Ik snap daar sowieso helemaal niets vanquote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
Nee idd, ik zit er al langer over na te denken , maar ik zie welquote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, ik denk dat niemand er haast mee heeft
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:05 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaan
Maar je kan hem misschien ook wel met een kleine aanpassing hergebruiken.quote:Tevens; als je op anoniem gaat is het niet toegestaan zelf die nick te registereren (want je wilde anoniem)
Ah, nou dan hou ik deze wel gewoonquote:Op woensdag 15 december 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan hem misschien ook wel met een kleine aanpassing hergebruiken.
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchangequote:Op woensdag 15 december 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee idd, ik zit er al langer over na te denken , maar ik zie wel
Wat was het voorheen danquote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchange![]()
Misschien een wat minder wazige ui dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ah, nou dan hou ik deze wel gewoon
Oh ja!! jij had ook heel kort je naam veranderdquote:Op woensdag 15 december 2021 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets overhaasten hoor, ik kreeg na een dag al spijt van mijn nickchange![]()
Deisyy -> Deisy -> Deisyy = ¤ 30 voor jan lul.quote:
Die UI is idd niks anquote:Op woensdag 15 december 2021 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een wat minder wazige ui dan?
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy -> Deisy -> Deisyy = ¤ 30 voor jan lul.
Hey Puquote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zonde![]()
Ik heb wel bij een aantal users waarvan ik weet van wie ze een kloon zijn. Ik heb zelf nog nooit een andere naam gehad, hoewel ik wel baal van deze naam , dus binnenkort ga ik die wat laten inkorten denk ik.
Beter dan P.quote:
[..]
[..]
Heb je zelf geen fantasie?quote:Op woensdag 15 december 2021 16:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Kom jij met een goede UI op de proppen dan
quote:
Ik denk aan andere dingen dan een UIquote:Op woensdag 15 december 2021 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je zelf geen fantasie?
Kom eens met ideeën
doe dan niet van die enge dingenquote:Op woensdag 15 december 2021 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:52 schreef Speciale het volgende:
[..]Sjoelen. Ik heb 15 jaar in de kroeg op de sjoelclub gezeten. Geweldige avonden altijd. Allemaal vrouwen. De glijgleuven heetten we.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |