SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 05:02 schreef kwiwi het volgende:
Eens even kijken of de cake die ik voor m'n collega's gemaakt heb nog in de keuken staat, of dat Gergi 'm gisterenavond opgegeten heeft
Nog wel wat langer denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
pfffffff nog een maand leven met de maatregelen
Dit gaat wel door overdag?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
we gaan met de halve familie naar een voorstelling in carre en daarna samen eten
weinig last van tbhquote:Op woensdag 15 december 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
pfffffff nog een maand leven met de maatregelen
en met je moeder en zus bij iemand thuis eten?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
maar we zijn weer vanaf 5 uur opgehokt
Aaawquote:Op woensdag 15 december 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
en we helpen hier @:Karzai er doorheen [ afbeelding ]
moet je weer aan de arbeit?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn wekker om 7 uur gezet. Had best een uur later gekund eigenlijk
mja de epstein van de lage landen?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog twee aangiften tegen Marco B.
Ai ai.
quote:Op woensdag 15 december 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
kijken of dit op werk ook werkt
https://9gag.com/gag/a91WEyK
Ja, daar moest ik gisteren ook aan denkenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja de epstein van de lage landen?
Dat zit ook in je volgende boosterpirkquote:Op woensdag 15 december 2021 07:56 schreef Karzai het volgende:
Nog een slokje koffie, daarna een mal laten maken voor een nieuwe kies met 5g chip en afstandsbediening, kan ik de lampen, tv, verwarming en oven mee bedienen
Of je wacht op de booster? Geloof dat die functies daar ook in zittenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:56 schreef Karzai het volgende:
Nog een slokje koffie, daarna een mal laten maken voor een nieuwe kies met 5g chip en afstandsbediening, kan ik de lampen, tv, verwarming en oven mee bedienen
quote:Op woensdag 15 december 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zit ook in je volgende boosterpirk
Had die iets met Marco?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
misschien komen we r achter dat wendy van dijk de nederlandse ghislaine maxwell is geweest
[ afbeelding ]
Ik vind ze allemaal vreselijk fout en irritantquote:Op woensdag 15 december 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet/ Misschien wel linda de mol dan? of caroline tensen
ik lees alleen dat "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers" contact hebben gezocht met een journalist..quote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog twee aangiften tegen Marco B.
Ai ai.
oh nee!! ik zat er naast! Ik weet wie het is !!!quote:Op woensdag 15 december 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk fout en irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees wat anders:quote:Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees alleen dat "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers" contact hebben gezocht met een journalist..
is toch wat anders dan een aangifte..
en je moet als zanger sterk in je schoenen staan om het OM te vragen onderzoek te doen naar de geruchten mocht het echt zo zijn.. (kan ook weer tacktiek zijn maar goed, we shall see)
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee!! ik zat er naast! Ik weet wie het is !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk echt alleen specifieke programma op de BBC. Voor glazig staren gebruik ik FOK!quote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk echt amper tv omdat het allemaal van die domme shit is waar mensen een beetje glazig naar zitten staren.
Kijk afgezien van die eerste hulp programma's echt vrijwel niets op commerciële zendersquote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren steenrijk, straatarm gekeken. Slaat nergens op. Mensen gaan van ellende boodschappen doen voor 385 euro omdat ze van gekkigheid niet weten wat ze moeten kopen.
Maar uiteindelijk moeten ze toch weer terug naar hun eigen leven. "geld maakt niet gelukkig" nee kut, want je hebt nix. Je moet het wel met je vrienden doen.
Vermaak over de ellende van iemand anders.![]()
Nu zijn dat soort programma's er wel meer maar dan vaak wordt het uiteindelijk wel beter.....
👀quote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk echt alleen specifieke programma op de BBC. Voor glazig staren gebruik ik FOK!
Ik ook niet. Was bij vrienden op bezoek. Die kijken dat soort onzin.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk afgezien van die eerste hulp programma's echt vrijwel niets op commerciële zenders
enige wat ik kijk is discovery en natgeo, en zelfs dat is maar met één oogquote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk echt amper tv omdat het allemaal van die domme shit is waar mensen een beetje glazig naar zitten staren.
Waaruit?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een eruitploppende champagnekurk kan een snelheid van 40 km/h halen.
Daar krijg je echt hersenverweking van.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was bij vrienden op bezoek. Die kijken dat soort onzin.
Er komen dus blijkbaar ook mensen ook om door zo'n kurk als ze hem tegen hun hoofd krijgenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe44 seconden nog inleveren.
Een eruitploppende champagnekurk kan een snelheid van 40 km/h halen.
Ja, eens.. ik kijk alleen documentairesquote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
over cavia's in het wild?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eens.. ik kijk alleen documentaires
Ahwwww dat is zo schattigquote:
De avonturen van wattenschijfje en vriendjesquote:
hmm welk filmpje?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals dat filmpje dat ik gisteravond postte, maar dan met cavia’s
netflix opgezegdquote:Op woensdag 15 december 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar dingen die me interesseren op youtube en ik luister naar vlogs. Zelfs Netflix staat amper aan.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
Ik kijk alleen wat er op de streaming diensten staat. Heb geen tv abonnement meer.
Zonde van het geld voor die paar keer per jaar dat ik er gebruik van maak
Vandaag doen ze aan introspectie.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo hysterisch en blij en leuk de caafs gister waren, zo rustig en bedeesd zijn ze vandaag
Helemaal uitgeput van gisterenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo hysterisch en blij en leuk de caafs gister waren, zo rustig en bedeesd zijn ze vandaag
geef ze wat oppep middelen?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Da's wel zuur natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er komen dus blijkbaar ook mensen ook om door zo'n kurk als ze hem tegen hun hoofd krijgen
ja hoor. Druk met werk en met DRTquote:
welk wk?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor. Druk met werk en met DRT
Het WK Gaat vandaag beginnen
DRT zal een hint zijn.quote:
Het WK pijltjesgooien voor mokerdikke walvissenquote:
oh dartenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het WK pijltjesgooien voor mokerdikke walvissen
Ja tegen Lourence Ilagan van de filippijnen. Die is niet mokerdik trouwens.quote:
en die gast met die rare kapsels?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tegen Lourence Ilagan van de filippijnen. Die is niet mokerdik trouwens.
Deel 2 was ook wel leuk.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, nice, ze hebben Venom op Netflix gezet, dat vond ik vroegah altijd een van de leukste uit Spider-Man. En kerel is een avondje weg zondag.
Heb je geen speelgoedjes meer in het hok gegooid?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Die is met Carnage ook toch?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij dat zelfde vijvertje ook? Zie je af toe zon caaf half verzuipen
en de ander met van die scherpe hoektandjesquote:Op woensdag 15 december 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Eén van de caafs met een klein geweitje.
Ja, maar was niet heel boeiend.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, was er gisteren een persco?
* IJsdraakje was met was bezig
Ja die gaat waarschijnlijk winnen ook.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en die gast met die rare kapsels?
Beetje whieeepen naar de maan.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de ander met van die scherpe hoektandjes
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje whieeepen naar de maan.
een snuifje speed of een slokje Redbullquote:
WHIEEP AT THE MOONquote:Op woensdag 15 december 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje whieeepen naar de maan.
ja dat ze zich zorgen maken om de nieuwe variantquote:Op woensdag 15 december 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar was niet heel boeiend.
Eerder schoolvakantie en verder niet heel veel veranderingen, dacht ik?
Ja, vooral langer van hetzelfde begrijp ik. In ieder geval voor mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar was niet heel boeiend.
Eerder schoolvakantie en verder niet heel veel veranderingen, dacht ik?
Deden ze met Delta ookquote:Op woensdag 15 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ze zich zorgen maken om de nieuwe variant [ afbeelding ]
Voor mij ook.. weinig ingrijpende veranderingen in elk gevalquote:Op woensdag 15 december 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vooral langer van hetzelfde begrijp ik. In ieder geval voor mij.
Ja, en met Beta. En Alfa. En wat niet.quote:
De samenvatting van Hugo had eigenlijk moeten zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
Coronamaatregelen verlengd en mogelijk volgen er snel meer
https://nos.nl/artikel/24(...)-volgen-er-snel-meer
Precies.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en met Beta. En Alfa. En wat niet.
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De samenvatting van Hugo had eigenlijk moeten zijn
"Hallo mensen
Sorry dat we te snel alles weer open gegooid hebben en te laat zijn met boosteren; weer geen kerstvakantie en vuurwerk voor jullie. Carnaval kunnen jullie ook vergeten.
Groetjes Hugo"
Alleen in ruil voor koekjesquote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Sanquin bestookt me met berichtjes dat ik mijn bloed moet komen afgeven. Stelletje vampiers.
Nermquote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Sanquin bestookt me met berichtjes dat ik mijn bloed moet komen afgeven. Stelletje vampiers.
Ik ga vrijdag mijn gevulde koek claimenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen in ruil voor koekjes
"Hu huu en dan zeker elke keer een nieuwe booster zie je wel het helpt geen zak die boosters zijn fake"quote:Op woensdag 15 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hallo mensen
Sorry dat we te snel alles weer open gegooid hebben en te laat zijn met boosteren; weer geen kerstvakantie en vuurwerk voor jullie. Carnaval kunnen jullie ook vergeten.
Groetjes Hugo"
Ik overweeg om plasma te gaan geven. Da’s iets langer zitten, maar dan krijg je de rest weer terug.quote:
"Mensen neem nu deze boester en u mag weer veilig lebberen aan Gerda's oester"quote:Op woensdag 15 december 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hu huu en dan zeker elke keer een nieuwe booster zie je wel het helpt geen zak die boosters zijn fake"
- Gerda na het inplannen van elke griepprik tot en met 2058
https://9gag.com/gag/a41ZEDdquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mensen neem nu deze boester en u mag weer veilig lebberen aan Gerda's oester"
Ik wil helemaal niet lebberen aan de oester van Gerdaquote:Op woensdag 15 december 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mensen neem nu deze boester en u mag weer veilig lebberen aan Gerda's oester"
Ik ook niet, ik lust geen oesters.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet lebberen aan de oester van Gerda
Havertong?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet lebberen aan de oester van Gerda
die cancelen zequote:Op woensdag 15 december 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Als m'n QR-code maar weer geldig is voor half maart.
Ook niet met een hoop sjampanje erbij?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lust geen oesters.
Ik heb het wel eens overwogen, maar toen hadden ze nog de regel dat je in de 6 maanden ervoor geen nieuwe tattoo's of piercings mocht hebben laten zetten. En toen had ik om de paar maanden wat nieuws, dus laat maar dan.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg om plasma te gaan geven. Da’s iets langer zitten, maar dan krijg je de rest weer terug.
"ikzelf ga uiteraard alles uitgebreid vieren in groepsverband"quote:Op woensdag 15 december 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hallo mensen
Groetjes Hugo"
Nachtmis ditdat.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
"ikzelf ga uiteraard alles uitgebreid vieren in groepsverband"
Ik cancel de cancelcultuur.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een hoop sjampanje erbij?
Levend doorslikken van dieren vind ik niet okequote:
ik probeer op werk de koks er van te overtuigen dat ze de kreeften niet meer levend de oven inschuiven... Maar ze blijven het doenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Levend doorslikken van dieren vind ik niet oke
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik probeer op werk de koks er van te overtuigen dat ze de kreeften niet meer levend de oven inschuiven... Maar ze blijven het doen
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens overwogen, maar toen hadden ze nog de regel dat je in de 6 maanden ervoor geen nieuwe tattoo's of piercings mocht hebben laten zetten. En toen had ik om de paar maanden wat nieuws, dus laat maar dan.
Nu haak ik af omdat ik stuk ben.
Hier zit een heuheuh in van the usual supects.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Levend doorslikken van dieren vind ik niet oke
Niet?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb niets met kreeften, maar konijnen schuif je ook niet nog levend in de oven.
Er was een periode in de recente menselijke geschiedenis...quote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb niets met kreeften, maar konijnen schuif je ook niet nog levend in de oven.
nou ja ze voelen toch pijnquote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Knijntjes hebben wel een vachtje dat er eerst af moet ipv een exoskeletquote:Op woensdag 15 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik idd, maar omdat ze er anders/ niet zo schattig uit zien, mogen ze wel lijden.quote:
ja hier ook, heb er helemaal geen tijd voor op het momentquote:Op woensdag 15 december 2021 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
amaramadingdongquote:
Een mug is fysiek en mentaal makkelijker dood te krijgen met een vliegenmepper dan een hamster.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik idd, maar omdat ze er anders/ niet zo schattig uit zien, mogen ze wel lijden.
Hetzelfde met mosselen, gooi maar in een pan met kokend water![]()
Vind dat echt raar.
Hallo Firma Open Deur.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mug is fysiek en mentaal makkelijker dood te krijgen met een vliegenmepper dan een hamster.
Tenzij je van die mug een olifant maakt, dan heb je wat meer nodig dan een vliegenmepperquote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mug is fysiek en mentaal makkelijker dood te krijgen met een vliegenmepper dan een hamster.
Vandaar dat er ook geen hamstermeppers te koop zijn bij de lokale supermarkt maar wel vliegenmeppersquote:
De fantenmepperquote:Op woensdag 15 december 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je van die mug een olifant maakt, dan heb je wat meer nodig dan een vliegenmepper
Straks. Wil er wel bij blijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen speelgoedjes meer in het hok gegooid?
Ik zal eens proberen of ik een mug dood kan meppen met Pita.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hamsters zijn gewoon zo snugger om ons niet te besluipen als we liggen te slapen teneinde ons bloed te drinken en ons verschrikkelijke jeukplekjes te bezorgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen of ik een mug dood kan meppen met Pita.
Oh, weinig ernstigs hoor, maar ik zit nogal snel laag met m'n ijzer en dat plus toch wel enigszins prestatiegericht zijn met sporten is een kutcombinatie.quote:
Hoi vriendjequote:
Hoe wil je mosselen dan humaan koud maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik idd, maar omdat ze er anders/ niet zo schattig uit zien, mogen ze wel lijden.
Vind dat echt raar.
Vetje Kroketjequote:
Gewoon niet doodmaken?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe wil je mosselen dan humaan koud maken?
Eerst chirurgies een adertje doorsnijden ofzo?
heel hard die pan schudden eerst zodat ze bewusteloos rakenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe wil je mosselen dan humaan koud maken?
Eerst chirurgies een adertje doorsnijden ofzo?
mosselen stoom jequote:Op woensdag 15 december 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind dat echt raar.
wel leuk om mensen zo weer tegen te komenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier op de kunstdagbesteding werkt er sinds een tijdje een vrijwilliger die vroeger tekenlerares is geweest.
Ik had al een lichtbruin vermoeden, maar na vandaag even met haar gekletst te hebben, heb ik van haar les gehad op de Mavo
Ze heeft inmiddels een andere achternaam, dus ik wist het niet meteen zeker
oh wat toevalligquote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier op de kunstdagbesteding werkt er sinds een tijdje een vrijwilliger die vroeger tekenlerares is geweest.
Ik had al een lichtbruin vermoeden, maar na vandaag even met haar gekletst te hebben, heb ik van haar les gehad op de Mavo
had je een crush op haar?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat grappig.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo.
* dud0r pakt cadeautjes weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Cadeautjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo.
"Je blijft alleen over"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Schoonloe van 4E
DAT IS OOK JUIST HET DOEL, KUT.. Ik ga niet mensen uitnodigen waar ik helemaal niet op zit te wachten.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je blijft alleen over"
DAT IS OOK JUIST HET DOEL, KUT.. Ik ga niet mensen uitnodigen waar ik helemaal niet op zit te wachten.
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je blijft alleen over"
DAT IS OOK JUIST HET DOEL, KUT.. Ik ga niet mensen uitnodigen waar ik helemaal niet op zit te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent niet dat ze nooit welkom zijn verder.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Ze wilde op de verjaardag van Mr. 4E mensen uitnodigen, wtf gek.. je gaat toch geen mensen uitnodigen bij iemand anders ?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, deze redeneren vooral vanuit gewoonte en "ies normaal" en "bijzondere leeftijd".40 worden is wel oud zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent niet dat ze nooit welkom zijn verder.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Oke, jonge god.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde op de verjaardag van Mr. 4E mensen uitnodigen, wtf gek.. je gaat toch geen mensen uitnodigen bij iemand anders ?
Godver.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilde op de verjaardag van Mr. 4E mensen uitnodigen, wtf gek.. je gaat toch geen mensen uitnodigen bij iemand anders ?
Geen idee, ik ben het nog lang niet.quote:
nog 2,5 jaar en dan ben ik ook heel oud hoorquote:
Ik heb mr. 4e even heel duidelijk gemaakt dat ik hier niet op zit te wachtenquote:
Hehehe, dan is je leven overquote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog 2,5 jaar en dan ben ik ook heel oud hoor
nu ben ik gewoon oud
haha toch niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mr. 4e even heel duidelijk gemaakt dat ik hier niet op zit te wachten
zo voelt het nu af en toe al.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, dan is je leven over
Hoe ouder hoe gekker.quote:
Ja, ik ben dan ook echt een vreemde vogel die nooit wat zegt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die gedachtegang speelt hier dus wel íets mee op de achtergrond, maar ik heb het voordeel dat de jarige in kwestie zeker zo'n 10 jaar, waarschijnlijk het dubbele, actief z'n verjaardag negeert.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon nooit een leven gehad hebben, kan 'ie ook niet over zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, dan is je leven over
De boodschap kwam gelukkig aanquote:
Lifehacksssssquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon nooit een leven gehad hebben, kan 'ie ook niet over zijn.
Ja, hier is het altijd: 3 weken voor de verjaardag: wat wil je hebben - weet ik niet, 2 weken voor de verjaardag - weet ik niet, 1 week voor de verjaardag - weet nog steeds niet. 1 dag voor de verjaardag - weet nog steeds niets.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die gedachtegang speelt hier dus wel íets mee op de achtergrond, maar ik heb het voordeel dat de jarige in kwestie zeker zo'n 10 jaar, waarschijnlijk het dubbele, actief z'n verjaardag negeert.
Ik heb ook geen cadeautje voor 'm, nooit eigenlijk. (Ja, of ik moet stomtoevallig wat leuks zien in die periode.)
shoarmaquote:
- Kibbelingquote:
Dat is meer avondetenquote:
Goeie ideeën wel 👌🏻quote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kibbeling
- Gebakken eieren met spek
nee dat is het niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is meer avondeten
[..]
Goeie ideeën wel 👌🏻
Shoarma in de ochtend ligt wel heel zwaar op de maagquote:Op woensdag 15 december 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat is het niet.
gerechten zijn niet specifiek voor een dagdeel.
eten is eten
Het is dud0r joh, die heeft een maag van schokbeton.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Shoarma in de ochtend ligt wel heel zwaar op de maag
Fles eet kapsalon als ontbijt.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles eet kapsalon als ontbijt.
Maar net wat je gewend bent
nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 15 december 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nou nou nou. dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dud0r joh, die heeft een maag van schokbeton.
Ik ben er maar gewoon van afgestapt, als ik wat leuks zie, krijgt 'ie het, gewoon omdat leuk, niet omdat jarig.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier is het altijd: 3 weken voor de verjaardag: wat wil je hebben - weet ik niet, 2 weken voor de verjaardag - weet ik niet, 1 week voor de verjaardag - weet nog steeds niet. 1 dag voor de verjaardag - weet nog steeds niets.
Dus dan vul ik het in en gaan we uit eten
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou nou nou. dat valt ook wel weer mee hoor
Oh kibbeling krijg ik wel prima weg.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
shoarma, chinees, gegrilde kip. allemaal prima als ontbijt.
enige waar ik iets moeite voor moet doen in de ochtend om het weg te krijgen is gebakken vis.
dat is gefrituurde visquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh kibbeling krijg ik wel prima weg.
het is tegenwoordig minder erg maar ik werd altijd wakker met honger. tien jaar terug was het zo erg dat ik gesmeerde broodjes op het nachtkastje had liggen of iets van sultana's omdat ik midden in de nacht wakker werd van de hongerquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, het wát maakt me niet echt uit, het is meer dat ik überhaupt niet zo lekker eet als ik net wakker ben.
Uhuh, is heel persoonlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig minder erg maar ik werd altijd wakker met honger. tien jaar terug was het zo erg dat ik gesmeerde broodjes op het nachtkastje had liggen of iets van sultana's omdat ik midden in de nacht wakker werd van de honger
Ik dacht gefrituurde baksteenquote:
Lol, was je verbranding dan zo hoog?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is tegenwoordig minder erg maar ik werd altijd wakker met honger. tien jaar terug was het zo erg dat ik gesmeerde broodjes op het nachtkastje had liggen of iets van sultana's omdat ik midden in de nacht wakker werd van de honger
MI van kibbeling door het raam ipv een baksteen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht gefrituurde baksteen
Ik ben ook een niet-ontbijter.. vooral als ik naar mn werk moet, ik krijg echt geen brood met kaas door mn keel dan.. Als ik op mn werk ben, dan heb ik rond 10.00 uur eens honger en dan ga ik eten. Maar niet omdat het moet.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, is heel persoonlijk.Bij mij is het zo dat ik eigenlijk prima door kan op niks tot de lunch, merk ik niets van. Ja, hoogstens dat ik rond half twaalf daadwerkelijk eens trek begin te krijgen. Is blijkbaar hoe m'n lijf werkt.
Ik trek ook altijd een-hoofd bij mensen die bij hoog en laag blijven beweren dat niet ontbijten slecht voor je is.
quote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van kibbeling door het raam ipv een baksteen.
Exact dat.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook een niet-ontbijter.. vooral als ik naar mn werk moet, ik krijg echt geen brood met kaas door mn keel dan.. Als ik op mn werk ben, dan heb ik rond 10.00 uur eens honger en dan ga ik eten. Maar niet omdat het moet.
ik sportte toen 20+ uur in de week dus dat zal inderdaad wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, was je verbranding dan zo hoog?
dit. krijg 't eerste uur na opstaan niks door mn strotquote:Op woensdag 15 december 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, het wát maakt me niet echt uit, het is meer dat ik überhaupt niet zo lekker eet als ik net wakker ben.
Omelet met champignons net als gisteren. Ging best goedquote:Op woensdag 15 december 2021 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Kibbeling
- Gebakken eieren met spek
Champignonsquote:Op woensdag 15 december 2021 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omelet met champignons net als gisteren. Ging best goed
een wijs iemand zei ooit, met genoeg proppen past alles.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Dacht op werk hebben ze vast kabeltje op mijn koptelefoon op te laden. Niets past
Ik heb nooit zo'n periode gehad.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik sportte toen 20+ uur in de week dus dat zal inderdaad wel.
En ik was nog onder de 30, kon eten wat ik wilde zonder ook maar iets aan te komen.
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n periode gehad.
Na m'n 30e fitter dan alles ervoor.quote:
dit ken ik wel van vroegah jaquote:Op woensdag 15 december 2021 11:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik sportte toen 20+ uur in de week dus dat zal inderdaad wel.
En ik was nog onder de 30, kon eten wat ik wilde zonder ook maar iets aan te komen.
Ik ook niet..quote:Op woensdag 15 december 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n periode gehad.
Nee dan sloop k emquote:Op woensdag 15 december 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
een wijs iemand zei ooit, met genoeg proppen past alles.
lekker bezigquote:Op woensdag 15 december 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na m'n 30e fitter dan alles ervoor.![]()
ohquote:
Inclusief lekker wijf?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
ofja 'weer'. dan komt er gewoon een volwaardige thuis gym.
Krijg je er gratis bij, als je een volwaardige thuisgym koopt.quote:
Zelfde.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
ofja 'weer'. dan komt er gewoon een volwaardige thuis gym.
En dan ben ik zelf het lekkere wijf.quote:
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Zonder thuisgym vind ik mezelf overigens doorgaans ook wel een lekker wijf, maar dat zijn details.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Hendig sjieke slippers / pantoffelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja, maar dit is fok.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
20 uur in de week sporten, das 4 uur per dag over 5 dagen. Lijkt me erg veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een grote collectie sloffen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook echte kleren, overigens.Rawrrr, zijn dat konijnensloffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een grote collectie sloffen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Maar een week heeft 7 dagen.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
20 uur in de week sporten, das 4 uur per dag over 5 dagen. Lijkt me erg veel.
Alpaca's.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rawrrr, zijn dat konijnensloffen?
Oh, ik zag lange oortjesquote:
Die hebben op zich best aanwezige oortjes toch? Maar het snuitje is meer alpaca/lama-esque dan een konijn.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Mooie timing, ik begin inderdaad trek te krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
Ja, maar mijn associatie is gelijk konijnenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben op zich best aanwezige oortjes toch? Maar het snuitje is meer alpaca/lama-esque dan een konijn.Of hadden, deze zijn inmiddels weg, maar optisch maken die paar kg die ik aan ben gekomen niet echt uit.
Jij zit ook meer in de knaagdieren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mijn associatie is gelijk konijnenen idd Alpaca's hebben ook lange oortjes
dank je vriendquote:Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
Ik ga zorgen voor een cultuuromslag in Nederland. Doel is dat voor eind 2036 heel Nederland om 11.30 aan de bammetjes zit voor de lunch. En geen seconde later!quote:Op woensdag 15 december 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie timing, ik begin inderdaad trek te krijgen.
ik wacht toch nog even een uurtje. eerst die kleine van school halen zoquote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zorgen voor een cultuuromslag in Nederland. Doel is dat voor eind 2036 heel Nederland om 11.30 aan de bammetjes zit voor de lunch. En geen seconde later!
Hlo kollega. Chraag did ovurniew doen sondur faute bedaank.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gvd, krijg ik een rapportage vol met spelfouten.
krijgen we daar een HR code voor?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga zorgen voor een cultuuromslag in Nederland. Doel is dat voor eind 2036 heel Nederland om 11.30 aan de bammetjes zit voor de lunch. En geen seconde later!
En dat moet van jou komen?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Big Haags is watching us.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
krijgen we daar een HR code voor?
Ik kom bar weinig met Alpaca's in aanraking, inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij zit ook meer in de knaagdieren natuurlijk.
vur die bluumenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hlo kollega. Chraag did ovurniew doen sondur faute bedaank.
Ik in de praktijk ook niet hoor, maar ik heb wel wat alpaca-zooi, want ik vind het briljante beesten.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom bar weinig met Alpaca's in aanraking, inderdaad
Ik wil geen broodquote:Op woensdag 15 december 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje viez.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
incl half-jaarlijkse haagsinatie enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |