SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander muziekje vermoed ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zitten op hetzelfde treintje nu exact.
Nou heb nognooit van dat orgaan gehoord en als er iemand van het bestaan zou moeten afweten ben ik het welquote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt.
Dat bepalen de Internationale Federatie van Chocolatiers en het Hoger Overlegorgaan van snackateurs![]()
En ze zeiden van niet.
?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander muziekje vermoed ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit a la US te huiskamerdansen en ga zo koken en dan gaat de rest van de wijn vast ook op.
Oh heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, zodra ik klaar ben dan ben ik ook wel echt klaar, afgewerkt is afgewerktknopje om en gaan maar koken helpt daar wel een beetje bij zeg, muziekje, wijntje, kaarsje, pruttelpannetje en ontspannen maar.
Ja als je niet vaak thuis bent is koelkastmanagement wel een dingetje ja
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo ingewikkeld is het niet en heerlijk rustgevend juist, vind alleen dat koken en vooral eten voor jezelf heel wat minder leuk is dan voor zijn tweetjes of meerderen.
quote:
Ik ken mezelf, ik wil vooral van mooie smachtende hongerige dankbare ogen aan de andere kant minimaal zeventientriljoenachtienduizendenzes keer horen hoe lekker het wel niet is en hoe goed ik wel niet kan kokenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?
Eet soms zelfs liever alleen dan met bepaalde mensenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?
Ik ben blij dat ik niet zo veeleisend benquote:Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik wil vooral van mooie smachtende hongerige dankbare ogen aan de andere kant minimaal zeventientriljoenachtienduizendenzes keer horen hoe lekker het wel niet is en hoe goed ik wel niet kan koken
Dat je de mensen aan tafel harder ruikt dan het bordje eten voor je neus.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eet soms zelfs liever alleen dan met bepaalde mensen
Morgen voor de kertborrel-karaoke staat die ook op mijn lijstje.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ok staph, ik begin romantische neigingen te vertonen
Misschien vinden ze je niet zo aardig en wordt je buitengesloten.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou heb nognooit van dat orgaan gehoord en als er iemand van het bestaan zou moeten afweten ben ik het wel
Nou ja ben ik ook niet eigenlijk, smachtende ogen is ook genoeg al.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo veeleisend ben
Is dit een ding?quote:
Zal schoonloe sturen.. die houdt dr klep ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ben ik ook niet eigenlijk, smachtende ogen is ook genoeg al.
Gegarandeerd dat Gerda en Annie onbedaarlijk gaan snikken en troost gaan zoeken bij de dichtstbijzijnde manquote:Op woensdag 15 december 2021 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen voor de kertborrel-karaoke staat die ook op mijn lijstje.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je niet zo aardig en wordt je buitengesloten.
Dit zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
damn
Het Verenigd Koninkrijk heeft woensdag in één etmaal een recordaantal van 78.610 positieve coronatests geregistreerd. Dat is ruim tienduizend infecties meer dan het vorige record op 8 januari van dit jaar.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal schoonloe sturen.. die houdt dr klep ook niet
Nietquote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jij bent gewoon gewoon gesnackt door een nepinstantie
waarom?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit zijn twee verschillende dingen.
Jammer voor ze dat Astra Zenica niet zo goed werkt en ze daar vooral mee geprikt hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef bitterbal het volgende:
damn
Het Verenigd Koninkrijk heeft woensdag in één etmaal een recordaantal van 78.610 positieve coronatests geregistreerd. Dat is ruim tienduizend infecties meer dan het vorige record op 8 januari van dit jaar.
is het niet altijd een infectie?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat een positieve test niet hetzelfde is als een vastgestelde infectie.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het niet altijd een infectie?
Maar wat die Duitsers voor een malle fratsen uithaalden was toch ook op het randje?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Rechter verbiedt Holocaustvergelijking Baudet
Voorman Thierry Baudet van Forum voor Democratie mag in het kader van het coronadebat geen beeldmateriaal meer gebruiken van de Holocaust. Ook moet hij drie tweets verwijderen waarin hij de situatie van ongevaccineerden vergelijkt met Joden in de Tweede Wereldoorlog, zo luidde de uitspraak van de rechter in een kort geding dat was aangespannen door twee Joodse organisaties en vier Holocaustoverlevenden.
"Door een vergelijking te maken tussen het coronabeleid en de Jodenvervolging, die niet in verhouding tot elkaar staan, wordt het lot van de Joden impliciet gebagatelliseerd", aldus de rechter. Volgens de rechter maakt Baudet zich daarmee schuldig aan het creëren van een voedingsbodem voor antisemitisme.
Als Baudet de tweets niet verwijdert, opnieuw vergelijkingen maakt met de Holocaust of beeldmateriaal van de Holocaust gebruikt in het coronadebat, moet hij een dwangsom betalen van 25.000 euro per keer.
![]()
hahahah sukkel hahahaha
mowwwwwaaaaaah heeerlijkkkkkkk nmjomnjomnjomquote:Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker aan de dikke varkensribben.
Deze uitspraak.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Rechter verbiedt Holocaustvergelijking Baudet
Voorman Thierry Baudet van Forum voor Democratie mag in het kader van het coronadebat geen beeldmateriaal meer gebruiken van de Holocaust. Ook moet hij drie tweets verwijderen waarin hij de situatie van ongevaccineerden vergelijkt met Joden in de Tweede Wereldoorlog, zo luidde de uitspraak van de rechter in een kort geding dat was aangespannen door twee Joodse organisaties en vier Holocaustoverlevenden.
"Door een vergelijking te maken tussen het coronabeleid en de Jodenvervolging, die niet in verhouding tot elkaar staan, wordt het lot van de Joden impliciet gebagatelliseerd", aldus de rechter. Volgens de rechter maakt Baudet zich daarmee schuldig aan het creëren van een voedingsbodem voor antisemitisme.
Als Baudet de tweets niet verwijdert, opnieuw vergelijkingen maakt met de Holocaust of beeldmateriaal van de Holocaust gebruikt in het coronadebat, moet hij een dwangsom betalen van 25.000 euro per keer.
![]()
hahahah sukkel hahahaha
Het klinkt wel leuk namelijkquote:Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel weer saai worden en iedereen om 17:00 naar huis.
ja hebben we niet in nederland maarben het eigenlijk wel met je eensquote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze uitspraak.![]()
Vrijheid van meningsuiting hoort absoluut te zijn. Hoezeer je het ook oneens bent of hoe kwetsend je het vind.
oh vertel meer?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo de garnaaltjes pas in de pan gooien. Die zwemmen nu nog in de knoflookolie
Is een totale misvatting van de jeugd, geen idee waar ze dat vandaan halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze uitspraak.![]()
Vrijheid van meningsuiting hoort absoluut te zijn. Hoezeer je het ook oneens bent of hoe kwetsend je het vind.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze uitspraak.![]()
Dit jaar zal het wel niet uit de hand lopen. Maar voor COVID deden we het wel. Liefst duetten.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt wel leuk namelijk
Klets, als je woorden voor daden inwisselt snap je al dat we grenzen mogen stellen aan het hetgeen wat een ander uitkraamt en als het totale onzin is wat je uitkraamt dan mag heel de wereld je keihard uitlachen zelfs, is hard nodig zelfs, opflikkeren met die Doutzen meningen, die moet haat geld verdienen met haar kont en tieten en haar mondje houden over een pandemie.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze uitspraak.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met wat Chili-vlokken en dan gaat er wat pasta bij. Beetje rucola beetje parmasaan
De Founding Fathersquote:Op woensdag 15 december 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is een totale misvatting van de jeugd, geen idee waar ze dat vandaan halen.
Moest dit echt in één zinquote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als je woorden voor daden inwisselt snap je al dat we grenzen mogen stellen aan het hetgeen wat een ander uitkraamt en als het totale onzin is wat je uitkraamt dan mag heel de wereld je keihard uitlachen zelfs, is hard nodig zelfs, opflikkeren met die Doutzen meningen, die moet haat geld verdienen met haar kont en tieten en haar mondje houden over een pandemie.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Founding Fathers![]()
1st amendment enzulks
ja maar dat hebben wij hier niet tochquote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Founding Fathers![]()
1st amendment enzulks
Jij weet precies hoe je bitterballen opwarmt.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met wat Chili-vlokken en dan gaat er wat pasta bij. Beetje rucola beetje parmasaan
Dan is het dus geen meningsuiting meer slimpie.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als je woorden voor daden inwisselt snap je al dat we grenzen mogen stellen aan het hetgeen wat een ander uitkraamt
Dat klopt, iedereen mag jou en je mening keihard uitlachen, en dat gebeurd ook.quote:en als het totale onzin is wat je uitkraamt dan mag heel de wereld je keihard uitlachen zelfs, is hard nodig zelfs, opflikkeren met die Doutzen meningen, die moet haat geld verdienen met haar kont en tieten en haar mondje houden over een pandemie.
Onze grondwet is dan ook niet echt een grondwet.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat hebben wij hier niet toch
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onze grondwet is dan ook niet echt een grondwet.
Beetje kunnen koken is het halve werk. En de verwarming een graadje hoger zetten.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij weet precies hoe je bitterballen opwarmt.
Hij is langer dan die zin van gisteren maar wel duidelijker?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam zo uit mijn oksels rollen die zin, moet hem nog eens goed nakijken ooit.
Er zijn nu eenmaal meningen die belangrijker zijn dan andere meningen over specifieke onderwerpen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Founding Fathers![]()
1st amendment enzulks
De VS is dan ook een veredelde bananenrepubliekquote:Op woensdag 15 december 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkt maar weer uit deze uitspraak. Hier zo geen hof in de VS mee akkoord gaan.
ben niet zo veeleisendquote:Op woensdag 15 december 2021 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje kunnen koken is het halve werk. En de verwarming een graadje hoger zetten.
Boek ik al een beetje progressie met vage onnavolgbare zinnen?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is langer dan die zin van gisteren maar wel duidelijker?
Wat snap je niet aan een mening?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal meningen die belangrijker zijn dan andere meningen over specifieke onderwerpen.
Jij laat je toch ook niet opereren ooit door een huisvrouw die wat gelezen heeft op internet aangaande operaties?
US of A... waar honderdduizenden kinderen thuis les krijgen van pa en ma die van mening zijn dat de aarde 6000 jaar oud is, wapenbezit een deugd en je de aarde kunt verkloten want hoe eerder Jezus terugkeert hoe beter.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een mening?
Niemand heeft het hier over handelen.
Meningen beïnvloeden het handelen van mensen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een mening?
Niemand heeft het hier over handelen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn nieuwe kleurtjes lamp is ook binnen.
Ga doorquote:Op woensdag 15 december 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn nieuwe kleurtjes lamp is ook binnen.
quote:
Don't care. Wat je niet leuk vind aan de VS heeft er trouwens weinig mee te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
US of A... waar honderdduizenden kinderen thuis les krijgen van pa en ma die van mening zijn dat de aarde 6000 jaar oud is, wapenbezit een deugd en je de aarde kunt verkloten want hoe eerder Jezus terugkeert hoe beter.
Topland.
Die is heel warm, wordt veel gekocht door mensen die vissenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die ikea deken vandaag gezien?
echt?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is heel warm, wordt veel gekocht door mensen die vissen
Of bedoel je niet dat dekenjasding
Dat kan. Dat maakt nog steeds de handeling strafbaar en niet de mening.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meningen beïnvloeden het handelen van mensen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, voelde wel warm aanquote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je die ikea deken vandaag gezien?
Ja, maar is niet echt van stof maar meer van dat plastic spul aan de buitenkant. Niet echt lekker voor op de bank oid. En er was nog iets geks mee maar weet even niet meer watquote:
Jammer dat dat ding zo lelijk is.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar warmwelquote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar is niet echt van stof maar meer van dat plastice spul aan de buitenkant. Niet echt lekker voor op de bank oid. En er was nog iets geks mee maar weet even niet meer wat
Warm dekentje lijkt me fijner tbh.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar is niet echt van stof maar meer van dat plastic spul aan de buitenkant. Niet echt lekker voor op de bank oid. En er was nog iets geks mee maar weet even niet meer wat
Hoog tijd dat we dat eens vastleggen, onzininformatie verspreiden? hups de guillotine.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan. Dat maakt nog steeds de handeling strafbaar en niet de mening.
nee mara even serieus./ wat heeft baudet nog gezegd wat strafbaar is?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we dat eens vastleggen, onzininformatie verspreiden? hups de guillotine.
En de staat bepaald wat onzin is en wat de geaccepteerde mening is? Puik plan, heeft historisch ook altijd goed uitgepakt.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat we dat eens vastleggen, onzininformatie verspreiden? hups de guillotine.
Genocide vergelijken met wat beperkende maatregelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mara even serieus./ wat heeft baudet nog gezegd wat strafbaar is?
ja maar is dat strafbaar?:Pquote:Op woensdag 15 december 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genocide vergelijken met wat beperkende maatregelen.
laten we het aan wappies overlatenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de staat bepaald wat onzin is en wat de geaccepteerde mening is? Puik plan, heeft historisch ook altijd goed uitgepakt.
Ik had hem dus gewoon moeten kopen zodat ik een cadeautje voor je hadquote:
Laat het rusten US, hier kom je niet uit. Mensen die zich beledigd voelen moeten zich gewoon niet zo voelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genocide vergelijken met wat beperkende maatregelen.
Soms ontmoet je iemand die gewoon echt slimmer is dan jijzelf en dan kun je alleen maar vanaf de bank in stilte en totale adoratie luisteren en lerenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat een nacht kouder is dan een dag?
awww nee joh :pquote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had hem dus gewoon moeten kopen zodat ik een cadeautje voor je had
quote:
Nee maar vraag mij serieus af als hij in hoger beroep gaat en dan met een misschien betere advocaat of er dan niet uitkomt dat die staatsidioot niets strafsbaars heeft gedaanquote:
Kan nog steeds hoor?quote:
Ik zou heeeeeel graag reageren maar ik mag niks meer zeggenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vraag mij serieus af als hij in hoger beroep gaat en dan met een misschien betere advocaat of er dan niet uitkomt dat die staatsidioot niets strafsbaars heeft gedaan
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou heeeeeel graag reageren maar ik mag niks meer zeggen
Nou, iddquote:Op woensdag 15 december 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braaf jochie kan ik zijn hè?
Laten we het aan niemand overlaten. Zolang je niet expliciet oproept tot geweld moet je alles kunnen zeggen. Hoe weerzinwekkend ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laten we het aan wappies overlaten
Een dekenkacheltjequote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga eerst bedenken of die deken koop of een kacheltje :p
Eten met Uitstralingquote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo ingewikkeld is het niet en heerlijk rustgevend juist, vind alleen dat koken en vooral eten voor jezelf heel wat minder leuk is dan voor zijn tweetjes of meerderen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laten we het aan niemand overlaten. Zolang je niet expliciet oproept tot geweld moet je alles kunnen zeggen. Hoe weerzinwekkend ook.
Ja nou, holocaustontkenning is strafbaar en een beetje logisch nadenkende rechter zal dit altijd hieronder scharen lijkt me en aldus laten prevaleren boven het recht van meningsuiting.quote:
ja maar hij heeft het niet elke keer ontkent tochquote:Op woensdag 15 december 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou, holocaustontkenning is strafbaar en een beetje logisch nadenkende rechter zal dit altijd hieronder scharen lijkt me en aldus laten prevaleren boven het recht van meningsuiting.
Zo gezegd zou ik zelfs mezelf uitnodigen voor een onvergetelijk leuke en fijne avond.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten met Uitstraling![]()
Mensen mogen bij jou aan de chef’s table in je keuken komen eten, paar leuke verhalen er bij en misschien een beetje wiebeldansen als het klikt.
Ik vind het ook wel gezellig klinken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo gezegd zou ik zelfs mezelf uitnodigen voor een onvergetelijk leuke en fijne avond.
Dan gewoon een kachel in een dekentje wikkelenquote:
neequote:
oh lekkerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben maar even een uur gaan lopen. Zo’n beetje de hele dag in mijn bed liggen smurfen.
Wat een open deur zeg...quote:Psychologie magazine deed vorig jaar onderzoek onder 1349 lezers en volgers op sociale media. Daaruit kwam naar voren dat introverte mensen de lockdowns en coronamaatregelen vaker als positief ervaren dan meer extraverte mensen. Maar liefst 60 procent van de introverten voelde zich door het wegvallen van sociale activiteiten rustiger, meer ontspannen en minder overprikkeld. Ruim driekwart van de introverten kan prima omgaan met de lockdown en de anderhalvemetersamenleving en slechts dertien procent miste borrels, etentjes en feestjes (zie Psychologie Magazine van december 2020)
Mijn huisdeur, kwebbel- en luistersofa (diep filosoferen zullen we het noemen) en rijkelijk gedekte keukentafel staan altijd open voor u.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel gezellig klinken.
Ik ga ook zo nog een rondje lopen met Wattenschijfjequote:Op woensdag 15 december 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben maar even een uur gaan lopen. Zo’n beetje de hele dag in mijn bed liggen smurfen.
Heel de stad weer rondgelopen?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
isj e welles opgevallen dat hij altijd zo smakt als hij praat. ik moet hem altijd weg zappen
Aaaawquote:Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn huisdeur, kwebbel- en luistersofa (diep filosoferen zullen we het noemen) en rijkelijk gedekte keukentafel staan altijd open voor u.
Als ze dat hier hadden uitgevoerd was het praktisch 100% geweestquote:
hij had toch wat afstand genomen ook van baudet?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik vind hem wel echt een ouwe baas. Schijt aan alles, lekker excentriek, met mooi weer de kat uitlaten langs de gracht
Zo ongeveerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze dat hier hadden uitgevoerd was het praktisch 100% geweest
Vanavond eens kijken of meneer Wattenschijfje zonder riempje kan lopen?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga ook zo nog een rondje lopen met Wattenschijfje
Inb4 welke
Dat is a niet het Woensel west wat ik voor ogen had en b dat zijn of woningen geworden of is die islamitische basisschool...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit vond ik meer werk dan verwachtmaar gevonden, het was de frankrijkstraat
en het gebouw bestaat nog gewoon
Ik las dit als huidskleurquote:
Smekmeister.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
isj e welles opgevallen dat hij altijd zo smakt als hij praat. ik moet hem altijd weg zappen
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond eens kijken of meneer Wattenschijfje zonder riempje kan lopen?
Scheelt niet veelquote:
Ja weet niet meer precies hoe dat gegaan is. Hij zat eerst in de Tweede Kamer, toen zei die dat hij klaar was het gezeik en dat ie met politiek ging stoppen en nu zit ie weer in de Eerste Kamerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had toch wat afstand genomen ook van baudet?
Alsof de meeste mensen mensenschuw en sociaal gemankeerd zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ongeveerIk vind 60% nog wel wat aan de lage kant
Grote jongen als hij het zakje niet nodig heeftquote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor de zekerheid wel een zakje mee
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt niet veel
Al staan er nu overal mensen naar lichtjes te koekeloeren.
“O zo mooi verlicht die bruggen. Zo feestelijk. Zo leuk dat ze dit doen voor de feestdagen.”
DIE BRUGGEN ZIJN HET HELE JAAR ZO VERLICHT. KOM EENS WAT VAKER BUITEN!
Jaquote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de meeste mensen mensenschuw en sociaal gemankeerd zijn
Dan krijgt hij een koekje als beloningquote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote jongen als hij het zakje niet nodig heeft
Bij ons in het dorp doen ze dat wel alleen op het eind van het jaarquote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheelt niet veel
Al staan er nu overal mensen naar lichtjes te koekeloeren.
“O zo mooi verlicht die bruggen. Zo feestelijk. Zo leuk dat ze dit doen voor de feestdagen.”
DIE BRUGGEN ZIJN HET HELE JAAR ZO VERLICHT. KOM EENS WAT VAKER BUITEN!
Van jou kunnen we het hebben. Van al die pitkortige Gerda’s niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook zo zijn hoor.. ben niet zo opmerkzaam.. ik vraag gerust of iets nieuws op de rotonde geplaatst is, wat daar dan al 5 jaar staat
Introvert is niet direct mensenschuw hequote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof de meeste mensen mensenschuw en sociaal gemankeerd zijn
Lust je een hapje van mijn natte spritz, heb je verdiend wel hè?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een koekje als beloning
Een sprits?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een koekje als beloning
US weet nog steeds niet wat het nou precies isquote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Introvert is niet direct mensenschuw he
Lekker feestelijk de vuilnisbakken in de hens zettenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp doen ze dat wel alleen op het eind van het jaar
Ja niemand die het duidelijk uit kan leggen hier.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
US weet nog steeds niet wat het nou precies is
Bij extraverten geven mensen energie en bij introverten kosten mensen energie.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja niemand die het duidelijk uit kan leggen hier.
Onzin.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij extraverten geven mensen energie en bij introverten kosten mensen energie.
Nou ja het is gewoon zonde als je het alleen in een voor jouw ideale situatie naar je zin hebt en dat je jezelf anders maar ongemakkelijk of angstig voelt, kom maar op met de hele taart des levens in plaats van een stukje.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik dacht dat ik een tikkeltje introvert was maar covid bewijst het tegendeel. Mis alles!
Dit is achterhaalt.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij extraverten geven mensen energie en bij introverten kosten mensen energie.
Ik kan prima sociaal doen, heb daar alleen lang niet altijd de behoefte aan, heeft weinig te maken met ervoor getraind zijn of iets.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is achterhaalt.
Intro en extravert bestaat schijnbaar niet eens, het idee is meer puur de opvoeding, introverten zijn gewoon minder getraind om sociaal te doen en extraverten niet getraind om een keer hun muil te houden en gewoon te luisteren
Uit welk jaren '50 tijdschrift heb je dit?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is achterhaalt.
Intro en extravert bestaat schijnbaar niet eens, het idee is meer puur de opvoeding, introverten zijn gewoon minder getraind om sociaal te doen en extraverten niet getraind om een keer hun muil te houden en gewoon te luisteren
"Jij en je breinaald"quote:Op woensdag 15 december 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit welk jaren '50 tijdschrift heb je dit?
Prima toch, zolang het maar niet opvalt dat je dood aan het gaan bent aan de rand van de dansvloer en dat je in gedachten bij het industrieterrein of krullen zit keer op keer op keer op keer.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan prima sociaal doen, heb daar alleen lang niet altijd de behoefte aan, heeft weinig te maken met ervoor getraind zijn of iets.
Ik heb het geluk dat ik me niet zo snel eenzaam voel, ook niet als ik alleen benquote:Op woensdag 15 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima toch, zolang het maar niet opvalt dat je dood aan het gaan bent aan de rand van de dansvloer en dat je in gedachten bij het industrieterrein of krullen zit keer op keer op keer op keer.
Nee gewoon over patroontjes voor de kerstmuts van je kleinkinderen natuurlijkquote:
Oooh ja maar dat heb ik ook maar zelden.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik me niet zo snel eenzaam voel, ook niet als ik alleen ben
Vandaar de breinaaldquote:Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat dat toen was toegestaan.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had pizza voor je besteld. Beetje jammer dit.
Vrouwen in de jaren 50 deden toch niet anders?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon over patroontjes voor de kerstmuts van je kleinkinderen natuurlijk
Ja verwacht niemand dus dan doe ik savonds de deur niet open.quote:
Wat dacht je van het huishouden, koken en wassenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen in de jaren 50 deden toch niet anders?
Vrouwen hebben 1 plichtquote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van het huishouden, koken en wassen
Het is 1 recht, het aanrecht en 1 plicht, de zwijgplichtquote:Op woensdag 15 december 2021 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vrouwen hebben 1 plicht
het aanplicht
![]()
![]()
Vagina wijd open trekken na 20:00 teneinde de hardwerkende man tevreden te houden en kinderen te maken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dacht je van het huishouden, koken en wassen
Ik vind het aanrecht een plicht voor vrouwen hoor...quote:Op woensdag 15 december 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is 1 recht, het aanrecht en 1 plicht, de zwijgplicht
Groeten aan die Nigeriaanse Prinsquote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet een belangrijk belletje plegen, kan me erg veel centjes opleveren of niets, wish me luck.
Je gaat een abonnement afsluiten bij de Postcodeloterij?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet een belangrijk belletje plegen, kan me erg veel centjes opleveren of niets, wish me luck.
ja hij plonst mij gelijk in het water dus kan er niet zoveel over zeggenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kleur? Consistentie? Gewicht?
Natte billen nu?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij plonst mij gelijk in het water dus kan er niet zoveel over zeggen
Neem dan ook een plateauplee ipv een plonspleequote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij plonst mij gelijk in het water dus kan er niet zoveel over zeggen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Waar gaat dit over? VvE-vergadering?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw die nu reageert is een melding van gemaakt bij de gemeente omdat ze helemaal geen onderhoud meer pleegde en ze heeft ook langere tijd geen vve bijdrage betaald
Heb ik destijds nog aangekondigd hoor, maar daar deed niemand wat meequote:Op woensdag 15 december 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Jubileum van die post helemaal gemist.
Awwquote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik destijds nog aangekondigd hoor, maar daar deed niemand wat mee
Gisteren kregen we de notulen van de vergadering. Er is met een meerderheid gekozen voor een verhoging van 50 euro per maand vanaf volgend jaar maar de beneden buren zijn het er niet mee eens allemaal en hebben nu een groepsapp gestart om in verzet te gaan ofzo :pquote:Op woensdag 15 december 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? VvE-vergadering?
er was een groot feest op het dorpsplein hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik was niet eens uitgenodigdquote:Op woensdag 15 december 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er was een groot feest op het dorpsplein hoor
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Net terug uit Emmen om gratis geld uit te delen.
Werd niet open gedaan
Lekker bedragjequote:Op woensdag 15 december 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren kregen we de notulen van de vergadering. Er is met een meerderheid gekozen voor een verhoging van 50 euro per maand vanaf volgend jaar maar de beneden buren zijn het er niet mee eens allemaal en hebben nu een groepsapp gestart om in verzet te gaan ofzo :p
De enige die reageren nu zijn de nieuwste bewoner en de rest zijn alleen maar mensen die verhuren
Bij mij is ie in acht jaar misschien twintig euro omhoog gegaan, misschien minder. Dus jaquote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je het ook een te hoge verhoging?
Maar hebben jullie groot onderhoud in de planning? wij moeten bv een nieuw dakquote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is ie in acht jaar misschien twintig euro omhoog gegaan, misschien minder. Dus ja
Je bent toch bovenburen? Wat boeit jou dat dak dan als je straks die Afghanen erin hebt zittenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hebben jullie groot onderhoud in de planning? wij moeten bv een nieuw dak
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja zo werkt het tochniet :pquote:Op woensdag 15 december 2021 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch bovenburen? Wat boeit jou dat dak dan als je straks die Afghanen erin hebt zitten
Dat zit er toch als het goed is bij in. Meerjarenplan, dus ze moeten vooruit kijken. 50 euro per maand voor al die appartementen is geen lullige verkeerde berekening of tegenvallertje.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hebben jullie groot onderhoud in de planning? wij moeten bv een nieuw dak
O ja kijk. Bij een fatsoenlijke VvE gaat dat niet zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik er kwam wonen was het 50 euro per maand. Toen stelde mijn vader al voor dat we er 100 vam moesten maken want 50 heb je niks aan. Was dus in 2008... Niemand ging akkoord. Nu sinds 2 a 3 jaar betalen we 100 euro. Dus het stijgt nu wel idd maar goed we hebben ook al die jaren geen groot onderhoud gedaan
ja wij kijken ook vooruit. Daarom moeten we omhoog met het bedrag als we die mjop willen volgenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit er toch als het goed is bij in. Meerjarenplan, dus ze moeten vooruit kijken. 50 euro per maand voor al die appartementen geen lullige verkeerde berekening of tegenvallertje.
Het dak is hier een jaar of drie geleden gedaan, geen idee wat er verder op de planning staat. Volgens mij weer schilderwerk.
nee die chocolade bitterballen van de ahquote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over je gerries?
quote:
quote:
Error in je hoofd zeker omdat het zoet is terwijl je hartig verwachtquote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die chocolade bitterballen van de ah
[ afbeelding ]
ik vind ze niet lekker
ja misschien, die korst is echt bitterbalquote:Op woensdag 15 december 2021 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Error in je hoofd zeker omdat het zoet is terwijl je hartig verwacht
Wat zout eropquote:Op woensdag 15 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien, die korst is echt bitterbalMaar er mist een bite of zo. het is wat flauw ook
Dat krijg je dus als je vrouwen teveel eten geeftquote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
dude wtf
https://9gag.com/gag/aRrKErj
Klinkt ook wel.. apart.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die chocolade bitterballen van de ah
[ afbeelding ]
ik vind ze niet lekker
Je hebt ons. Wij zijn asociaal.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb wel erg veel sociale dingen de afgelopen week, nu is het wel even klaar weer
Shitquote:Op woensdag 15 december 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Net terug uit Emmen om gratis geld uit te delen.
Werd niet open gedaan
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt ons. Wij zijn asociaal.
Je bent zelf apartquote:
Striptenten is toch gewoon normaal?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn de foto's toch. Er zijn er nog meer
Niets mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Striptenten is toch gewoon normaal?
Mooi op tijdquote:Op woensdag 15 december 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
Squid Game is best leuk.
Spuit 11
Je bent denk ik wel jaloers op haar of niet??quote:
Ik niet. Ze is van de VVD. Ik heb zo mijn principes...quote:
Bsllie is ook van de VVD, zou het dan tochquote:Op woensdag 15 december 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ze is van de VVD. Ik heb zo mijn principes...
Ze had het vandaag over vve maar misschien bedoelde ze vvdquote:Op woensdag 15 december 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bsllie is ook van de VVD, zou het dan toch
Felle principemeisjesquote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze had het vandaag over vve maar misschien bedoelde ze vvd
Verklaart wel een hoop dingenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze had het vandaag over vve maar misschien bedoelde ze vvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |