quote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja je bent de laatste tijd wel wat warriger dan ik gewend ben. Geeft niet, ik hou toch wel van je.
Voor mij (vermoedelijk oude gebaar) 2 vingers gekromd naar je toetrekken met een boogje. Wat die 2 vingers zouden moeten zijn is duidelijk denk ik?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe ziet het gebaar voor ‘kut’ eruit?
Ik oefen hem even.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij (vermoedelijk oude gebaar) 2 vingers gekromd naar je toetrekken met een boogje. Wat die 2 vingers zouden moeten zijn is duidelijk denk ik?
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had: Met je ladder naar de Yoni
Ik dacht...quote:Op woensdag 15 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je vindt dat je een punt hebt verdiend?
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net ff gebeld met mijn makker (videobellen) en ik zeg he weet je de nieuwe gebaar voor kut want aantal horende mensen willen wat gebaren leren en hij kent alleen die ik net uitgelegd heb. Loopt ie naar zijn vriendin (ook doof) en ze zegt wat en hij reageert erop en dan echt.... vanuit het niets "maar hej hoe gebaar je kut eigenlijk?" Geen uitleg, geen opbouw, gewoon hopla die vraag. Uiteraard had ze een WTF antwoord terug.![]()
Maar volgens haar is het nieuwe gebaar duim en wijsvinger in de vorm van een C maar dan de opening naar boven toe en ook weer dezelfde bochtje van jezelf naar de ander toe bewegen.
Oh had ik niet gezien, meh laat maar dat engelen gedoe daar pas ik de op niet voor aanquote:
Dus geen kamelenteenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net ff gebeld met mijn makker (videobellen) en ik zeg he weet je de nieuwe gebaar voor kut want aantal horende mensen willen wat gebaren leren en hij kent alleen die ik net uitgelegd heb. Loopt ie naar zijn vriendin (ook doof) en ze zegt wat en hij reageert erop en dan echt.... vanuit het niets "maar hej hoe gebaar je kut eigenlijk?" Geen uitleg, geen opbouw, gewoon hopla die vraag. Uiteraard had ze een WTF antwoord terug.![]()
Maar volgens haar is het nieuwe gebaar duim en wijsvinger in de vorm van een C maar dan de opening naar boven toe en ook weer dezelfde bochtje van jezelf naar de ander toe bewegen.
10 cm klopt niet? Ik ga bij de volgende wip een rolmaatje meenemen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had: Met je ladder naar de Yoni
Of een maatjequote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
10 cm klopt niet? Ik ga bij de volgende wip een rolmaatje meenemen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
10 cm klopt niet? Ik ga bij de volgende wip een rolmaatje meenemen.
quote:
quote:
nee op mijn vingers nageteld.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dit heb je opgemeten met een rolmaat begrijp ik?
quote:
Yihaaaaaquote:Op woensdag 15 december 2021 20:41 schreef Koen66 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
VIER VIER VIER VIER
Dat gaan we vieren!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:41 schreef Koen66 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
VIER VIER VIER VIER
Pass ze maar naar mij als je ze niet wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |