Twente is een reuzendoder deze bekercampange.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:19 schreef Scrummie het volgende:
Het lijkt erop dat AZ een groot probleem heeft.
Wel leuk voor die kutclub.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente is een reuzendoder deze bekercampange.
(en een cupfighter @:el-stinho)
Alleen de linkerkant is leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk elftal.
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, maar dit wordt gecompenseerd door het geweldige nieuws dat het oervervelende AZ uit de beker vliegt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Twente is een reuzendoder deze bekercampange.
(en een cupfighter @:el-stinho)
Maar het staat 1-1.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik deze post moeten rapporteren, maar dit wordt gecompenseerd door het geweldige nieuws dat het oervervelende AZ uit de beker vliegt.
Dan gaat dit niet op.quote:
Ik kijk Real Sociedad v Atlético Madrid.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zag de Cil wel uitvallen, spijtig.
Waarom zijn die mensjes zo boos op de bus van Cholo?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk Real Sociedad v Atlético Madrid.
Er is ooit eens een supporter doodgestoken door wat FvD-achtige wappies eind vorige eeuw.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zijn die mensjes zo boos op de bus van Cholo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |