Dat lijkt me ook een leuke SC ja!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is gewoon leuker![]()
CUL is trouwens ook leuk, maar ik vergeet daar momenteel steeds te kijken
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je een beetje doof aan het worden Koen?
De shampoos ken ik juist niet. Ik kan er nu in ieder geval eentje uitproberen uit het pakket. Ik ben vooral fan van de body mist en de doucheschuim producten. Maar het leuke van zo'n pakket is dat je heel veel andere dingen eens kan proberen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, die dingen gaan soms heel hard en voor je het weet is alles uitverkochtDit jaar er ook bewust vroeg bij geweest. Mama is op 1 november jarig en ik geef haar dit standaard elk jaar, en dan kijk ik een beetje naar de prijs/kwaliteitsverhouding qua vormgeving of ik de duurdere of de goedkopere versie neem. Vaak neem ik de goedkopere omdat die er ook altijd leuk uitziet, maar dit kerstdorpje kon ik echt gewoon NIET niet nemen
![]()
![]()
Rituals heeft sowieso heel fijne producten, met lekkere geurenIk koop ook vaak shampoo's van hen
Is intussen wel weer nieuwquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
Dat zere neus grapje heb ik niet meer gehoord sinds ik 10 was
Een zere neus kan toch best een serieuze zaak zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
Dat zere neus grapje heb ik niet meer gehoord sinds ik 10 was
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een leuke SC ja!Leuk subforum sowieso
Maar aanhaken in een SC zomaar vind ik vaak ook zo awkward, van "hi ik ben nieuw" enzoHier had ik nog @:Koen66 en @:Prisha als excuus omdat ik hen al van ESF ken
Of de instructeur vond dat je op moest houden met gillenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je na een parachutesprong een zere neus hebt, heb je bij de landing iets verkeerd gedaan.
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehadquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je na een parachutesprong een zere neus hebt, heb je bij de landing iets verkeerd gedaan.
Ben van nature nogal verlegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.
Ze zitten er ook iets meer in een eigen wereldje. Er wordt veel gedeeld, veel diepere persoonlijke verhalen. En daarover praten ze sneller met de bekende cullers dan met iemand die nieuw is of maar af en toe post.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een leuke SC ja!Leuk subforum sowieso
Maar aanhaken in een SC zomaar vind ik vaak ook zo awkward, van "hi ik ben nieuw" enzoHier had ik nog @:Koen66 en @:Prisha als excuus omdat ik hen al van ESF ken
Bij parachutespringen welquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een zere neus kan toch best een serieuze zaak zijn hoor.
De instructeurs die ik ken hebben daar een extra sok voor bij zich.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Of de instructeur vond dat je op moest houden met gillen
Als je een zere neus hebt is in elk geval je parachute open gegaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ook. Maar dat was niet na een parachutesprong.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker een zere neus gehad
Ja precies het is een heel fijne mix altijd qua geuren en soorten productenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De shampoos ken ik juist niet. Ik kan er nu in ieder geval eentje uitproberen uit het pakket. Ik ben vooral fan van de body mist en de doucheschuim producten. Maar het leuke van zo'n pakket is dat je heel veel andere dingen eens kan proberen.
Truequote:Op dinsdag 14 december 2021 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik haak zo nu en dan aan danwel af in verschillende SC topics, hoef je geen users voor te kennen,zolang je maar meelult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |