Erg mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan best dat Buijs eruit ligt morgen
Twente heeft opvallend vaak de scheids mee de laatste tijden. En maar zeuren over die kaart voor Sadilek.quote:
Twente is een reuzendoder deze bekercampange.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Het lijkt erop dat AZ een groot probleem heeft.
Wel leuk voor die kutclub.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente is een reuzendoder deze bekercampange.
(en een cupfighter @:el-stinho)
Alleen de linkerkant is leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk elftal.
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, maar dit wordt gecompenseerd door het geweldige nieuws dat het oervervelende AZ uit de beker vliegt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente is een reuzendoder deze bekercampange.
(en een cupfighter @:el-stinho)
Maar het staat 1-1.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, maar dit wordt gecompenseerd door het geweldige nieuws dat het oervervelende AZ uit de beker vliegt.
Dan gaat dit niet op.quote:
Ik kijk Real Sociedad v Atlético Madrid.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag de Cil wel uitvallen, spijtig.
Waarom zijn die mensjes zo boos op de bus van Cholo?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk Real Sociedad v Atlético Madrid.
Er is ooit eens een supporter doodgestoken door wat FvD-achtige wappies eind vorige eeuw.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn die mensjes zo boos op de bus van Cholo?
Schmidt gaat Drommel gewoon het hele seizoen aan laten kloten he?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hebben we de wekelijkse tegengoal maar vast gehad.
Zondag houden jullie wel de nul denk je?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan hebben we de wekelijkse tegengoal maar vast gehad.
Het alternatief kan er natuurlijk ook niets vanquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schmidt gaat Drommel gewoon het hele seizoen aan laten kloten he?
Die vond ik na zijn lachwekkende begin wel beter dan dit eigenlijk. (en je kan ook een keeper halen natuurlijk)quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het alternatief kan er natuurlijk ook niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |