Je kan een linkje posten wat fijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
En heb je bladzijde 23 (en 24) ook gelezen? Dan zou je namelijk weten dat wat er in die tweet staat niet uit dat document volgt. De relevante zin: recent observations from UK Health Security Agency (UKHSA) surveillance data that N antibody levels appear to be lower in individuals who acquire infection following 2 doses of vaccination.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdf
Of het is gewoon een definitie kwestie dat iemand met onnatuurlijke antistoffen geen persoon met "natuurlijke antistoffen" genoemd wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan een linkje posten wat fijn.
Het is goed om je te laten checken als je eerder gequote post geloofd.Dat zou dus impliceren dat je extreem vatbaar wordt voor alles en iedereen. Volgens mij snap je de implicaties niet helemaal.
quote:De omikronvariant kan in potentie leiden tot 600 ziekenhuisopnames en ruim 100 ic-opnames per dag. Dat zei OMT-voorzitter Jaap van Dissel vanochtend in de Tweede Kamer. Dat is het dubbele van het niveau waarop de laatste golf piekte. Vrijdag praat het OMT over eventuele verdere maatregelen. ‘Het is allemaal niet geruststellend.’
Oehhhhh 100 op 17 miljoen erbij.quote:
Goede kans dat er vrijdag wel extra maatregelen bijkomen.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
@:ludovico
jij bent goed in statistiekjes
[ twitter ]
Of gratis vitaminen uitgeven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Trieste bs.
Ze kunnen beter die dingen gratis maken en oproepen ze nuttig te gebruiken / massaal allemaal zondag de 20e.
heet jij ook al ludovicoquote:Op woensdag 15 december 2021 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat geeft die grafiek helemaal niet aan. Waarom denk je dat?
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?quote:
ik moet helemaal niksquote:Op woensdag 15 december 2021 12:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je uitsluitend reacties van ook Ludo wil dan moet je hem een DM sturen. Wat snap je niet aan die figuur?
ik struikel niet uit bedquote:Op woensdag 15 december 2021 12:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestruikeld?
tuurlijk doen ze datquote:Op woensdag 15 december 2021 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig doet het kabinet er alles aan om de IC-capaciteit op te schroeven...
Als je het over mijn post hebtquote:Op woensdag 15 december 2021 12:51 schreef mootie het volgende:
Ik las hier gisteren iets over een open discussie… toch?
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.
is dit de open discussie ?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:54 schreef mootie het volgende:
Nee, maar hoe je reageert is totaal belachelijk.
Ja hallo.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die jongeren is juist de groep die ik hoor die zegt "fuck die boosters want we mogen nu ook niks" Dat is juist de groep die het niet gaat doenMy guess is de 50+ gaan in de rij staan en daarna gaat er nog weinig geprikt worden. De jongeren hebben het uit MSM info gedaan om de oudjes te beschermen en die zijn ook niet gek. Die zijn er klaar mee.
Het is langzaamaan klaar, een KoosVogels en isdatzo en voetbalmanager en hun consorten zullen in de rij staan voor de booster. Maar dat zijn er maar een paar en zelfs hier. Meeste mensen die nog zelf nadenken vinden het allemaal wel best. Dat is wat ik hoor de hele dag.
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
@:ludovico
jij bent goed in statistiekjes
[ twitter ]
dank uquote:Op woensdag 15 december 2021 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Overigens is dit gevraagd aan Van Dissel en hij antwoordde dat nog niet voldoende gegevens binnen zijn, en het daarom lijkt alsof de grafiek aangeeft dat je zelfs minder dan 0 beschermd zou zijn (dus eigenlijk zelfs extra risico zou lopen), maar dat dat niet zo is. Het ligt aan het aantal gegevens dat ze hebben kunnen gebruiken om deze grafiek te maken. Maar de bescherming is dus wel non-existing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |