SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 05:02 schreef kwiwi het volgende:
Eens even kijken of de cake die ik voor m'n collega's gemaakt heb nog in de keuken staat, of dat Gergi 'm gisterenavond opgegeten heeft
Nog wel wat langer denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
pfffffff nog een maand leven met de maatregelen
Dit gaat wel door overdag?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
we gaan met de halve familie naar een voorstelling in carre en daarna samen eten
weinig last van tbhquote:Op woensdag 15 december 2021 07:32 schreef Karzai het volgende:
pfffffff nog een maand leven met de maatregelen
en met je moeder en zus bij iemand thuis eten?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
maar we zijn weer vanaf 5 uur opgehokt
Aaawquote:Op woensdag 15 december 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
en we helpen hier @:Karzai er doorheen [ afbeelding ]
moet je weer aan de arbeit?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn wekker om 7 uur gezet. Had best een uur later gekund eigenlijk
mja de epstein van de lage landen?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog twee aangiften tegen Marco B.
Ai ai.
quote:Op woensdag 15 december 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
kijken of dit op werk ook werkt
https://9gag.com/gag/a91WEyK
Ja, daar moest ik gisteren ook aan denkenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja de epstein van de lage landen?
Dat zit ook in je volgende boosterpirkquote:Op woensdag 15 december 2021 07:56 schreef Karzai het volgende:
Nog een slokje koffie, daarna een mal laten maken voor een nieuwe kies met 5g chip en afstandsbediening, kan ik de lampen, tv, verwarming en oven mee bedienen
Of je wacht op de booster? Geloof dat die functies daar ook in zittenquote:Op woensdag 15 december 2021 07:56 schreef Karzai het volgende:
Nog een slokje koffie, daarna een mal laten maken voor een nieuwe kies met 5g chip en afstandsbediening, kan ik de lampen, tv, verwarming en oven mee bedienen
quote:Op woensdag 15 december 2021 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zit ook in je volgende boosterpirk
Had die iets met Marco?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:57 schreef bitterbal het volgende:
misschien komen we r achter dat wendy van dijk de nederlandse ghislaine maxwell is geweest
[ afbeelding ]
Ik vind ze allemaal vreselijk fout en irritantquote:Op woensdag 15 december 2021 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet/ Misschien wel linda de mol dan? of caroline tensen
ik lees alleen dat "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers" contact hebben gezocht met een journalist..quote:Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog twee aangiften tegen Marco B.
Ai ai.
oh nee!! ik zat er naast! Ik weet wie het is !!!quote:Op woensdag 15 december 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vreselijk fout en irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees wat anders:quote:Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees alleen dat "twee partijen die spreken namens de vermeende slachtoffers" contact hebben gezocht met een journalist..
is toch wat anders dan een aangifte..
en je moet als zanger sterk in je schoenen staan om het OM te vragen onderzoek te doen naar de geruchten mocht het echt zo zijn.. (kan ook weer tacktiek zijn maar goed, we shall see)
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee!! ik zat er naast! Ik weet wie het is !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk echt alleen specifieke programma op de BBC. Voor glazig staren gebruik ik FOK!quote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk echt amper tv omdat het allemaal van die domme shit is waar mensen een beetje glazig naar zitten staren.
Kijk afgezien van die eerste hulp programma's echt vrijwel niets op commerciële zendersquote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren steenrijk, straatarm gekeken. Slaat nergens op. Mensen gaan van ellende boodschappen doen voor 385 euro omdat ze van gekkigheid niet weten wat ze moeten kopen.
Maar uiteindelijk moeten ze toch weer terug naar hun eigen leven. "geld maakt niet gelukkig" nee kut, want je hebt nix. Je moet het wel met je vrienden doen.
Vermaak over de ellende van iemand anders.![]()
Nu zijn dat soort programma's er wel meer maar dan vaak wordt het uiteindelijk wel beter.....
👀quote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk echt alleen specifieke programma op de BBC. Voor glazig staren gebruik ik FOK!
Ik ook niet. Was bij vrienden op bezoek. Die kijken dat soort onzin.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk afgezien van die eerste hulp programma's echt vrijwel niets op commerciële zenders
enige wat ik kijk is discovery en natgeo, en zelfs dat is maar met één oogquote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk echt amper tv omdat het allemaal van die domme shit is waar mensen een beetje glazig naar zitten staren.
Waaruit?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Een eruitploppende champagnekurk kan een snelheid van 40 km/h halen.
Daar krijg je echt hersenverweking van.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was bij vrienden op bezoek. Die kijken dat soort onzin.
Er komen dus blijkbaar ook mensen ook om door zo'n kurk als ze hem tegen hun hoofd krijgenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe44 seconden nog inleveren.
Een eruitploppende champagnekurk kan een snelheid van 40 km/h halen.
Ja, eens.. ik kijk alleen documentairesquote:Op woensdag 15 december 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
over cavia's in het wild?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eens.. ik kijk alleen documentaires
Ahwwww dat is zo schattigquote:
De avonturen van wattenschijfje en vriendjesquote:
hmm welk filmpje?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals dat filmpje dat ik gisteravond postte, maar dan met cavia’s
netflix opgezegdquote:Op woensdag 15 december 2021 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar dingen die me interesseren op youtube en ik luister naar vlogs. Zelfs Netflix staat amper aan.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:28 schreef dud0r het volgende:
Ik kijk alleen wat er op de streaming diensten staat. Heb geen tv abonnement meer.
Zonde van het geld voor die paar keer per jaar dat ik er gebruik van maak
Vandaag doen ze aan introspectie.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo hysterisch en blij en leuk de caafs gister waren, zo rustig en bedeesd zijn ze vandaag
Helemaal uitgeput van gisterenquote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo hysterisch en blij en leuk de caafs gister waren, zo rustig en bedeesd zijn ze vandaag
geef ze wat oppep middelen?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Da's wel zuur natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er komen dus blijkbaar ook mensen ook om door zo'n kurk als ze hem tegen hun hoofd krijgen
ja hoor. Druk met werk en met DRTquote:
welk wk?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor. Druk met werk en met DRT
Het WK Gaat vandaag beginnen
DRT zal een hint zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |