abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 20:44:27 #176
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202690671
Ik heb de OP geupdated, als ik iets heb gemist let me know!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 20:56:08 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202690921
En zoals beloofd nog wat foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg bedankt @hilliebillie, we zijn er allemaal heel blij mee! :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 18 december 2021 @ 21:02:02 #178
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202691035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 15:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cadeautjes!!!

Ik maakte het inpakpapier los en er was confetti _O-

[ afbeelding ]

In de doos was nog veeeeeeeeel meer confetti _O- _O- _O-

[ afbeelding ]

En wow, lieve Santa, wat heb jij alles perfect op ons afgestemd O+ Sjaak is heel blij met zijn Escape-boek en die Escape game komt de komende weken vast goed van pas O+

[ afbeelding ]

In hints ben ik heel slecht, je had er eentje geschreven in de kaart, maar ik snap dat soort dingen nooit :') . Maar door de cadeautjes wist ik eigenlijk al dat het maar één iemand kon zijn, en dat is @:nanukerst O+ Er zit zoveel liefde in dit pakket, nog meer dan dat er confetti in zit.

15 minuten later had ik de hint ook gekoppeld aan Nanukerst, dus toen klopte het helemaal.

De mooie kaartjes die erin zitten, ga ik vanavond bekijken, als ik rustig kan zitten zonder kind. Want ik vermoed zomaar dat ik daar heel erg van moet huilen.

Dank je wel voor dit geweldige pakket O+
Oh wat fijn dat het pakket er vandaag toch nog was! Mijn enige hint was een tikje cryptisch inderdaad, sorry :D Heel erg graag gedaan, was enorm leuk om een pakket voor jullie samen te stellen O+
pi_202691351
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:02 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Lieve Santa, het spijt me zo.
De doos is hier en heel bovendien
Maar in ons huis stormt het hard
Daar helpt geen tellen tot tien.

Wij doen morgen een nieuwe poging,
Dan deel ik ons moment
Met foto's en de onthulling
Van wie jij toch bent.

even in spoiler, ik haal het later wel weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je tijd :*
pi_202692253
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat leuk om te zien O+

Op de laatste foto ontbreekt alleen een cadeautje, iets groters voor Poffertje. Ben ik toch niet vergeten hopelijk? :o
Ohja die vond ik wederom op de grond. :')
Het zoekboekje is wel meesterlijk met hoe je hem kunt uitvouwen. Banaan houdt wel van zoekboekjes, en ik zie wel voor me dat ze hier over een tijdje samen in zoeken. Dat is waarschijnlijk wat optimistisch. :s)

Je hints, geen idee hoe ik die heb kunnen missen. _O- Behalve dan dat het op het moment gewoon erg chaotisch is hier. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202697686
@Quoi, wat een schitterend pakket heb je gemaakt! Ik weet niet hoe je het deed, maar het is echt een schot in de roos, elk pakje weer. Dirk had z'n muts goed staan, dus we hebben na het ontbijt (lekker rustig met z'n twee ;) ) uitgepakt. In de spoiler foto's, zoals je ziet valt het bij hem ook goed in de smaak. O+ En die recepten, top! Pasta is altijd goed en ik ben altijd op zoek naar nieuwe variaties. En die voor courgettesoep komt goed van pas als ik straks weer een courgette-overschot uit de tuin heb.

SPOILER
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 19 december 2021 @ 09:44:30 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202697893
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 09:18 schreef Nanuke het volgende:
@:Quoi, wat een schitterend pakket heb je gemaakt! Ik weet niet hoe je het deed, maar het is echt een schot in de roos, elk pakje weer. Dirk had z'n muts goed staan, dus we hebben na het ontbijt (lekker rustig met z'n twee ;) ) uitgepakt. In de spoiler foto's, zoals je ziet valt het bij hem ook goed in de smaak. O+ En die recepten, top! Pasta is altijd goed en ik ben altijd op zoek naar nieuwe variaties. En die voor courgettesoep komt goed van pas als ik straks weer een courgette-overschot uit de tuin heb.

SPOILER
Voor dat gezellige uitpakmomentje en die laatste duim doe ik het allemaal O+ Fijn!
pi_202697905
Pakjes uitpakken met Dirk O+
pi_202698640
Als organisator kan ik alle getrokken lootjes bekijken sinds vandaag. :P

Er zijn super leuke pakketen langs komen! Blijft iedereen nog hangen voor het pakket van @Framblij89 en mij? Als ze ooit nog binnen komen.. O-)
Protège moi de mes désirs.
pi_202700226
Tuurlijk blijf ik hangen! Ben ook benieuwd naar jullie pakketjes! En hopelijk komen ze snel!

Wat heeft iedereen toch allemaal mooie en leuke pakketjes gekregen en sommige ook met leuke uitpakfoto’s O+
pi_202709528
Hoi lootje,
Leuke foto's! Wat fijn dat het beviel. Voor een tweede keer lijkt makkelijker, maar dat was het niet echt, haha. Ik had nagedacht over porseleinstiften omdat je al eerder vertelde over de prints, maar dat zou dan zoveel van het budget verbruiken dat ik dat zonde vond. Tip: volgens mij het goedkoopst te krijgen bij Xenos.
Ik voegde op het laatst de broodbak instructies toe aan het gedicht, dacht al dat het anders heel raar over zou komen. Dus deeg in de kom, rijzen met de douchemuts erover en in porties verdelen met de schrapers.
Het boek is met veel liefde (terug) geschonken, is hier met plezier meerdere malen gelezen maar nu mag er iemand anders van genieten. Kwam toch perfect uit, zo?!
Stom van de lichtjes trouwens -O- Wel fijn dat het de glazen niet waren :P
pi_202712866
Ach, de lichtjes zijn gelukkig zo te lijmen, toevallig heb ik een tijdje terug zo'n lijmpistool gekocht. Aan de tip voor de Xenos heb ik voorlopig even niets helaas :(

Mijn oudste is nu inderdaad in de beginnende lezers-fase, en groot fan van strip-leesboeken (Zwijsen heeft daar een hele serie van die we graag bij de bieb lenen), dus deze sluit daar mooi bij aan. Ik zat vorig jaar al een beetje te twijfelen of ik hem zou opsturen of houden, maar hij was toen nog niet bezig met lezen en het paste toen voor jullie zo goed, dus dit komt idd perfect uit zo! De meiden hebben vandaag overigens het dobbelspel nog een keer gespeeld, dus dat was ook een goede zet :D

Ik hoop in ieder geval dat je niet te teleurgesteld was met hetzelfde lootje. Ik zou dat namelijk, ondanks dat ik altijd leuke lootjes heb gehad, toch wel een beetje zijn omdat het altijd leuk is om een nieuw iemand wat beter te leren kennen.

Maar wel jammer dat ik pas later ontdekte dat jij het was, anders had ik een beginners guide voor geocaching met kinderen gevraagd aan je :P Dat staat al tig jaar op mijn lijstje om te gaan doen.
  maandag 20 december 2021 @ 15:22:32 #188
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202719879
Wij kregen ook een prachtig pakket, mijn Secret Santa had erg haar best gedaan, dat is duidelijk. O+

Naast een indrukwekkend gedicht, een hele mooie mok, een welkom kerstspel, een lichtje om aan te steken voor onze dochter (zo geweldig dat ze erbij hoort O+ ) en alle toffe bakattributen was daar ook Het Ultieme Boek voor mij: Toon Tellegen gecombineerd met taartrecepten! *O* Ik wist niet eens dat het bestond, maar vind het echt megacool!

@Gogo83, was jij mijn Santa? O+
pi_202720051
@Nanukerst: Jaaaa, dat was ik! Nogmaals sorry voor de afwezigheid in het begin hier. :@ Ik werd even in beslag genomen door wat gedoe in de familie. Daarnaast was ik oprecht in de veronderstelling dat ik je een bericht via Lootjestrekken had gestuurd, maar dat had ik dus helemaal niet gedaan.
  maandag 20 december 2021 @ 15:36:40 #190
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_202720068
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 15:34 schreef Gogo83 het volgende:
@:Nanukerst: Jaaaa, dat was ik! Nogmaals sorry voor de afwezigheid in het begin hier. :@ Ik werd even in beslag genomen door wat gedoe in de familie. Daarnaast was ik oprecht in de veronderstelling dat ik je een bericht via Lootjestrekken had gestuurd, maar dat had ik dus helemaal niet gedaan.
Excuses zijn echt enorm niet nodig :* Dit verwenpakket was precies wat ik nu nodig had, dankjewel! O+
pi_202723935
Leuk pakket weer!

Het pakket van Arvensis is nog steeds MIA… maar binnen vijf werkdagen zouden ze een update geven :')
pi_202731924
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
Leuk pakket weer!

Het pakket van Arvensis is nog steeds MIA… maar binnen vijf werkdagen zouden ze een update geven :')
;(
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:05:33 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202734008
Wel heel sneu zo ;(
Wat betekent MIA? En ws is de (geweldig snuggere) helpdesk van DHL al gebeld?
pi_202734962
Missing in action of iets wat daarop lijkt. Vermist iig

Ik heb vrijdag al contact gehad met dhl (pakket ligt sinds dinsdag op hun distributiecentrum), toen zouden ze een onderzoek gaan starten. Twee uur geleden kreeg ik bericht dat Tessa er mee aan de slag gaat. Blijkbaar gaan die vijf werkdagen nu pas tellen :(
pi_202736319
Pff dat is wel balen dat het dan ook nog eens een tijd duurt voor ze er mee aan de gang gaan 😕

Het gaat lekker bij DHL op het moment blijkbaar..
pi_202736440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:12 schreef FlyingFish het volgende:
Missing in action of iets wat daarop lijkt. Vermist iig

Ik heb vrijdag al contact gehad met dhl (pakket ligt sinds dinsdag op hun distributiecentrum), toen zouden ze een onderzoek gaan starten. Twee uur geleden kreeg ik bericht dat Tessa er mee aan de slag gaat. Blijkbaar gaan die vijf werkdagen nu pas tellen :(
Hoop dat er niks in zat dat kan bederven… O-)

Wel heel zuur dit inderdaad. Ik kan verder ook geen contact opnemen omdat ik ontvanger ben. Fijn dat je iig bericht hebt gehad!
pi_202738351
Balen zeg, @FlyingFish en @arvensis
Hopelijk komt het pakket toch nog terecht.

quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat je niet te teleurgesteld was met hetzelfde lootje. Ik zou dat namelijk, ondanks dat ik altijd leuke lootjes heb gehad, toch wel een beetje zijn omdat het altijd leuk is om een nieuw iemand wat beter te leren kennen.

Maar wel jammer dat ik pas later ontdekte dat jij het was, anders had ik een beginners guide voor geocaching met kinderen gevraagd aan je :P Dat staat al tig jaar op mijn lijstje om te gaan doen.
Nee joh, ook wel speciaal om 2x voor jullie aan de slag te gaan! Dan weet je al wat meer, is ook leuk!
Wat wil je weten over geocaching, stuur maar een PM, hoor!
pi_202767107
@FlyingFish nog geen update gehad zeker? :@
pi_202778223
Nee, zodra ik iets hoor, hoor je het ook. Gelukkig zit er niets in dat op korte termijn kan bederven, maar het betekent wel dat er dingen misschien een jaar in de kast blijven liggen :(

En dat is als het pakket überhaupt nog bezorgd gaat worden…
pi_202783904
@arvensis

Bericht van dhl:

quote:
U heeft onlangs navraag bij ons gedaan over zending XXX. Ik heb de status van uw pakket uitgebreid onderzocht en alle mogelijke controles uitgevoerd. Helaas heeft het onderzoek niet het gewenste resultaat opgeleverd en kunnen we uw zending niet meer traceren. Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor.

De volgende stap is dat u voor deze vermissing een vergoeding ontvangt. Ik ga voor u bekijken op welke financiële compensatie u recht heeft. Om dit in orde te maken ontvang ik graag van u de volgende informatie:
Waardebewijs van verloren goederen
Gewicht
Uw IBAN rekeningnummer
Zodra wij deze informatie van u ontvangen hebben, wordt uw claim zo snel mogelijk behandeld. Indien wij uw pakket terugvinden, zullen wij die uiteraard direct naar u retour sturen.
Waardebewijs gaat wat lastig worden aangezien dingen gecombineerd met eigen spullen zijn gekocht en er ook wat dingen uit voorraad kwamen en ik sowieso vrijwel geen bonnen bewaar, maar we gaan een poging wagen.

Ik ga in ieder geval een nieuw pakketje voor je maken, maar dat wordt pas half januari helaas. Deels omdat we een deel van de kerstvakantie op vakantie (hopen te) zijn, en deels omdat de winkels dicht zijn en het samenstellen van een pakketje daardoor wat lastiger is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')