Wat een schatje.❤️quote:Op donderdag 16 december 2021 06:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik doe er één mee. Mijn eigen draak.![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op donderdag 16 december 2021 06:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2021 06:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Tnxquote:
Ja... zolang die haren aan dat lijf blijven zittenquote:
Ja die langharige katten zijn supermooi, maar kan me voorstellen dat het heel veel werk is om al die haren op te moeten ruimen. Mijn drie kortharigen laten zelf nog wel eens haarpollen slingeren (in de zomer vooral).quote:Op donderdag 16 december 2021 09:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Ja... zolang die haren aan dat lijf blijven zitten.... Gemiddeld veeg ik ongeveer 3 katten aan haren van mijn bankstel een paar keer per week.
Een donkerbruin suede bankstel raad ik echt af
Het zijn net kerstboomnaalden, je blijft ze vinden en hoofdzakelijk die witte. Die rode zitten veel vaster (althans, zo lijkt het)quote:Op donderdag 16 december 2021 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die langharige katten zijn supermooi, maar kan me voorstellen dat het heel veel werk is om al die haren op te moeten ruimen. Mijn drie kortharigen laten zelf nog wel eens haarpollen slingeren (in de zomer vooral).
Je kan de kantine niet vinden?quote:
Ik mag niet aan het werk, dus geen excuus om te blijven hangen tot de pauzequote:Op donderdag 16 december 2021 09:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je kan de kantine niet vinden?![]()
Mist binnen is geen goed teken, lijkt mij.
Leuk koppiequote:Op donderdag 16 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Arctic Fox in Iceland.
[ afbeelding ]
Wat een joekel hequote:Op donderdag 16 december 2021 07:11 schreef pullup het volgende:
Hoop dat je niet hier ergens aan het zwemmen bent
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel wat voor je in de vriezer. Stuur ze wel opquote:Op donderdag 16 december 2021 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag niet aan het werk, dus geen excuus om te blijven hangen tot de pauze
Dank je, moet goed komen zoquote:Op donderdag 16 december 2021 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat voor je in de vriezer. Stuur ze wel op
FOK!
T.a.v. dhr. D.
Beweegsteeg 123
Nederland
Kan ook hier naartoe.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ook hier naartoe.![]()
Keizersveld 25A, 5803 AM Venray
Daar kun je gehaktballen halen?quote:Op donderdag 16 december 2021 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ook hier naartoe.![]()
Keizersveld 25A, 5803 AM Venray
Gehaktballenmeetquote:Op donderdag 16 december 2021 10:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kun je gehaktballen halen?Dat is hier om de hoek.
Is of was?quote:Op donderdag 16 december 2021 02:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nooit geweten dat er op FOK! een zombie-subforum is.
Zombies
[ afbeelding ]
Het is er nog, maar het is een dooie boel 💀quote:Op donderdag 16 december 2021 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Is of was?
Het indianenforum is ook weg, die was leuk!
Ik wil daar nog steeds de sloffen van.quote:Op donderdag 16 december 2021 07:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Konijnen zijn ook gevaarlijk !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |