SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het Foqueville-diner mag ze kiezen of ze naast jou of LTVDK gaat zitten.
Waarom niet tussen beide in??quote:Op woensdag 15 december 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het Foqueville-diner mag ze kiezen of ze naast jou of LTVDK gaat zitten.
Als ze dat per se wil kan dat ook nog.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom niet tussen beide in??
Zou het snel wissenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedere foto waar Marco beetje slecht opstaat wordt er straks bijgehaald. Maak me beetje zorgen om mezelf mocht ik ooit een BN'er worden. Er is ook wat beeldmateriaal waar ik liever niet aan herinnert zou worden.
Nee heb vandaag gevraagd of ik extra mag werken en dat magquote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten nu dat je vrij hebt, geen ontkomen mee aan.
Ja, jij bent de serveerster tijdens het dinerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb vandaag gevraagd of ik extra mag werken en dat mag
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, jij bent de serveerster tijdens het diner![]()
![]()
Om je perfecte kontjequote:Op woensdag 15 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
was ik alleen daarom uitgenodigt
Ja zag er net eentje in het topic waar hij met een dronken kop naast een vrouw met een paar blote tieten staat. Ik snap echt niet wat dit met dat hele gedoe te maken heeft.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedere foto waar Marco beetje slecht opstaat wordt er straks bijgehaald. Maak me beetje zorgen om mezelf mocht ik ooit een BN'er worden. Er is ook wat beeldmateriaal waar ik liever niet aan herinnert zou worden.
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou maar goed dat ik mag twerken dan
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou maar goed dat ik mag werken dan
Alles gaat er nu weer bijgehaald worden om hem in een slecht daglicht te plaatsen. De TEG-feestjes; het vreemdgaan. Allemaal niet zo schadelijk maar nu hebben ze iets gevonden dat wel echt schadelijk is.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja zag er net eentje in het topic waar hij met een dronken kop naast een vrouw met een paar blote tieten staat. Ik snap echt niet wat dit met dat hele gedoe te maken heeft.
Lekker schudden met die billenquote:
Ja klopt, dat slaat natuurlijk nergens op. Als hij schuldig is moet hij veroordeeld worden, maar hij is nu al veroordeeld door veel mensen. Ik vind het een naar mannetje hoor met al dat vreemdgaan en daarna zijn zielige verhaaltjes, maar hij verdient wel gewoon een eerlijk onderzoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles gaat er nu weer bijgehaald worden om hem in een slecht daglicht te plaatsen. De TEG-feestjes; het vreemdgaan. Allemaal niet zo schadelijk maar nu hebben ze iets gevonden dat wel echt schadelijk is.
quote:
Hmm, nee komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ontmoet je iemand die gewoon echt slimmer is dan jijzelf en dan kun je alleen maar vanaf de bank in stilte en totale adoratie luisteren en leren
Woensel-West is Woensel-West toch? Of is dit alweer een andere wijkquote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is a niet het Woensel west wat ik voor ogen had en b dat zijn of woningen geworden of is die islamitische basisschool...
Dat is geen bobbling remix van DJ Jeanquote:Op woensdag 15 december 2021 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever dit tbh....
Is dit een expressie van jouw gevoel op dit moment?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een expressie van jouw gevoel op dit moment?
Wat een mooi derpy ding.quote:
Das Achterhoeks, verstaat niemandquote:
Ik wil ook, maar dat zal er wel niet inzitten binnenkort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |