Owja in dr reet. Ag t zit er vlakbijquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in haar poes, wel ergens anders...

quote:
Astu SEX / Fetish update: financieel laten gebruiken door shopmeidenquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Waar precies? Ik vraag dit voor een vriendin

Geldt dit als een valide reden als verklaring voor een evt. misverstand? Ik vraag dit voor een... Hell no, ik wil dit gewoon zelf weten.quote:

Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Astu SEX / Fetish update: financieel laten gebruiken door shopmeiden

Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.
Ow wacht. het is niet eens het keldertje. Nevermind.

Waarom zou ik daar wel toegang hebben dan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang. Laten we dat ook maar zo houden.
Ow wacht. het is niet eens het keldertje. Nevermind.

en jij las dat daar omdat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.

en je moest niezen waardoor je er per ongeluk op klikte?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ehm. Het kwam toevallig voorbij in Active Topics?

Van Cali hoor ik andere verhalen. Niet dat het een het ander uitsluit overigens.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ehm. Het kwam toevallig voorbij in Active Topics?

Die krijgt ook genoeg cadeaus inderdaad; of klaagt ze dat ze er te weinig krijgt?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Cali hoor ik andere verhalen. Niet dat het een het ander uitsluit overigens.

Mag wel. Wil ik niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je daar niet komen dan. Anyway, er waren een paar users die cadeaubonnen uitdeelden. Deze herinner ik me toevallig nog.
Geen idee. Er hebben zoveel mensen toegang tot KPD/KEL. Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar wel toegang hebben dan.

Ik beschouw het niet als klagen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die krijgt ook genoeg cadeaus inderdaad; of klaagt ze dat ze er te weinig krijgt?

Wat ze wel/niet showt aan mij doe ik geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is ze alle cadeaus aan jou aan het schowen dan?

Hmm.quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ze wel/niet showt aan mij doe ik geen uitspraken over.

quote:

Proeftijd al voorbij?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje. Te 'werken'.

geniet er van....quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit op een terrasje. Te 'werken'.

quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen, zijn niet bekend met siswet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |