Ja, verhaal over die vliegtuigcrash al eens eerder gezien... zeer indrukwekkendquote:Op woensdag 15 december 2021 00:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zeker weten en die had het ook wel uitlaten zoeken en de onderste steen boven laten komen van wat er allemaal fout is gegaan bij de Merc group
die had het nooit zo ver laten komen ....
Je moet die special eens kijken over de crash die zijn vlieg maastchappij had met die reversers die neergestort was
die man ging echt net zo lang door tot hij de hele oorzaak wist en ook door dat de problemen niet meer konden gebeuren
stukje er uit
Die heeft heel veel betekend voor de F1 zeker wat betreft veiligheid , en ook bijna levend verbranden en dan een paar weken later weer inde auto zitten of er niets aan de hand is![]()
echt een goed man had zijn hart op de goede plek zittenquote:Op woensdag 15 december 2021 01:12 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, verhaal over die vliegtuigcrash al eens eerder gezien... zeer indrukwekkend
Zeker.... heb mezelf ondertussen even vermaakt met de columns in Carol's Corner op die www.silverarrows.net sitequote:Op woensdag 15 december 2021 01:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
echt een goed man had zijn hart op de goede plek zitten
heb het net weer zitten kijken maar man man ... wat en kerel was dat
we zullen zien ..quote:Op woensdag 15 december 2021 01:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Zeker.... heb mezelf ondertussen even vermaakt met de columns in Carol's Corner op die www.silverarrows.net site
Vroeg me trouwens af of de Mercedessen volgend jaar weer 'gewoon' zilver zijn?
Ik vermoed van niet, de kleurstelling van Ineos is zwart/rood.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Zeker.... heb mezelf ondertussen even vermaakt met de columns in Carol's Corner op die www.silverarrows.net site
Vroeg me trouwens af of de Mercedessen volgend jaar weer 'gewoon' zilver zijn?
Oh ja, ik blijf vergeten dat Mercedes geen Mercedes meer is....quote:Op woensdag 15 december 2021 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, de kleurstelling van Ineos is zwart/rood.
Ik vind het overigens wel jammer, ik vond het zilver van Mercedes altijd heel mooi en herkenbaar, dat heb ik toch minder met het zwart maar goed, Ineos is mede-eigenaar dus stelt eisen.
Ik hoop dat Ferrari ook weer gewoon rood wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:48 schreef gbm het volgende:
[..]
Oh ja, ik blijf vergeten dat Mercedes geen Mercedes meer is....
Ik vond het zwart eigenlijk ook wel prima, minder herkenbaar dat wel.... Vind vooral dat Aston Martin iets aan hun kleur groen moet doen.... Die leek toch verdacht vaak op een Mercedes, zeker met hun kopie van de W10 natuurlijk....
Ja, dat was ook niet echt geslaagd...quote:Op woensdag 15 december 2021 01:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ferrari ook weer gewoon rood wordt.
Met die donkere kleur aan de achterkant kreeg ik elke keer het idee dat ze op diesel rijden.
Hamilton heeft al aangegeven er absoluut geen moeite mee te hebben terug naar zilver te gaan. Die zijn volgend jaar gewoon weer de 'silberpfeile' hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, de kleurstelling van Ineos is zwart/rood.
Ik vind het overigens wel jammer, ik vond het zilver van Mercedes altijd heel mooi en herkenbaar, dat heb ik toch minder met het zwart maar goed, Ineos is mede-eigenaar dus stelt eisen.
Ook niet als de bocht 'van jou' is. Je mag dan de racelijn houden en als die er in resulteert dat de ander niet voldoende ruimte overhoudt, dan wordt dat gedoogd. Maar als je iemand opzettelijk van de baan duwt, is het ook dan 'forcing another driver off the track'.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:41 schreef Starflyer het volgende:
Wel als de bocht van jou is, zoals @:opreis zegt
Als je je ogen sluit voor alle crashes, SC's en rode vlaggen die er het hele seizoen geweest zijn, dan zou je heel misschien tot die conclusie kunnen komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Eerlijk is eerlijk dat is niet gebeurd
Vrijwel de hele wereldpers en het merendeel van de huidige en voormalige F1-coureurs denkt daar toch echt anders over.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:55 schreef Sjeunie het volgende:
Kom op Verstappen had geen enkele kans om te winnen tot dat Masi met zijn mindblock na aandringen van Horner overstag ging, had niks met fair racing te maken Verstappen zal altijd als #PaperChamp herinnert worden tot hij op zijn eigen kracht kan winnen...
Ben sowieso wel benieuwd hoe de auto’s er volgend jaar uit gaan zien. Je hoorde de coureurs al dat hun auto van 2022 totaal niet leek op die mat exemplaar dat op Silverstone stond.quote:Op woensdag 15 december 2021 06:28 schreef dycto het volgende:
[..]
Hamilton heeft al aangegeven er absoluut geen moeite mee te hebben terug naar zilver te gaan. Die zijn volgend jaar gewoon weer de 'silberpfeile' hoor.
Niet opzettelijk inderdaad. Daar zijn we het over eens. Maar Norris mocht sowieso zijn auto niet naar buiten laten lopen omdat de bocht niet van hem was.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ook niet als de bocht 'van jou' is. Je mag dan de racelijn houden en als die er in resulteert dat de ander niet voldoende ruimte overhoudt, dan wordt dat gedoogd. Maar als je iemand opzettelijk van de baan duwt, is het ook dan 'forcing another driver off the track'.
Zie Norris/Perez in Oostenrijk.
Fijn dat er tenminste iemand heeft genoten. Ik heb een gevoel van tijdverspilling na een heel topic met die ongeinquote:Op woensdag 15 december 2021 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Complimenten aan @:Sjeunie in het vorige topic, was erg vermakelijk, werd ietsje minder scherp op het einde van de avond maar was een leuke dwarsligger!
Ja lachen, een afwijkende mening hebben en deze 1000 Kew herhalenquote:Op woensdag 15 december 2021 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Complimenten aan @:Sjeunie in het vorige topic, was erg vermakelijk, werd ietsje minder scherp op het einde van de avond maar was een leuke dwarsligger!
Achja, er zijn er hier ook in het blauw die daar een handje van hebben.quote:Op woensdag 15 december 2021 09:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja lachen, een afwijkende mening hebben en deze 1000 Kew herhalen
Klinkt als de race van Hamilton zondag.quote:Op woensdag 15 december 2021 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit tekent mercedes wel weer he laten zich nu wel erg kennen en hebben dit seizoen hun ware gezicht laten zien.quote:Op woensdag 15 december 2021 04:21 schreef DumpTruck het volgende:
Snap die media stilte van Mercedes wel.
Post-season testen erkennen = toegeven dat het seizoen voorbij is.
De Race erkennen = Toegeven dat de race geweest is.
Etc.
Ze gaan gewoon stil zijn zodat er helemaal niets tegen ze gebruikt kan worden. Hoop dat ze het verder gewoon laten gaan maar qua strategie is het logisch.
Met de uitlaat van Max zijn Red Bullquote:Op woensdag 15 december 2021 07:43 schreef Rianne84 het volgende:
Zendt de BBC nog uit dat Lewis geridderd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |