SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander muziekje vermoed ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zitten op hetzelfde treintje nu exact.
Nou heb nognooit van dat orgaan gehoord en als er iemand van het bestaan zou moeten afweten ben ik het welquote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt.
Dat bepalen de Internationale Federatie van Chocolatiers en het Hoger Overlegorgaan van snackateurs![]()
En ze zeiden van niet.
?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander muziekje vermoed ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit a la US te huiskamerdansen en ga zo koken en dan gaat de rest van de wijn vast ook op.
Oh heerlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee juist niet, zodra ik klaar ben dan ben ik ook wel echt klaar, afgewerkt is afgewerktknopje om en gaan maar koken helpt daar wel een beetje bij zeg, muziekje, wijntje, kaarsje, pruttelpannetje en ontspannen maar.
Ja als je niet vaak thuis bent is koelkastmanagement wel een dingetje ja
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo ingewikkeld is het niet en heerlijk rustgevend juist, vind alleen dat koken en vooral eten voor jezelf heel wat minder leuk is dan voor zijn tweetjes of meerderen.
quote:
Ik ken mezelf, ik wil vooral van mooie smachtende hongerige dankbare ogen aan de andere kant minimaal zeventientriljoenachtienduizendenzes keer horen hoe lekker het wel niet is en hoe goed ik wel niet kan kokenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?
Eet soms zelfs liever alleen dan met bepaalde mensenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik echt geen reet uitmaken, je wil toch zelf ook lekker eten ?
Ik ben blij dat ik niet zo veeleisend benquote:Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik wil vooral van mooie smachtende hongerige dankbare ogen aan de andere kant minimaal zeventientriljoenachtienduizendenzes keer horen hoe lekker het wel niet is en hoe goed ik wel niet kan koken
Dat je de mensen aan tafel harder ruikt dan het bordje eten voor je neus.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eet soms zelfs liever alleen dan met bepaalde mensen
Morgen voor de kertborrel-karaoke staat die ook op mijn lijstje.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ok staph, ik begin romantische neigingen te vertonen
Misschien vinden ze je niet zo aardig en wordt je buitengesloten.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou heb nognooit van dat orgaan gehoord en als er iemand van het bestaan zou moeten afweten ben ik het wel
Nou ja ben ik ook niet eigenlijk, smachtende ogen is ook genoeg al.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet zo veeleisend ben
Is dit een ding?quote:
Zal schoonloe sturen.. die houdt dr klep ook nietquote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ben ik ook niet eigenlijk, smachtende ogen is ook genoeg al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |