SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt @hilliebillie, we zijn er allemaal heel blij mee!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oh wat fijn dat het pakket er vandaag toch nog was! Mijn enige hint was een tikje cryptisch inderdaad, sorryquote:Op zaterdag 18 december 2021 15:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Cadeautjes!!!
Ik maakte het inpakpapier los en er was confetti![]()
[ afbeelding ]
In de doos was nog veeeeeeeeel meer confetti![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En wow, lieve Santa, wat heb jij alles perfect op ons afgestemdSjaak is heel blij met zijn Escape-boek en die Escape game komt de komende weken vast goed van pas
![]()
[ afbeelding ]
In hints ben ik heel slecht, je had er eentje geschreven in de kaart, maar ik snap dat soort dingen nooit. Maar door de cadeautjes wist ik eigenlijk al dat het maar één iemand kon zijn, en dat is @:nanukerst
Er zit zoveel liefde in dit pakket, nog meer dan dat er confetti in zit.
15 minuten later had ik de hint ook gekoppeld aan Nanukerst, dus toen klopte het helemaal.
De mooie kaartjes die erin zitten, ga ik vanavond bekijken, als ik rustig kan zitten zonder kind. Want ik vermoed zomaar dat ik daar heel erg van moet huilen.
Dank je wel voor dit geweldige pakket
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:02 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Lieve Santa, het spijt me zo.
De doos is hier en heel bovendien
Maar in ons huis stormt het hard
Daar helpt geen tellen tot tien.
Wij doen morgen een nieuwe poging,
Dan deel ik ons moment
Met foto's en de onthulling
Van wie jij toch bent.
even in spoiler, ik haal het later wel weer wegNeem je tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja die vond ik wederom op de grond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leuk om te zien
Op de laatste foto ontbreekt alleen een cadeautje, iets groters voor Poffertje. Ben ik toch niet vergeten hopelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
quote:Op zondag 19 december 2021 09:18 schreef Nanuke het volgende:
@:Quoi, wat een schitterend pakket heb je gemaakt! Ik weet niet hoe je het deed, maar het is echt een schot in de roos, elk pakje weer. Dirk had z'n muts goed staan, dus we hebben na het ontbijt (lekker rustig met z'n twee) uitgepakt. In de spoiler foto's, zoals je ziet valt het bij hem ook goed in de smaak.
En die recepten, top! Pasta is altijd goed en ik ben altijd op zoek naar nieuwe variaties. En die voor courgettesoep komt goed van pas als ik straks weer een courgette-overschot uit de tuin heb.
Voor dat gezellige uitpakmomentje en die laatste duim doe ik het allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn!
Excuses zijn echt enorm niet nodigquote:Op maandag 20 december 2021 15:34 schreef Gogo83 het volgende:
@:Nanukerst: Jaaaa, dat was ik! Nogmaals sorry voor de afwezigheid in het begin hier.Ik werd even in beslag genomen door wat gedoe in de familie. Daarnaast was ik oprecht in de veronderstelling dat ik je een bericht via Lootjestrekken had gestuurd, maar dat had ik dus helemaal niet gedaan.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
Leuk pakket weer!
Het pakket van Arvensis is nog steeds MIA… maar binnen vijf werkdagen zouden ze een update geven
Hoop dat er niks in zat dat kan bederven…quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:12 schreef FlyingFish het volgende:
Missing in action of iets wat daarop lijkt. Vermist iig
Ik heb vrijdag al contact gehad met dhl (pakket ligt sinds dinsdag op hun distributiecentrum), toen zouden ze een onderzoek gaan starten. Twee uur geleden kreeg ik bericht dat Tessa er mee aan de slag gaat. Blijkbaar gaan die vijf werkdagen nu pas tellen
Nee joh, ook wel speciaal om 2x voor jullie aan de slag te gaan! Dan weet je al wat meer, is ook leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat je niet te teleurgesteld was met hetzelfde lootje. Ik zou dat namelijk, ondanks dat ik altijd leuke lootjes heb gehad, toch wel een beetje zijn omdat het altijd leuk is om een nieuw iemand wat beter te leren kennen.
Maar wel jammer dat ik pas later ontdekte dat jij het was, anders had ik een beginners guide voor geocaching met kinderen gevraagd aan jeDat staat al tig jaar op mijn lijstje om te gaan doen.
Waardebewijs gaat wat lastig worden aangezien dingen gecombineerd met eigen spullen zijn gekocht en er ook wat dingen uit voorraad kwamen en ik sowieso vrijwel geen bonnen bewaar, maar we gaan een poging wagen.quote:U heeft onlangs navraag bij ons gedaan over zending XXX. Ik heb de status van uw pakket uitgebreid onderzocht en alle mogelijke controles uitgevoerd. Helaas heeft het onderzoek niet het gewenste resultaat opgeleverd en kunnen we uw zending niet meer traceren. Allereerst mijn oprechte excuses hiervoor.
De volgende stap is dat u voor deze vermissing een vergoeding ontvangt. Ik ga voor u bekijken op welke financiële compensatie u recht heeft. Om dit in orde te maken ontvang ik graag van u de volgende informatie:
Waardebewijs van verloren goederen
Gewicht
Uw IBAN rekeningnummer
Zodra wij deze informatie van u ontvangen hebben, wordt uw claim zo snel mogelijk behandeld. Indien wij uw pakket terugvinden, zullen wij die uiteraard direct naar u retour sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |