Hij moest de huurmarkt ervoor verknallen, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat hij dan toch nog iets positiefs heeft gedaan.
En nu, wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteindelijk zaten we er om 11:55 inEn nu hoor ik van mijn werkgever dat ze hadden gezegd dat ze me hadden gemaild en meermaals hadden gebeld en ik niet had opgenomen. Beetje liegen ook nog
Hoor ik vandaag of morgen of ze me willen hebben voor de opdracht. Het is dat de opdracht wel echt tof is, het maar voor 3 maanden is en dat degene die liegt niet mijn directe collega wordt als ik er zou werken, anders zou ik gelijk al hebben bedankt.quote:
Dat klinkt niet echt goed neequote:Op donderdag 16 december 2021 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoor ik vandaag of morgen of ze me willen hebben voor de opdracht. Het is dat de opdracht wel echt tof is, het maar voor 3 maanden is en dat degene die liegt niet mijn directe collega wordt als ik er zou werken, anders zou ik gelijk al hebben bedankt.
Maar dat het bij de sollicitatie al zo slecht geregeld is, beloofd eigenlijk ook niet veel goeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee toch? (vind ik)quote:Op donderdag 16 december 2021 19:34 schreef Tegan het volgende:
De tijd vliegt altijd voorbij in december.
Dat is een gegeven. Maar voelt voor mij niet als 'snel gegaan'.quote:
Ok. Fijn voor je.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een gegeven. Maar voelt voor mij niet als 'snel gegaan'.
Okéquote:
Dagen worden dan alweer langer gelukkig. Is het bijna alweer lente.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt he!
Dat is ook zo fijn. Daarna duurt de winter altijd nog zo lang
Owja, ik moet nog een winterjas kopen. Als de lockdown nu tot maart loopt is dat niet nodigquote:Op donderdag 16 december 2021 20:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt he!
Dat is ook zo fijn. Daarna duurt de winter altijd nog zo lang
Het is nog herfst grapjas.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagen worden dan alweer langer gelukkig. Is het bijna alweer lente.
Je wilde iets leuks horen toch.quote:
Lentequote:Op donderdag 16 december 2021 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagen worden dan alweer langer gelukkig. Is het bijna alweer lente.
Je mag er wel een van mij lenen (deze sukkel koopt nieuwe winterjassen terwijl de oude nog verstopt bij de ouders ligtquote:Op donderdag 16 december 2021 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, ik moet nog een winterjas kopen. Als de lockdown nu tot maart loopt is dat niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |