Er gaan al geruchten dat ie een stuk land in Italië heeft gekocht.quote:
Ja, dat heb je wel eens als je als volwassen vent aan tieners zit, dat je dan wel eens daarvan kan worden beschuldigd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen negatieve kanten belichten (wat bij het bekend-zijn hoort) zoals een break-up of dat je door een slechte tijd gaat of vreemdgaat, en dan vervolgens beschuldigd worden van kindermisbruik,
Wat? Hij heeft ook goede nummers? Die zou hij eens uit moeten brengen dan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Paar goeie nummers en een , op het oog, goeie vent met goede intenties. Heb nog niet anders bewezen gezien.
Hij zegt dat hij in een later stadium ook contact had met de dochter.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Begrijp het gewoon niet. John van den Heuvel zegt letterlijk dat hij 20 weken contact had met de moeder, waarbij haar dochter - het slachtoffer dus - niet aanwezig was. Die had geen zin in het contact en aangifte doen.
Hoe kan je dan als moeder zoiets hebben van..... OKE, IK BEL RTL BOULEVARD WEL LIEFIE!
Je snapt zn intimiteits-vacuüm wel?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Paar goeie nummers en een , op het oog, goeie vent met goede intenties. Heb nog niet anders bewezen gezien.
Hoe dan ook is John hier all-in gegaan. Als dit niet waar is dan kan die vent beter met de noorderzon vertrekken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Is dat zo? 8.670 resultaten op 'John van den Heuvel rectificatie'
Speculatie en laster.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens als je als volwassen vent aan tieners zit, dat je dan wel eens daarvan kan worden beschuldigd.
Datering van de inkt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een dagboek als bewijs dient. Ik kan ook van alles opschrijven.
Denk dat foto’s/opname veel zwaarder wegen mochten die overduidelijk iets aantonen.
Van den Heuvel zei ook dat het onzin was dat deze aangifte op het verzoek van dat onderzoek gedaan is.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:00 schreef praadje het volgende:
Mick van Wely bij Beau;
Hij geeft aan dat hij het slachtoffer geloofd anders had hij dit niet naar buiten gebracht, ook al heeft zij aangifte gedaan. Mick geeft aan dat ze volgens hem oprecht overkomt en ze heeft een consistent verhaal. Er zijn enorm veel gesprekken met haar en haar moeder geweest, samen met John vd Heuvel. Het slachtoffer heeft zich lang klem gezet gevoeld. Borsato was als een 2e vader voor haar en haar moeder had bij hem een baan. Nu ze aangifte heeft gedaan is ze toch wel opgelucht. Er zijn twee nieuwe meldingen gekomen en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.
Ook geeft Mick aan dat haar aangifte geenzins een reactie is op het verzoek van Marco Borsato om een onderzoek via het OM te laten plaatsvinden. Dit bracht MB vandaag als reactie in een verklaring naar buiten. Slaat nergens op volgens Mick. Zij was al weken eerder met haar aangifte bezig.
(gekopieerd van een ander forum)
Als ie schuldig is dan zou het me verbazen als het inderdaad bij één meisje is gebleven.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:00 schreef praadje het volgende:
Mick van Wely bij Beau;
Hij geeft aan dat hij het slachtoffer geloofd anders had hij dit niet naar buiten gebracht, ook al heeft zij aangifte gedaan. Mick geeft aan dat ze volgens hem oprecht overkomt en ze heeft een consistent verhaal. Er zijn enorm veel gesprekken met haar en haar moeder geweest, samen met John vd Heuvel. Het slachtoffer heeft zich lang klem gezet gevoeld. Borsato was als een 2e vader voor haar en haar moeder had bij hem een baan. Nu ze aangifte heeft gedaan is ze toch wel opgelucht. Er zijn twee nieuwe meldingen gekomen en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.
Ook geeft Mick aan dat haar aangifte geenzins een reactie is op het verzoek van Marco Borsato om een onderzoek via het OM te laten plaatsvinden. Dit bracht MB vandaag als reactie in een verklaring naar buiten. Slaat nergens op volgens Mick. Zij was al weken eerder met haar aangifte bezig.
(gekopieerd van een ander forum)
Niet in de Efteling in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kan zich in Nederland straks nergens meer vertonen.
Ik heb de uitzending ook net bekeken. Was gewoon misselijk makend. Albert ging bij Marco in zijn reet zitten en Anouk zat het vermeende slachtoffer en haar moeder af te zeiken. Zeer ongepast allemaal en weinig professioneel. Daarnaast zaten ze heel lullig op RTL Boulevard af te geven hoe zij daarover bericht hadden met name die Rob Goosen? die lange jongen rechts in beeld. Eng clubje Marco slijmerds bij elkaar.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef superniger het volgende:
Net Shownieuws teruggekeken.
Wat was die Anouk Smulders aan het victim blamen. Met haar 'moederhart'. Klagen dat er pas jaren later aangifte is gedaan. Ze is zeker goed bevriend met Leontien Borsato.
Vervelend wijf met een vervelend husband.
[ afbeelding ]
Starfucker. Ex van Eddie Irvine. Al zijn er daar wel heel van.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:11 schreef superniger het volgende:
Net Shownieuws teruggekeken.
Wat was die Anouk Smulders aan het victim blamen. Met haar 'moederhart'. Klagen dat er pas jaren later aangifte is gedaan. Ze is zeker goed bevriend met Leontien Borsato.
Vervelend wijf met een vervelend husband.
[ afbeelding ]
Ik merkte aan het hele sfeertje dat ze gewoon boos en verbolgen waren. Dat dit helemaal niet zo op tafel had mogen komen. Dat Marco iets werd aangedaan. Bijna niemand die ook de kant van het vermeende slachtoffer kon belichten of daar begrip of empathie voor had. Vreemde uitzending.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ff lekker shownieuws terug gekeken, jeetje die kunnen dadelijk ook op zoek naar een nieuwe baan. Verkeerd gegokt en verloren, 🤢
Kennen jullie die rauwe cover van: dat heb jij gedaan? Das nummer twee die dadelijk zegt wat er werkelijk gebeurd is.
En dat kliekje van het Gooi,
"clubs"?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:44 schreef JourneyBlue het volgende:
In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken:
februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden
Juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK
+
medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.
Dan in juni Marco en Leontine weer samen (het leek overgewaaid) en nu blijkt dat meerdere clubs zich hier al vanaf begin 2021 mee bezig houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |