April is denk vroeg zat.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:ludovico Als jij in maart je 1e prik haalt, wordt dat dan het nieuwe omikronvaccin of de 'gewone' Pfizer?
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.quote:
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
April is denk vroeg zat.
Prikken ze Sputnik in NL?
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5daquote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef yinxs het volgende:
[..]
Waarom geen Sinovac? Als het moest, zou ik die kiezen.
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.ft.com/content/afc1eecc-8b3d-4b98-8b65-3520862fb5da
ah zoquote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit mensen het hier nemen om beschermd te zijn, maar om zo veilig mogelijk van het gezeik af te zijn.
Ik denk niet dat je het uberhaupt kan krijgen. Maarja, sputnik ook niet, dus ik dacht dat het sowieso hypothetisch was. Laat ik het zo zeggen: ik wou dat het meetelde, want het is een klassiek vaccin en ik vertrouw de chinezen hun eigen vaccin gek genoeg meer op dit punt.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah zo
maar is hij goedgekeurd om een qr te krijgen?
En de huidige booster is voor ... ?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wacht met boosteren tot de omikronbooster er is.
Je stelt lastige vragen, ga in de hoek.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En de huidige booster is voor ... ?
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, maar in maart verwachten ze het nieuwe vaccin in Nederland te hebben wat nu nog ontwikkeld wordt.
Speciaal ontwikkeld tegen de gevreesde omikronvariant.
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik besmet raak dan zij het zo.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot die tijd blijft het in je handjes wrijven?
Dark Readerquote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben al 4 paar ogen kwijt aan Joop.nl, het doet gewoon zeer om het te lezen.
Geen idee, lijkt meer op symboolpolitiek, want het werkt niet echt optimaal tegen delta en al helemaal niet tegen OMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die varianten toch...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De deltavariant. Maar die blijkt nauwelijks te werken tegen de omikronvariant die bovendien 3x zo besmettelijk is. Men verwacht dat als we in maart het nieuwe vaccin hebben de omikronvariant al dominant is in Nederland.
Vandaar dat ik wacht op mijn booster totdat de omikronbooster beschikbaar is.
Nou pas.... (de reden waarom dat niet kijk is HUGOMICRONquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
Heb het debat nog aan staan
maar man man man wordt echt misselijk van Hugo
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipersquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
die heb ik vanmorgen al gehoordquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipers
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef greysbones het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef _I het volgende:
[..]
Heb hem afgezet. Hij gebruikt elke vraag voor een infomercial over 2G.
Kon niet het meer aanzien.
Die 11%quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
of een sneer naar niet gevaccineerden
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |