abonnement Unibet Coolblue
pi_202635678



quote:
Aangifte van seksueel misbruik tegen Marco Borsato

AMSTERDAM - Een jonge vrouw (22), die zegt vanaf haar vijftiende seksueel te zijn misbruikt door Marco Borsato, heeft maandag officieel aangifte gedaan bij de zedenpolitie in de regio Midden-Nederland.

Met de aangifte verzoekt de vrouw om strafrechtelijke vervolging voor het delict aanranding. Ze stelt in haar aangifte dat gedurende een aantal jaren sprake is geweest van het plegen van ontuchtige handelingen. Bij aanranding gaat het dan om ongewenst aanraken van geslachtsdelen, billen en borsten. De politie heeft bewijsmateriaal in beslag genomen, dat de aangifte kan ondersteunen.

Het is voor het eerst dat officieel aangifte volgt tegen Borsato, die al geruime tijd onder vuur ligt vanwege geruchten van grensoverschrijdend gedrag.

Het Openbaar Ministerie zegt in een reactie: ,,We hebben vandaag een aangifte van onzedelijke betastingen tegen hem ontvangen. Onderzoek zal moeten uitwijzen of er sprake is van bewijsbare strafbare feiten. Een verdere toelichting kunnen we op dit moment niet geven."

Het advocatenechtpaar Knoops, dat Borsato bijstaat, blijft bij een vorige week uitgegeven verklaring dat het Openbaar Ministerie om een 'onafhankelijk onderzoek' is verzocht en dat verder geen vragen worden beantwoord. Borsato zelf laat weten 'kennis te hebben genomen van het feit dat aangifte jegens mij is gedaan.'
https://www.telegraaf.nl/(...)-tegen-marco-borsato

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef Mylene het volgende:
Dochter van werkneemster zanger zegt aangerand te zijn (meisje met het dagboek). Het misbruik duurde volgens de aangeefster van 2014 tot in 2019. Hij zat volgens haar talloze malen aan borsten, billen en en gleed met zijn handen onder haar rokje om tussen benen te strelen. (Telegraaf Premium).
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Mylene het volgende:
In het premium artikel staat ook dat Borsato volgens de aangifte aanwezig was tijdens sessies met psychologen en huilend zijn verontschuldigen aanbood.
Na het overlijden vader, zou Borsato zich hebben opgeworpen als een pleegvader.
twitter


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Tijdlijn:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

SPOILER: vorige OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 16-12-2021 18:44:39 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202635702
Ik weiger te geloven dat Marco vieze dingen heeft gedaan met Maan.

Maan is puur. Die laat zich niet bevlekken door Marco.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202635711
Anouk Smulders is gewoon een aandachtsgeile starfucker met echt 0 talent. Wannabe en terecht dat ze gefileerd wordt. Bah. :{w
Alius aliud dicit
pi_202635733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef superniger het volgende:
Ik weiger te geloven dat Marco vieze dingen heeft gedaan met Maan.

Maan is puur. Die laat zich niet bevlekken door Marco.
Vraag maar aan de gezusters Lexmond hoe puur de maan is :')
Alius aliud dicit
  woensdag 15 december 2021 @ 19:36:32 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202635742
twitter
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 15 december 2021 @ 19:39:17 #6
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202635816
Als Leontine van zichzelf zou houden, eerlijk naar zichzelf toe kan zijn en gezonde zelfwaardering zou hebben, dan was ze allang weg. De laatste keer heeft ze dat geprobeerd en toen is ze wederom in de val gelokt. Ik gun haar haar vrijheid en geluk, maar als het ooit komt ligt het wel ver weg want hier herstel je niet zomaar van.

Maar met zo'n bedrieger heb je geen kwaliteit van leven. Dan is het alleen maar slikken en weer doorgaan.
pi_202635825
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 34% gewijzigd door Deisyy op 15-12-2021 21:27:41 ]
Probeer positief te blijven
  woensdag 15 december 2021 @ 19:41:22 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202635864
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef superniger het volgende:
Ik weiger te geloven dat Marco vieze dingen heeft gedaan met Maan.

Maan is puur. Die laat zich niet bevlekken door Marco.
Ik weet niet of je serieus bent, maar Maan is net zo fake als Marco. Die twee hebben elkaar misbruikt. En Maan zal waarschijnlijk ook nog wel wat trucjes van Marco opgedaan hebben omdat ze zo'n zelfde poezel imago heeft. Eng kind is het :r
  woensdag 15 december 2021 @ 19:41:57 #9
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202635886
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ twitter ]
Ik zag het eerst niet _O-
  woensdag 15 december 2021 @ 19:43:57 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202635966
quote:
Die is goed zat daar, pffff.

En is die foto echt?
pi_202635987
Ik ben best verbaasd dat iedereen zo'n torenhoog vertrouwen in John van de Heuvel heeft.
Dat deed me dan weer denken aan Steve Brown die ik ooit het eea over John hoorde vertellen
en toen keek ik of hij hier ook een mening over had.
(https://stevenbrownsblog.(...)-meetoo-pedo-rapist/).

Waarschuwing: Klikken op eigen risico, want Steven blijkt er niet coherenter op geworden.

En dat SBS meer opkomt voor MB dan RTL is ook frappant.
pi_202636046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Die is goed zat daar, pffff.

En is die foto echt?
Het ziet er wel legit uit.
Ik kwam het tegen.
zo lam ben ik nog niet geweest ooit.

Tot zover dit topic toch denk ik bedoeld voor een soort burger journalistiek..
Probeer positief te blijven
  woensdag 15 december 2021 @ 19:51:13 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202636135
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Het ziet er wel legit uit.
Ik kwam het tegen.
zo lam ben ik nog niet geweest ooit.

Tot zover dit topic toch denk ik bedoeld voor een soort burger journalistiek..
Klopt, want die foto zag ik gisteren bij Shownieuws niet langskomen.

Maar ik durf ook mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat hij 100% echt is, maar het zou kunnen natuurlijk.
pi_202636193
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt, want die foto zag ik gisteren bij Shownieuws niet langskomen.
Ik heb er nog 1 maar die mag niet meer hier.. Maar geblurred ofzo zou wel kunnen misschien.. Ik zal - mod naam zoeken - eens vragen
Probeer positief te blijven
pi_202636243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:51 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt, want die foto zag ik gisteren bij Shownieuws niet langskomen.
Ik heb er nog 1 maar die mag niet meer hier.. Maar geblurred ofzo zou wel kunnen misschien.. Ik zal @murp eens vragen...
Probeer positief te blijven
pi_202636262
Heeft die gluiperd van een Evert santegoeds Marco. B getipt medio 2020?
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 15 december 2021 @ 19:57:36 #17
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202636332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Heeft die gluiperd van een Evert santegoeds Marco. B getipt medio 2020?
Nu je het zegt :o zou me niks verbazen.
Dit wordt echt niet al 1,5 jaar via de roddelkanalen verspreid.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 15 december 2021 @ 19:58:25 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202636359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nu je het zegt :o zou me niks verbazen.
Dit wordt echt niet al 1,5 jaar via de roddelkanalen verspreid.
Leg uit. Ik snap het niet :?
pi_202636365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Ik heb er nog 1 maar die mag niet meer hier.. Maar geblurred ofzo zou wel kunnen misschien.. Ik zal - mod naam zoeken - eens vragen
Denk jij dat we erop zitten te wachten? :')
pi_202636372
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[ twitter ]
Godsju, wat onsmakelijk. :')

Net als dat zn kinderen hatelijke berichten krijgen. Ze zouden enkel troost en steun moeten krijgen.
Zijn ook slachtoffers.
Go hard or go home
pi_202636376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nu je het zegt :o zou me niks verbazen.
Dit wordt echt niet al 1,5 jaar via de roddelkanalen verspreid.
“Geen bewijs” dus Evert: “uuuh marco, let ff op. Die twee dames willen je pakken”
Het ligt aan de instanties zelf
pi_202636406
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef Noek het volgende:

[..]
Godsju, wat onsmakelijk. :')

Net als dat zn kinderen hatelijke berichten krijgen. Ze zouden enkel troost en steun moeten krijgen.
Zijn ook slachtoffers.
Als ze gewoon off topic gaan, zien ze die zooi niet.
Kan een ander die zooi eruit filteren.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:01:23 #23
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202636437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Leg uit. Ik snap het niet :?
In het statement van Marco + Knoops (advocaat) wordt gesproken over medio 2020, toen was er in het openbaar en via de juice channels nog niet echt wat bekend. Dat is sinds een aantal maanden pas.
quote:
Reeds medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops’ Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes. Tot dusverre heeft hij geen aanleiding gezien om op deze roddel in het openbaar te reageren. Gelet echter op de aanhoudende beschuldigingen en de toenemende aanvallen via en in de pers op zijn persoonlijke integriteit en reputatie, heeft het kantoor namens de heer Borsato recentelijk het Openbaar Ministerie benaderd met het verzoek om zelfstandig onafhankelijk onderzoek in te stellen naar de bron van de insinuaties met zo nodig daaraan te verbinden strafrechtelijke gevolgen. Het verzochte onderzoek van het OM wordt door de heer Borsato afgewacht. Verdere mededelingen worden op dit moment niet gedaan.'
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:02:45 #24
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202636477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
In het statement van Marco + Knoops (advocaat) wordt gesproken over medio 2020, toen was er in het openbaar en via de juice channels nog niet echt wat bekend. Dat is sinds een aantal maanden pas.
[..]

Oh zo! Dat zou een flikkerstreek zijn zeg!
pi_202636506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Denk jij dat we erop zitten te wachten? :')
Net zoveel als ik op jou zit te wachten. Kies maar. oO<
Probeer positief te blijven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')