TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 15-12-2021 21:51:20 ]
Ik had een haarband als deze toen ik 9 jaar was.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haarbandje bij Nitin Kumar
@:Momo
@:DeLuna
Uw oordeel?
Hallo Caland.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik kijk nu ook
En val meteen met mijn neus in de boter
Jouw tijd komt nog wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Caland.
Heeft Feyenoord nog gewonnen?
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had een haarband als deze toen ik 9 jaar was.
Je vieze dikke hoerenmoeder met een slag in één van haar drie wielenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo Caland.
Heeft Feyenoord nog gewonnen?
Dit is een warm bad.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder met een slag in één van haar drie wielen
Het is hier een warm badquote:Op woensdag 15 december 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 15 december 2021 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haarbandje bij Nitin Kumar
@:Momo
@:DeLuna
Uw oordeel?
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de groeten van Unnerstallquote:Op woensdag 15 december 2021 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland alleen de paarden, al is het soms lastig om het verschil te zien.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:28 schreef superniger het volgende:
In India poepen de mensen gewoon op straat.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar moest ik een mening over hebben?
De haarband (of wat het ook is) van Kumarquote:Op woensdag 15 december 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Over het bmi van @de_boswachterquote:Op woensdag 15 december 2021 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
@Caland gooit daar zojuist een (op het lichtnet aangesloten) föhn in.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is hier een warm bad
Graag even rekening mee houden
Het ziet er niet uit. Heel z'n haar ziet er niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De haarband (of wat het ook is) van Kumar
Dat is die Indiase darter
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik er een Grolsch Winterbok bij gepakt
Leek mij een mooie avond om Grolsch + regio te eren
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zag Thornton er 25 jaar geleden uit
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Haha, het heet een sport diadeem.
https://www.bol.com/nl/nl(...)zzS2LegaAlNOEALw_wcB
:'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''')
Zo'n haarband koop je toch voor vijftig cent bij Kruidvat?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Haha, het heet een sport diadeem.
https://www.bol.com/nl/nl(...)zzS2LegaAlNOEALw_wcB
:'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''')
Ja, het was in de jaren 90 ook hip, zag er net wat anders uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n haarband koop je toch voor vijftig cent bij Kruidvat?
Chronisch te weinig geduld.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Is dat die reclame met die gescheiden vrouw die de kinderen al heeft en dan ook nog haar ex loopt te vervelen en te pesten en dat dan dan een leuke kerstgedachte is?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel zielig dat deze man altijd alleen naar huis moet
Jammer dat er geen sarpassio reclame tussen zit.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:35 schreef Zipportal het volgende:
Mortierbommen op al die kerstreclames.
nee dit gaat over een kapotte koekoeksklokquote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die reclame met die gescheiden vrouw die de kinderen al heeft en dan ook nog haar ex loopt te vervelen en te pesten en dat dan dan een leuke kerstgedachte is?
Proost ouwe dibbes.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik trek me een blik Klok open
#grolschbrouwerij
Oh, ik zit ff voetbal te kijken dus had het niet gezien.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dit gaat over een kapotte koekoeksklok
Hahaha die van t Kruidvat? Nee die is gewoon zielig. Deze was van Staatsloterij. Man met die koekoek aan de temazepamquote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die reclame met die gescheiden vrouw die de kinderen al heeft en dan ook nog haar ex loopt te vervelen en te pesten en dat dan dan een leuke kerstgedachte is?
Bel 113.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg altijd een enorm depressief gevoel van die kerstreclames.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga voor Delirium Tremens van Brouwerij Huyghe @:GurneyIsBestOke
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
Fast Ricky is heerlijk om naar te kijken
Soms is kort-maar-krachtig helemaal zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Deze wedstrijd gaat geen uur duren denk ik
Texelgenot.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
We noteren een Skuumkoppe voor vanavond
Jammer voor Femkequote:Op woensdag 15 december 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sifan Hassan voor derde keer op rij Nederlands atlete van het jaar
https://www.ad.nl/andere-(...)n-het-jaar~ac9dea6d/
Geen Nederlander. @:Nober
@Pino112quote:Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Soms is kort-maar-krachtig helemaal zo slecht nog niet.
Schijnt te moeten hè, ondanks Ethiopische nationaliteit en een dubieuze dopingcoach.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sifan Hassan voor derde keer op rij Nederlands atlete van het jaar
https://www.ad.nl/andere-(...)n-het-jaar~ac9dea6d/
Geen Nederlander. @:Nober
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:41 schreef Szura het volgende:
Recensie Doritos flamin’ hot nacho cheese:
TERING m’n bek staat in de fik man, drie happen dan ben je klaar
@:mani89
Tijd voor tribunalen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt te moeten hè, ondanks Ethiopische nationaliteit en een dubieuze dopingcoach.
JAAAAAAAAAAAAAA Mani is er. KOEEEEEEERT.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ricky heeft zijn Target rommel nogmaar eens in de prullenbak gelazerd.
Heb je ook niet-dubieuze dopingcoaches?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt te moeten hè, ondanks Ethiopische nationaliteit en een dubieuze dopingcoach.
Smiss?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Van wie verloor Rick ook ooit weer die Jeugd WK finale?
Dit is wel zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Evans begint smerig dik te worden
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we aub nieuwe gimmick hebben dit jaar?
Herhalingsgevaar
Kan niet meer op z'n buik slapen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Daar kunnen ze hem op de IC wel mee helpen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan niet meer op z'n buik slapen.
Walgelijk vet toen zegquote:Op woensdag 15 december 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Smiss, na wat zoeken;
https://dartfreakz.nl/blo(...)ns-en-michael-smith/
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Roelof doet me altijd aan Ryan Joyce denken.
Nu nog dikker. Laat alleen een baard groeien op z'n speknek.quote:
Bradley Brooks compenseert voor alle dikke darters.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit pleit voor een baard toch? Vraag ik voor een vriend.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nu nog dikker. Laat alleen een baard groeien op z'n speknek.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Alsof AB 12345 ooit een winnend lot zal zijn. Ouwe oplichter
ja dan valt het minder op. Ook weer zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nu nog dikker. Laat alleen een baard groeien op z'n speknek.
Z'n ogen worden steeds kleinerquote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Rikkie blijft één van de fijnste darters om qua worp naar te kijken. Maar oei…. hij is echt obese aan het worden. Denk een BMI van 34
Zolang ze nog geen hele leg missen vallen ze nog in het niet bij de NOSquote:Op woensdag 15 december 2021 21:48 schreef MC-M het volgende:
Te laat!!!
Lijkt de NOS bij het schaatsen wel.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:45 schreef Doevelaer het volgende:
Alsof AB 12345 ooit een winnend lot zal zijn. Ouwe oplichter
Eet de burgers sneller weg dan hij pijlen gooitquote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Rikkie blijft één van de fijnste darters om qua worp naar te kijken. Maar oei…. hij is echt obese aan het worden. Denk een BMI van 34
Daar kun je je pas mee meten als je bewsut door een set heenpraat omdat het niet interessant is want er dOeT gEeN nEdErLaNdEr mee!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen hele leg missen vallen ze nog in het niet bij de NOS
De schuld van @wimderonquote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Setje pluggenstaat dat niet op de bingo??
Kijk maar in de OP.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Afgeraden door mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag hopen dat het nooit zover komtquote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar kun je je pas mee meten als je bewsut door een set heenpraat omdat het niet interessant is want er dOeT gEeN nEdErLaNdEr mee!!!
Ik heb minimaal 1 Edhouse gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen hep Evans volgens mij.
Dit gaat over?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij NOS missen ze bewust bepaalde ritten bij RTL is het pure domheid
Ik heb Adriaantje. Paar Edhouses, aantal wijzigingen ook weer. En wat Prijsjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 1 Edhouse gezien
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:50 schreef Felagund het volgende:
Ah, even wat berichten beantwoord, het staat al weer 2-0.
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 1 Edhouse gezien
We hebben nu toch wat soepelere maatregelen en kerst en oud en nieuw zitten in het weekendquote:
1. @Mani89quote:Op woensdag 15 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nu toch wat soepelere maatregelen en kerst en oud en nieuw zitten in het weekend
Ik heb er een hard hoofd in zippy
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:55 schreef Wertha het volgende:
Wat Kumar ook probeerde, een overwinning zat er Nitin.
Staat ook wel heel scherp, met een LOCKDOWN. (toen iedereen dat ook daadwerkelijk serieus nam)quote:Op woensdag 15 december 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben nu toch wat soepelere maatregelen en kerst en oud en nieuw zitten in het weekend
Ik heb er een hard hoofd in zippy
nu wel tot 3 januari de tijd dus dat zijn 2 extra dartloze dagen die wat posts kunnen opleveren.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat ook wel heel scherp, met een LOCKDOWN. (toen iedereen dat ook daadwerkelijk serieus nam)
Maar het land kwam hij dus welinquote:Op woensdag 15 december 2021 21:55 schreef Wertha het volgende:
Als Barney even schroeit dan gaat het er sowieso aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
HET vlaggetje kan voor een nieuw topicrecord zorgen
DRTED.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat ook wel heel scherp, met een LOCKDOWN. (toen iedereen dat ook daadwerkelijk serieus nam)
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
HET vlaggetje kan voor een nieuw topicrecord zorgen
Nitin net out.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:55 schreef Wertha het volgende:
Ik neem het posten in DRT altijd serieus!!!!11!!!!1!!!!!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien heb ik opeens wel een loopneus, dat is wel een optie op zichquote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zal wel een aantal middagen mezelf verplichten tot thuis werken, heel vervelend
Trebleless visits is dat ook al een dingetje?quote:
Deze houd ik ook even in gedachte. M'n joker nog niet ingezet voor dit jaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien heb ik opeens wel een loopneus, dat is wel een optie op zich
Topless visits ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trebleless visits is dat ook al een dingetje?
Alles via teamsquote:Op woensdag 15 december 2021 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien heb ik opeens wel een loopneus, dat is wel een optie op zich
Alleen moet ik dan nog wel verantwoorden dat ik naar wat externe afspraken moet
Hm ja een paar mensen hebben me nodig voor wat miljoenentransacties voor het einde van het jaar en doen dat graag even fysiekquote:
Dit kan niet koppiequote:Op woensdag 15 december 2021 22:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]Mijn meest favorietste aller tijden ooit (2. Wade, 3. Gilding).
gilding? Nou ja oke. Ik word ook uitgelachen om mijn top 5.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:01 schreef Kopiko het volgende:
Ze moeten zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 15 december 2021 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm ja een paar mensen hebben me nodig voor wat miljoenentransacties voor het einde van het jaar en doen dat graag even fysiek
Daar ga ik niet onderuit komen
Maar de frikandellen uit de trekmuur van de FEBO nog wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
De Gies kan zijn lul niet meer zien van boven
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:01 schreef Kopiko het volgende:
Je moet checken of vinkje wel gezet is?quote:Op woensdag 15 december 2021 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm ja een paar mensen hebben me nodig voor wat miljoenentransacties voor het einde van het jaar en doen dat graag even fysiek
Daar ga ik niet onderuit komen
Tornado genot in Murica.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
De Gies kan zijn lul niet meer zien van boven
Frituurvet traantjes nog net niet zwart genoegquote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar de frikandellen uit de trekmuur van de FEBO nog wel.
Wat documentatie doornemen en dat soort werk meerquote:Op woensdag 15 december 2021 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet checken of vinkje wel gezet is?
"Er was een beetje kanker geconstateerd."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |