vrouwen met een overontwikkelde babbel.
Wat raad je aan?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou toch eens denken aan verhuizen naar een wat mooier gedeelte van de wereld dan.
ik kan niet efficient boodschappen doenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is alleen niet efficiënt
Bitterbal is een vette egel?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Deed met aan @:bitterbal denken op een of andere manier.
Ja ik vind het soms ook lastig. Als ik een week plan dan blijk ik toch nog wat dingentjes te missen,quote:Op woensdag 15 december 2021 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan niet efficient boodschappen doen
meer dan 2 dagen avondeten in voorraad hebben is luxe en zeldzaam
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een stekelig ding die met de beentjes wijd gaat zodra ze een wormpje ziet.
Ok nu slapen.
als ik plan voor bv voor picnic dan verplicht ik mij het eerste weekend een dag aan bereiden van maaltijden te spenderen om in te vriezen...quote:Op woensdag 15 december 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik vind het soms ook lastig. Als ik een week plan dan blijk ik toch nog wat dingentjes te missen,
Of giraffen hun eigen scheetjes ruiken.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Waar heb je wakker om gelegen?
Heb je je vriendin wakker gemaakt, wel een serieus onderwerp.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of giraffen hun eigen scheetjes ruiken.
Ja we waren verdeeld hierover. Ik dacht van niet omdat hun hoofd te ver weg zit, maar zij dacht dat als het een superscheetje was ze dat wel konden ruiken.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je vriendin wakker gemaakt, wel een serieus onderwerp.
Leuke baanquote:Op donderdag 16 december 2021 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een vriend van mij heeft verblijf voor giraffes in een Nederlandse dierentuin ontworpen![]()
En een nieuw verblijf voor apen.
Herkenbaar. Al dat thuis zitten werkt hier ook niet mee.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:19 schreef datismijnmening het volgende:
Nee gewoon over dingen op het moment even niet lekker lopen.
Nee dat begint mij ook wel mijn neus uit te komen.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al dat thuis zitten werkt hier ook niet mee.
Best bijzonder. Je moet ook met best veel dingen rekening houden. Als je dingen vastmaakt met wat bouten moeten die iets zeker zijn dan bij mensen het geval is omdat een beetje aap een stuk sterker is.quote:
Ik heb het idee dat heel veel mensen ook meer in zichzelf keren. Aantal vrienden van mij zienof spreek ik nauwelijks meer, terwijl ik er wel graag nog op uit wil in plaats van achter de geraniums ga zitten.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat begint mij ook wel mijn neus uit te komen.
Moeten wij Cali die week voor je opvangen?quote:Op donderdag 16 december 2021 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ik wil gewoon een week naar London zonder gedoe
Het is ook niet meer zo makkelijk om spontaan iets te doen. Ja je kunt mensen bij je thuis uitnodigen, maar dan zit je nog steeds binnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat heel veel mensen ook meer in zichzelf keren. Aantal vrienden van mij zienof spreek ik nauwelijks meer, terwijl ik er wel graag nog op uit wil in plaats van achter de geraniums ga zitten.
quote:Op woensdag 15 december 2021 23:47 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Deed met aan @:bitterbal denken op een of andere manier.
En ben jij nog ziek geweest?quote:Op donderdag 16 december 2021 07:56 schreef Goitske het volgende:
De kinderen gaan vandaag weer naar schoolvoor 2 dagen maar hey toch 2 dagen
![]()
Volgende week gaan opa en oma hun entertainen (wat Rutte ook zegt, ze hebben net corona gehad dus ze steken opa en oma echt niet aan)
Rutte heeft makkelijk pratenquote:Op donderdag 16 december 2021 07:56 schreef Goitske het volgende:
De kinderen gaan vandaag weer naar schoolvoor 2 dagen maar hey toch 2 dagen
![]()
Volgende week gaan opa en oma hun entertainen (wat Rutte ook zegt, ze hebben net corona gehad dus ze steken opa en oma echt niet aan)
is die lekker warm en zacht?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan mijn bed nog niet uitkomen.
Lekkerquote:Op donderdag 16 december 2021 08:08 schreef Karzai het volgende:
Ik mag 31 december stoppen hier, weekje vrij in het nieuwe jaar
Huehue!quote:Op donderdag 16 december 2021 08:10 schreef Karzai het volgende:
Die worstenjongen stuurt mij bijna elke dag een email nu
quote:Op donderdag 16 december 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel redelijk dol op mijn bed
Ja dan de nieuwe baanquote:Op donderdag 16 december 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerEn dan de nieuwe baan?
Da's ouderwetsquote:Op donderdag 16 december 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sleutel van kantoor vergetendan maar even mijn kantoor opzetten in de auto.
correct.. en aanneemmer had zich maandag ziek gemeldquote:Op donderdag 16 december 2021 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw douche is niet warm?
quote:Op donderdag 16 december 2021 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
correct.. en aanneemmer had zich maandag ziek gemeld![]()
dus nu nog even behelpen met washandjes en warme kraan
lekker rustig werkdagje danquote:Op donderdag 16 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Nu hoorde ik gisteren dat er dus wijkmedewerkers de uitnodigingen aan mensen van de voedselbank geven. En die mensen die dan een uitnodiging hebben gehad moeten ons zelf bellen om dan hun 'plekje' te reserveren.
er hebben tot nu toe dus nog maar 3 mensen gebeld
voor ons diner op 2e kerstdag
zou kunnen, maar zoals je zegt: er is nog tijd.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er is nog tijd maar denk dat de mensen zelf zich bezwaard voelen ook om te bellen?
Hm, die drempel wordt wel hoger dan ... maar hoe had jij het liever gezien?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja er is nog tijd maar denk dat de mensen zelf zich bezwaard voelen ook om te bellen?
Ondankbaarquote:Op donderdag 16 december 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Nu hoorde ik gisteren dat er dus wijkmedewerkers de uitnodigingen aan mensen van de voedselbank geven. En die mensen die dan een uitnodiging hebben gehad moeten ons zelf bellen om dan hun 'plekje' te reserveren.
er hebben tot nu toe dus nog maar 3 mensen gebeld
voor ons diner op 2e kerstdag
ja het is echt de bedoeling dat het aan de mensen wordt gegeven. En hoe die dan geselecteerd worden dan weet ik niet. Ik had eerst gehoord dat er alleen gezinnen zouden komen maar gisteren belde dus de dochter van een 90 jarige man om voor hem te reserveren want hij had de uitnodiging gehad.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar zoals je zegt: er is nog tijd.
en misschien duurt het even voordat het de juiste mensen bereikt.
Maar wijkmedewerkers hebben een bon gekregen van hun baas en die die hem niet zelf gebruiken geven het door, of is het echt de bedoeling dat deze doorgegeven wordt?
Ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 december 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, die drempel wordt wel hoger dan ... maar hoe had jij het liever gezien?
Maar dat is dertigduizend man of zo.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht er wordt gewoon een gehele voedselbank uit rotterdam uitgenodigt?
ja misschien is er wat te laat begonnen? Ik weet niet hoe het is gegaan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:44 schreef Karzai het volgende:
Dat is niet veel, hoeveel uitnodigingen zijn er verstuurd. Duurt ook nog 10 dagen tot de kerst en ik denk dat veel mensen met de familie eten
hmm ja dat past nietquote:Op donderdag 16 december 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is dertigduizend man of zo.
die 90 jarige komt alleen dan?quote:Op donderdag 16 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed die meneer die dan nu al zijn plekje heeft moet dan ook niet alleen aan een tafeltje terecht komen
Misschien beter via de e-mail of whatsapp, maar dat moet ook maar net kunnenquote:Op donderdag 16 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nietIk dacht er wordt gewoon een gehele voedselbank uit rotterdam uitgenodigt? Maar heb nu het idee dat die uitnodigingen over de voedselbanken zijn verdeeld.
maar ben bang dat mensen zich bezwaard voelen om te bellen of zich misschien ook wel schamen.
ja dat geloof ik wel want zijn dochter belde voor hem om te reseverenquote:Op donderdag 16 december 2021 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die 90 jarige komt alleen dan?
ja het is toch wel een drempeltje denk ik om zelf te bellen. Beter gewoon de uitnodiging met tijd krijgen en als je dan niet kan voor een bepaalde tijd aan zon wijkmedewerker laten weten. Maargoed het komt vast wel goed :p Heb er wel zin inquote:Op donderdag 16 december 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien beter via de e-mail of whatsapp, maar dat moet ook maar net kunnen
Ga je naast hem zittenquote:Op donderdag 16 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
maar goed die meneer die dan nu al zijn plekje heeft moet dan ook niet alleen aan een tafeltje terecht komen
ja zou ik doen als dat zou kunnen qua tijdquote:Op donderdag 16 december 2021 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je naast hem zittenBeetje leuk met hem praten, vindt ie vast geweldig
Wat nou. Er zit toch niemand op dat steenkoude terras tussen de vuilniszakken, de heroïnespuiten, de gebruikte condooms en geen heatersquote:Op donderdag 16 december 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou ik doen als dat zou kunnen qua tijd
Als die 100 genodigden komen dan heb ik geen tijd om te gaan zitten toch :pquote:Op donderdag 16 december 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou. Er zit toch niemand op dat steenkoude terras tussen de vuilniszakken, de heroïnespuiten, de gebruikte condooms en geen heaters
Wel joh een grote pan snert op tafel zetten is 2 minuten werkquote:Op donderdag 16 december 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die 100 genodigden komen dan heb ik geen tijd om te gaan zitten toch :p
Nee johquote:Op donderdag 16 december 2021 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh een grote pan snert op tafel zetten is 2 minuten werk
Ik heb mijzelf laatst weer eens teleur laten stellen door de mac.quote:
oh oh. wat nu?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Verslapen. Deadline gemist.
Dat krijg je ervan als je gewoon om zes uur 's avonds stopt met werken.
met roomboter?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:03 schreef Karzai het volgende:
Ik eet al een week die kerststol
[ afbeelding ]
Oh das jammerquote:Op donderdag 16 december 2021 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf laatst weer eens teleur laten stellen door de mac.
Droog vlees op die burgers.
weg geldquote:Op donderdag 16 december 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar iemand anders gegaan die hem met spoed moet vertalen.
Oh balenquote:Op donderdag 16 december 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar iemand anders gegaan die hem met spoed moet vertalen.
mcflurry heeft ook afgedaan tegenwoordigquote:Op donderdag 16 december 2021 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf laatst weer eens teleur laten stellen door de mac.
Droog vlees op die burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |