WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zonde![]()
Ik heb wel bij een aantal users waarvan ik weet van wie ze een kloon zijn. Ik heb zelf nog nooit een andere naam gehad, hoewel ik wel baal van deze naam , dus binnenkort ga ik die wat laten inkorten denk ik.
pie eraf . maar ik heb geen idee hoe dat moetquote:Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Mijn kloonradar werkt niet naar behorenquote:Op woensdag 15 december 2021 15:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij sommige 'nieuwe' users die ik nooit eerder heb gezien vraag ik me wel eens af wie dat is , bij sommigen herken je op een gegeven moment wat dingen , en ga je twijfelen of je diegene misschien onder een andere naam wel hebt gesproken. Maar om daar nou een dagtaak van te maken is ook zo zonde![]()
Ik heb wel bij een aantal users waarvan ik weet van wie ze een kloon zijn. Ik heb zelf nog nooit een andere naam gehad, hoewel ik wel baal van deze naam , dus binnenkort ga ik die wat laten inkorten denk ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAT ga je met je naam doen???? neeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
piepie erafquote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pie eraf . maar ik heb geen idee hoe dat moet
maar je bent puzziepiequote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon puzzie , meer niet. Iedereen zegt toch al puzzie of puzzz .quote:Op woensdag 15 december 2021 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kloonradar werkt niet naar behorenEn eigenlijk vind ik het ook niet zo heel belangrijk, mijn nieuwsgierige kant neemt soms weleens de overhand.
Ow jee, naamsverandering, dat wordt voor velen weer wennenWeet je al wat het gaat worden?
Ja maar iedereen zegt puzzie en ik snap die naam zelf allang niet meer , maar ja aangemeld in 2007 en dan zit je vast.quote:
Kan trouwens niet, alleen soms heb je mogelijkheid om je username aan te passen.. is (naar mijn kennis) pas 2x eerder gebeurd, dat de mogelijkheid zich voordeedquote:
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op woensdag 15 december 2021 15:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kunt het aanvragen maar je moet er wel voor betalen.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zegt puzzie en ik snap die naam zelf allang niet meer , maar ja aangemeld in 2007 en dan zit je vast.
Klonen aanmaken ben ik niet zo van
Oh rip mijn postquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kosten ¤ 15
Wat kan precies niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 15:59 schreef Speciale het volgende:
[..]
Kan trouwens niet, alleen soms heb je mogelijkheid om je username aan te passen.. is (naar mijn kennis) pas 2x eerder gebeurd, dat de mogelijkheid zich voordeed
je past uitstekend hier in 40+quote:
Doe dan puzzz (of hoeveel z's je ook maar wil).quote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat kan precies niet?
Als ik geld betaal kan ik mijn naam toch aanpassen?
ja precies , tegen betaling van 15 euro kan je je naam veranderen , ik zal deze wel ff opslaan , ik ken mezelfquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dagoduck in FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kosten ¤ 15
Weet ikquote:Op woensdag 15 december 2021 16:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kunt het aanvragen maar je moet er wel voor betalen.
Ik zie wel ffquote:Op woensdag 15 december 2021 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan puzzz (of hoeveel z's je ook maar wil).
Ik heb er wel over na zitten denken om mn oude username weer terug te nemen, maar weet niet of dat kan aangezien die naar anoniem is gegaanquote:Op woensdag 15 december 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel ff
Ik raak nu al in de stress![]()
Alles op zijn tijd, ik denk dat niemand er haast mee heeftquote:Op woensdag 15 december 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie wel ff
Ik raak nu al in de stress![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |