Yup, maar hij moet er al heel lang niks meer van hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Keek ie in t begin toch ook wel eens?
Ja zo'n aflevering waarin ze hyperactieve ninja's waren die een trainingskamp hadden om hem naar de tyfus te schoppen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef dud0r het volgende:
Heb je grizzly and the lemmings Al gekeken met hem @:tot
Haha, gelukkig dat ie toch snel tevreden wasquote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
@ TT!
[..]
Yup, maar hij moet er al heel lang niks meer van hebben.
Hij wilde Boris Beer zien van Nijntje. Ja geen idee in welke aflevering hij het meeste voor komt, maar meneertje hier bleef om de beer zeuren, dus zette ik Masha and the bear op.
Duurde even voor hij door had dat daar ook een beer in voor komt, maar nu is hij tevreden!
Leuk hèquote:Op woensdag 15 december 2021 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zo'n aflevering waarin ze hyperactieve ninja's waren die een trainingskamp hadden om hem naar de tyfus te schoppen.
Heb je geen tekenfilms uit onze jeugd, die waren een stuk normaler.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]Geweldig, voor een peuter die toch al lekker druk kan zijn!
Nou.... Tom en Jerry die elkaar de hersenen insloegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je geen tekenfilms uit onze jeugd, die waren een stuk normaler.
Ja heb ik ook aan zitten denken, maar ik denk dat veel ervan hem niet meer zal aanspreken.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je geen tekenfilms uit onze jeugd, die waren een stuk normaler.
Barbapapa en Barbamama die elkaar de hersens in sloegen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou.... Tom en Jerry die elkaar de hersenen insloegen.
Popeye en Brutus die elkaar de hersenen insloegen.
Bugs bunny en Elmer fudd die elkaar de hersenen insloegen
Moet ik doorgaan?
de grote beer in het blauwe huis danquote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
@ TT!
[..]
Hij wilde Boris Beer zien van Nijntje. Ja geen idee in welke aflevering hij het meeste voor komt, maar meneertje hier bleef om de beer zeuren, dus zette ik Masha and the bear op.
Duurde even voor hij door had dat daar ook een beer in voor komt, maar nu is hij tevreden!
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grote beer in het blauwe huis dan
beter te doen
miep miep zoeffffffffffffquote:Op woensdag 15 december 2021 18:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou.... Tom en Jerry die elkaar de hersenen insloegen.
Popeye en Brutus die elkaar de hersenen insloegen.
Bugs bunny en Elmer fudd die elkaar de hersenen insloegen
Moet ik doorgaan?
Jezus zo oud ben ik nou ook weer niet hoor omaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grote beer in het blauwe huis dan
beter te doen
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
ff gegoogled, die beer in dat blauwe huis. Is wel een poging waard!
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef ToT het volgende:
ff gegoogled, die beer in dat blauwe huis. Is wel een poging waard!
zeg jij hoeft het niet te kijkenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus zo oud ben ik nou ook weer niet hoor oma
Sport Billy, wie kent dat nog?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Barbapapa en Barbamama die elkaar de hersens in sloegen.
Zo Werkt Je Lichaam die zichzelf de hersens insloeg.
Sport Billy die z'n tegenstanders versloeg.
Bananaman die z'n slachtoffers zomaar opat.
SuperTed die kinderen wijsmaakte dat teddyberen konden vliegen en zo onnodig voor veel onschuldige teddybeer-slachtoffers zorgde.
BOOS dat ik was dat ik een aflevering niet kon zien omdat m'n ouders zo nodig de opening van de Olympische Spelen wilden zien!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sport Billy, wie kent dat nog?
ik had een sport billy horlogequote:Op woensdag 15 december 2021 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
BOOS dat ik was dat ik een aflevering niet kon zien omdat m'n ouders zo nodig de opening van de Olympische Spelen wilden zien!"Ja maar dat is toch OOK sport???
"
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een sport billy horloge
In mijn tijd wou iedereen zo'n horloge als Michael Knight.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een sport billy horloge
die Casio horloges leken er toch opquote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In mijn tijd wou iedereen zo'n horloge als Michael Knight.
Ik wilde zo'n lampje:quote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In mijn tijd wou iedereen zo'n horloge als Michael Knight.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat is dit?"
- "Nijntje!!!"
Okee, close enough!
op een gegeven moment had toch ook iedereen zo'n derde remlicht in de autoquote:
Ik had wel zoiets idd.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Casio horloges leken er toch op
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef ToT het volgende:
Mijn broer had een horloge dat "Für Elise" speelde.
Uiteindelijk kreeg ik die!
En later had ik een horloge met ingebouwde thermometer. En op school maar kijken of die in de zon de 30 graden aan zou tikken zodat we naar huis zouden mogen!
En later weer een horloge dat het zelfde geluid maakte als de "Ding dong" bel dat het teken was dat de les voorbij was!
Ja en dat werd toen tijdelijk illegaal!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een gegeven moment had toch ook iedereen zo'n derde remlicht in de auto![]()
![]()
Ja uiteindelijk een horloge van ¤600 gehad, maar dat was meteen m'n laatste. Nu gebruik ik gewoon m'n mobieltje.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb het idee dat je wat hebt met horloges had
Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het idee stamt van deze:
[ afbeelding ]
Nu heb ik het idee van MiNi-ToT die in paniek schijtend door de woonkamer rentquote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
Sow mannetje heeft hier BIJNA op zijn potje gepoept, maar raakte op het laatst in paniek!
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee van MiNi-ToT die in paniek schijtend door de woonkamer rent
heel erg goed van hem!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
Sow mannetje heeft hier BIJNA op zijn potje gepoept, maar raakte op het laatst in paniek!
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee van MiNi-ToT die in paniek schijtend door de woonkamer rent
Nou hij rende naar het aankleedkussen en legde die naast me neer en liet een keuteltje vallen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ToT er met doekjes achteraan
Jep Glen A. Larson was de producer van beide series. Toen Knichtrider ontwikkeld werd leek het een tof idee om dat effect ook bij KITT te gebruiken.quote:
Ahhh wauw, okee dan!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep Glen A. Larson was de producer van beide series. Toen Knichtrider ontwikkeld werd leek het een tof idee om dat effect ook bij KITT te gebruiken.
Ik vind dat soort weetjes altijd wel grappig om te weten.quote:
Zeker!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat soort weetjes altijd wel grappig om te weten.
Help mij even, dat is meer jou terrein.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Net als waar de Klingon taal op gebaseerd is.
is dit het ik daag je uit hoofdquote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Zit z'n zusje te martelen en maakt baby-huilgeluidjes er bij!
Ow, zusje krijgt nu een kusje als troost!
Nederlands!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Help mij even, dat is meer jou terrein.
Misschien het de komende jaren alleen bij Mini-ToT houden?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Zit z'n zusje te martelen en maakt baby-huilgeluidjes er bij!
Ow, zusje krijgt nu een kusje als troost!
Haha nee hij was afgeleid door Masha.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit het ik daag je uit hoofd
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien het de komende jaren alleen bij Mini-ToT houden?
Het was volgens mij een bedachte kunsttaal. Niet direct ergens op gebaseerd.quote:
Jaaaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit het ik daag je uit hoofd
Klopt, maar tijdens een vakantie in Amsterdam viel op dat Nederlands zulke agressieve klanken had, echt de klanken van een taal van een krijgersras, en die werden toen gebruikt!quote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was volgens mij een bedachte kunsttaal. Niet direct ergens op gebaseerd.
duits is pas agressiefquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar tijdens een vakantie in Amsterdam viel op dat Nederlands zulke agressieve klanken had, echt de klanken van een taal van een krijgersras, en die werden toen gebruikt!
Ohw ja, het viel hem op dat in Nederland de medeklinkers meer werden gebruikt op een hardere toon. Of zoiets.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar tijdens een vakantie in Amsterdam viel op dat Nederlands zulke agressieve klanken had, echt de klanken van een taal van een krijgersras, en die werden toen gebruikt!
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, het viel hem op dat in Nederland de medeklinkers meer werden gebruikt op een hardere toon. Of zoiets.
Daar heeft zelfs Netflix een video van 2 uur voorquote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
Sbs maakt reclame voor het feit dat ze een knapperend haard vuurtje gaan uitzenden![]()
zouden er mensen zijn die dat echt gaan opzetten?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heeft zelfs Netflix een video van 2 uur voor
Tuurlijk, dat scheelt weer stookkosten.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zouden er mensen zijn die dat echt gaan opzetten?
Tip: Vooruitspoelen naar 1:39:16!quote:Op woensdag 15 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat scheelt weer stookkosten.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat scheelt weer stookkosten.
Handen en voeten voor de tv.quote:
lekker warmquote:Op woensdag 15 december 2021 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Handen en voeten voor de tv.
Ik denk dat ik voor het warmte effect een aansteker onder mijn zak moet houden.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus werkte met demente bejaarden en daar zetten ze in de winter ook regelmatig zo'n open haard cd op, de bewoners dachten echt dat ze het warmer kregen
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Mijn zus werkte met demente bejaarden en daar zetten ze in de winter ook regelmatig zo'n open haard cd op, de bewoners dachten echt dat ze het warmer kregen
Zekers maar ook wel mooi werk.quote:
Wij hebben het ooit een keer opgezetquote:Op woensdag 15 december 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen live de uitreikingquote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Een Italiaan die qua regels helemaal uitlegt waarom Red Bull en Max juist in hun reet geneukt zijn en niet Jankerton en Nono Wolff![]()
![]()
Deze jaarwisseling zeker ook heerlijk genieten van die knipperende lampjes op tv?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben het ooit een keer opgezet
Gewoon lekker buiten vuurwerk afsteken richting de popoquote:Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze jaarwisseling zeker ook heerlijk genieten van die knipperende lampjes op tv?
wel leuk dat de italianen dus ook een beetje merc moe zijnquote:
Het is ook wat, het is maar wat je er zelf mee doetquote:Op woensdag 15 december 2021 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het maar wat dan was het nog wat
Ik denk dat iedereen wel Mercedes moe is, zelfs mensen bij Mercedes zelfquote:Op woensdag 15 december 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel leuk dat de italianen dus ook een beetje merc moe zijn
de engelsen hebben een petitie gestartquote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel Mercedes moe is, zelfs mensen bij Mercedes zelf
Waarvoor?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
de engelsen hebben een petitie gestart![]()
Calimero gedragquote:Op woensdag 15 december 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis allemaal helemaal niet eerlijk
na 7 jaar valt het natuurlijk ook tegen dat ze niet weer een WK hebbenquote:
Zoiets gun je toch niemandquote:Op woensdag 15 december 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
na 7 jaar valt het natuurlijk ook tegen dat ze niet weer een WK hebben
Maar gelukkig wij Limburgs welquote:Op woensdag 15 december 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja niet iedereen heeft een Max![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar gelukkig wij Limburgs wel
Coolquote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
@ TT!
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
na 7 jaar valt het natuurlijk ook tegen dat ze niet weer een WK hebben
Met als slogan: "The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
"Ik word aangeklaagd door een ander land? Dan erken ik dat land gewoon niet, net zoals ik deze handboeien niet erken, maar daar moet ik me nog fysiek uit weten te lullen....."quote:
Of 450 aanklachten tegen verstappenquote:
en tegen Mikeyquote:Op woensdag 15 december 2021 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of 450 aanklachten tegen verstappen
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Ik word aangeklaagd door een ander land? Dan erken ik dat land gewoon niet, net zoals ik deze handboeien niet erken, maar daar moet ik me nog fysiek uit weten te lullen....."
ik ben een snowflakequote:Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe Marvel superhelden, Snowflake en Safespace die de werking van kogels niet erkennen waardoor ze bulletproof zijn en whatever.
Vreemd genoeg is er nooit wat van terecht gekomen!
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een snowflake![]()
![]()
![]()
ik erken de nederlandse overheid niet![]()
![]()
Safespace heeft een kamelenteen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe Marvel superhelden, Snowflake en Safespace die de werking van kogels niet erkennen waardoor ze bulletproof zijn en whatever.
Vreemd genoeg is er nooit wat van terecht gekomen!
maar dat is de meneerquote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Safespace heeft een kamelenteen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Safespace heeft een kamelenteen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk
ik doe niet aan het en hen
En waarom kan een meneer geen kameltow hebbenquote:
Jij bent een pozza eter en daar is nog geen hokje voor.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een pozza eter en daar is nog geen hokje voor.
er is meestal iets wat er in de weg zitquote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En waarom kan een meneer geen kameltow hebben![]()
Daar waar bij sommigen de hersens bevinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is meestal iets wat er in de weg zit
Bij degenen die verstandig willen neuken!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar waar bij sommigen de hersens bevinden.
Nu daag je mij uit voor een opmerking.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij degenen die verstandig willen neuken!
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar waar bij sommigen de hersens bevinden.
Ik vind dit zeer man onvriendelijke opmerkingquote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is meestal iets wat er in de weg zit
Oh jee!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu daag je mij uit voor een opmerking.
bij jou zit hij nooit in de weg?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer man onvriendelijke opmerking![]()
Nimmer, ik koop mijn onderbroeken immer in de juiste maat!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij jou zit hij nooit in de weg?
IJzer smeden als het heet is.quote:
niet iedereen is gezegend met 30 cmquote:Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nimmer, ik koop mijn onderbroeken immer in de juiste maat!
Big at the front, small at the back
Probeer je nu te zeggen dat ik een micropenis van 30 cm heb?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iedereen is gezegend met 30 cm
kun je ook niks aan doen
minderquote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik een micropenis van 30 cm heb?![]()
![]()
Volgens mij moet je je meetlat nog eens goed laten nameten.quote:
Godver, kom ik aan met mijn 8 cm.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat ik een micropenis van 30 cm heb?![]()
![]()
Ik moet er niet aan denken om zoiets bij mijn eigen lul te laten doen. Brrrrr.....quote:Op woensdag 15 december 2021 20:33 schreef ToT het volgende:
Ik hou het gewoon simpel bij een prins Albert.
meestal laten ze dat ook doenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om zoiets bij mijn eigen lul te doen. Brrrrr.....
Hoe is jouw account ooit goed gekeurd?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver, kom ik aan met mijn 8 cm.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij die van een ander wel?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fixedquote:Op woensdag 15 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal laten ze dat ook doen
Voor een badeend is dat heel wat hoor!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is jouw account ooit goed gekeurd?![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een badeend is dat heel wat hoor!
[ afbeelding ]
ToT een foto gestuurd en hij deed er een fotoshopje overheen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is jouw account ooit goed gekeurd?![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]waarom kon ik bedenken dat jij met een antwoord zou komen
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT een foto gestuurd en hij deed er een fotoshopje overheen.
ToT to the resquequote:Op woensdag 15 december 2021 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT een foto gestuurd en hij deed er een fotoshopje overheen.
Wellicht heeft ToT mij al 'geholpen' door jou een bewerkte foto te sturen waarop het lijkt alsof hij maar 30 cm lang lijktquote:Op woensdag 15 december 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan ToT jou ook helpen
foto???quote:Op woensdag 15 december 2021 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft ToT mij al 'geholpen' door jou een bewerkte foto te sturen waarop het lijkt alsof hij maar 30 cm lang lijkt
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ik ga even serie kijken, wellicht nog tot strakjes even!
Vorige week was ik er niet bij in de kelder bij haagsquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan ToT jou ook helpen
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ik ga even serie kijken, wellicht nog tot strakjes even!
daar heb ik het ook niet overquote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige week was ik er niet bij in de kelder bij haags
ter bescherming van mini tot?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n beest er eentje van 30 cm heeft?
En waarom krijg ik bij deze google search een waarschuwing in rode letters over expliciete content en dat ik misschien beter Safesearch aan kan doen?![]()
Die ligt al drie kwartier te meuren in z'n nestje, met z'n drijfnatte baby in een handdoek gewikkeld tegen zich aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ter bescherming van mini tot?
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg laatst de vraag om er eentje te laten zetten.Om te oefenen,was wel gratis.
of ter bescherming van mogelijk tere amerikaanse zieltjesquote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ligt al drie kwartier te meuren in z'n nestje, met z'n drijfnatte baby in een handdoek gewikkeld tegen zich aan.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg laatst de vraag om er eentje te laten zetten.Om te oefenen,was wel gratis.
Dat ja!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of ter bescherming van mogelijk tere amerikaanse zieltjes
Ik zeker niet,een vriend van Soul is piercer en vroeg het me.quote:
tattoo's?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeker niet,een vriend van Soul is piercer en vroeg het me.
Hoe waren jullie onderlinge verstandhoudingen toentertijd?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeker niet,een vriend van Soul is piercer en vroeg het me.
Ook niet.quote:
Goed,was toevallig 2 weken geleden.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe waren jullie onderlinge verstandhoudingen toentertijd?
had er wel 1 verwacht bij jouquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dont stick crazy in your dick?
Ow!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed,was toevallig 2 weken geleden.
Ooit ging een ex van me een tattoo laten zetten.Ik ben toen maar wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had er wel 1 verwacht bij jou
geen idee waarom
Ow, kun je daar dan niet tegen?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit ging een ex van me een tattoo laten zetten.Ik ben toen maar wat anders gaan doen.
Blijkbaar niet.quote:
ik vind dat zo gaaf om te zienquote:Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit ging een ex van me een tattoo laten zetten.Ik ben toen maar wat anders gaan doen.
Haha okee dan.quote:
doet niet echt veel pijnquote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik voelde me echt niet goed worden.
Gaat dit over @ToT of mini-ToT ?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft ToT mij al 'geholpen' door jou een bewerkte foto te sturen waarop het lijkt alsof hij maar 30 cm lang lijkt
Ik denk dat die bij een tattooshop gezet is.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet niet echt veel pijn
beetje afhankelijk van waar je hem zet
Ik geloof het wel,vind het bij anderen ook wel mooi hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet niet echt veel pijn
Moest lachen.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die bij een tattooshop gezet is.
op je lijf mopquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat die bij een tattooshop gezet is.
Touché.quote:
Ja bij mij op de bovenarm vond ik het in het algemeen op zich wel meevallen, alleen bepaalde plekken waren wel gevoelig, vooral meer bovenin. Ook waar het echt ging bloeden was het ff wat minder fijn, en zo'n met inkt verzadigd papiertje steeds over de tattoo heen trok ook best aardig. Als het droog is, is het minder erg.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
doet niet echt veel pijn
Wie met naalden en zo in de buurt van mijn lijf komt moet van goede huize komen.quote:
geen enkel probleem meequote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie met naalden en zo in de buurt van mijn lijf komt moet van goede huize komen.
Jij bent meer van de skroeven.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie met naalden en zo in de buurt van mijn lijf komt moet van goede huize komen.
er is een deense tattoo artiest die man is goed!!!!!quote:
Oh echt? ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een deense tattoo artiest die man is goed!!!!!
Wedden van wel als ik ineens met 30 cm recht vooruit op je af kom lopen.quote:
Daar mag ik geen uitspraken over doen ivm minderjarige die hierdoor teleurstellende ideeën over zijn vader krijgtquote:
Die Nicole uit Utopia is ook wel goed geworden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb je een tiktok gestuurd
ow echt?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Nicole uit Utopia is ook wel goed geworden.
Ja,die kan het zeker goed.quote:
Maar een paar kleintjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een paar kleintjes
Ik ken een user met 2 zwanen op haar rug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Was dat niet puzzie?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken een user met 2 zwanen op haar rug.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een paar kleintjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Klopt,een beste tattoo.quote:
Dat is een flinke portie ink iddquote:
Daar is flink in geprikt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een flinke portie ink idd
Ben Saunders fan.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
Jacq heeft er toch ook aardig wat
Ik zag hem laatst op TV,kwam nogal verward over.quote:
witte neus?>quote:Op woensdag 15 december 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst op TV,kwam nogal verward over.
Tegenovergestelde;heel traag in doen en laten.quote:
ow vreemdquote:Op woensdag 15 december 2021 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenovergestelde;heel traag in doen en laten.
Het viel me op gewoon.quote:
Ik hoef er geen biertje mee te drinken.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet echt een heel gezond persoon
Te weinig spul door den neusgaten gejaagd dus!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenovergestelde;heel traag in doen en laten.
Dat moet het zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Te weinig spul door den neusgaten gejaagd dus!
Later sneupke.quote:
Dat doe je wel met mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoef er geen biertje mee te drinken.
Wel meerdere.quote:
Goddomme, dat gaat een leuke avond worden.quote:
To the kloten and beyond!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goddomme, dat gaat een leuke avond worden.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
Zuipen tot de drempel enkel horizontaal genomen kan worden
Totdat de drempel verticaal lijkt te staan.quote:
Dat ligt maar net aan je definitie daarvan.....quote:Op woensdag 15 december 2021 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
Vloeit de drank hier rijkelijk?
Gementepils gaat er nu in en thee komt over een half uur er beneden uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink slechts gemeentepils en thee nu
Als er geen konijn tegen een badeend lult...quote:Op woensdag 15 december 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stil, dat gemeentepils slaat hard in blijkbaar![]()
Je hebt de bewegende beelden van eerder op de avond wel gezien? Dan is deze verwoording wellicht iets gedurfdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er geen konijn tegen een badeend lult...
Ik moest even langs de huisarts om vergeetpillen te halen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt de bewegende beelden van eerder op de avond wel gezien? Dan is deze verwoording wellicht iets gedurfd
Welke pillen??quote:Op woensdag 15 december 2021 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even langs de huisarts om vergeetpillen te halen.
Die heb ik nodig om bepaalde dingen te vergeten.quote:
Welkom.quote:
Je bent nu een VIVA meisje.quote:
Ik dacht het, jij zegt het.quote:
Het is een feit.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je ui is geweldig!
sooo fluffy
quote:Op woensdag 15 december 2021 22:52 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ty
wilde dat ik hetzelfde kon zeggen
Als jij een andere neemt dan raak ik echt de weg kwijt.quote:
sterkte eendquote:Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik nodig om bepaalde dingen te vergeten.
Viagra.quote:
Daar krijg ik alleen maar spieren van in mijn rechterarm.quote:
Door het gelul hier kan ik meer met mijn tong.quote:
quote:
Ik laat jullie even alleen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen maar spieren van in mijn rechterarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |