Ik ben er ook nog.quote:
Gelukkig wel.quote:
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:18 schreef chufi het volgende:
Maar eigenlijk lurk je mee en zit je bij de vrouwen van de Fok in het Viva topic toch of zo ..
Die is door de DTS gekaaptquote:Op woensdag 15 december 2021 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is in de Viva sc wel gezellig.
Misschien beter om dat niet te bespreken.quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 15 december 2021 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien beter om dat niet te bespreken.
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.quote:
Ok ik heb het min of meer zien gebeurenquote:Op woensdag 15 december 2021 01:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet maar er zwerven al genoeg verhalen erover rond.
Ik meer dan min.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik heb het min of meer zien gebeuren
De meeste waren er al niet meer, bovendien iedereen is er welkom.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:30 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat het de echte Viva mensen niet heeft afgeschrokken ,,,
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:33 schreef chufi het volgende:
Ja OK maar soms ... ok ik volg het half of minder
De druk van de DTS is er af en dat speelt meequote:Op woensdag 15 december 2021 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen waarom mensen daar zijn gaan posten en het is er wel gezellig.
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De druk van de DTS is er af en dat speelt mee
ja wie weetquote:Op woensdag 15 december 2021 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel weer tijdelijk zijn.
Wel jammer dat het gebeurt is.quote:
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 02:03 schreef chufi het volgende:
We zien wel weer .. gedraag jullie en dan komt het goed
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forumquote:Op woensdag 15 december 2021 02:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juist de mensen die zich gedragen en er voor hun plezier zitten zijn weggegaan.
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...quote:Op woensdag 15 december 2021 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
'Das kut ... maar Viva heeft ook een doorstart gemaakt op het forum
Ja we haan het meemakem ... Ik volg het daar verder nietquote:Op woensdag 15 december 2021 02:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar of dat blijft? Een forum overeindhouden met alleen maar een sc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |