Eerlijk gezegd vind ik het best aanvaardbaar wat we voorin hebben lopen, als je kijkt naar de financiële middelen en het vertrek van Berghuis. Alleen Alireza valt wat tegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh absoluut, genoeg progressie te zien. Maar toch jammer we voorin niet genoeg kwaliteit hebben rondlopen. Had het allemaal een stuk makkelijker gemaakt.
Hij vertraagt het spel alleen maar?quote:
Wie vandaag niet op deze knollentuinquote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson heeft elke keer heel veel moeite met de bal. Matige voetballer zeg.
Had toch graag die kerel van Man U gezien i.p.v. Nelson.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het best aanvaardbaar wat we voorin hebben lopen, als je kijkt naar de financiële middelen en het vertrek van Berghuis. Alleen Alireza valt wat tegen.
We spelen ook met veel risico dus dan krijg je dit vaker. Het ziet er stukken beter uit maar ineens ligt ie aan de verkeerde kant in het netjequote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef alopio het volgende:
Bizar eigenlijk dat je weer zo gemakkelijk speelt, zo de controle hebt, zo niks weggeeft en gewoon heel simpel de wedstrijd doorkomt, en dan gewoon de bal er niet ingaat (das ook een kwaliteit) en de tegenstander door de eerste de beste fout hun enige kans maken. Frustrerend
ja ik had Ronaldo ook veel liever gezienquote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Had toch graag die kerel van Man U gezien i.p.v. Nelson.
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vertraagt het spel alleen maar?
Enige die iets van urgentie uitstraalt in het maken van tempo vind ik Pedersen vanavond.
De gemiddelde akker ligt er strakker bij ja.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie vandaag niet op deze knollentuin
Goeie, Klaas.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik had Ronaldo ook veel liever gezien
Maar niet door kansen, want dan is het nog logisch, maar gewoon door slordigheden en persoonlijke fouten. Terwijl je zonder al teveel energie gewoon 0-1 voor staat. Als je het met 0-3 naar huis was gegaan was er ook niks raars aan geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We spelen ook met veel risico dus dan krijg je dit vaker. Het ziet er stukken beter uit maar ineens ligt ie aan de verkeerde kant in het netje
Ik zou wat beter opletten.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
kokcu is pas 20quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü vertraagt het spel heel vaak.
Vind hem eerlijk gezegd ook maar zelden uitblinken.
Ik vind hem eigenlijk van vergelijkbaar niveau als Vilhena. Dat zou ook zo'n topper zijn volgens de kenners.
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Kokcu wederom by far de beste man op het veld
Dit inderdaad. Ik snap best dat onze speelstijl meer risico’s met zich meebrengt. Maar er worden gewoon doelpunten weggeven in situaties die amper gevaarlijk zijn. Heeft niks met de speelstijl te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar niet door kansen, want dan is het nog logisch, maar gewoon door slordigheden en persoonlijke fouten. Terwijl je zonder al teveel energie gewoon 0-1 voor staat. Als je het met 0-3 naar huis was gegaan was er ook niks raars aan geweest
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Kokcu eigenlijk vrijwel elke week de beste van Feyenoord.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef Caland het volgende:
Als je de waarde van Kokcu dit seizoen niet ziet moet je gewoon stoppen met voetbal kijken.
Ook qua meters etc, laatst nog een filmpje van vi. Maar mensen kunnen niet verder kijken dan een houding ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Hopelijk zitten de scouts van Arsenal weer op de tribune.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ook wel, staat ook in vrijwel alle LIJSTJES bij de eerste 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |