Perfect! Zo'n vaatwasser is net als een wasdroger, als je het hebt gebruik je het en heb je het niet hebt mis je het niet...quote:
Ik heb nu een goedkoop afdruiprek van de action, heb je tips voor een goed afdruiprek?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:19 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb er niet bewust voor gekozen (huurwoning zonder ruimte), maar ik vind het helemaal niet erg. Denk dat ik er bij keuze ook vanaf zou zien, zeker in m'n uppie. Misschien als je eenmaal kinderen hebt (bij baby's schijnt het handig te zijn voor de vele flesjes enzo die goed schoon moeten zijn), maar met de hand gaat vaak net zo snel.
Ik heb wel een afdruiprek
Pff, nee, je borden moeten niet omvallenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef Galvez het volgende:
[..]
Ik heb nu een goedkoop afdruiprek van de action, heb je tips voor een goed afdruiprek?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:19 schreef Postbus100 het volgende:
@:sq je kan hier je pleidooi voor twee vaatwassers weer houden
2 borden per dag maar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:25 schreef Schuifpui het volgende:
Ik zou echt niet zonder kunnen (willen). Ben ook alleen en gebruik twee borden per dag, wat pannen, etc. Ik ruim hem zelden uit. 's Ochtends gaat hij aan en 's avonds bij het koken gebruik ik 80% van de inhoud weer direct.![]()
![]()
In m'n studentenhuis hadden we op een gegeven moment drie vaatwassers, zodat alle opbergruimte voor keukenzooi ook direct dat spul kon schoonmaken.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:37 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Ik heb in een grijs verleden keukens verkocht, en idd soms kiezen mensen er bewust voor. Meestal ivm milieu, maar een enkele ook ivm het niet zien van het gemak en nemen voor dat budget liever een ander stukje luxe.
Mooiste reden vond ik ooit van een ouder stel (70+ En bijna 50 jaar getrouwd) die hechte veel waarde aan het samen afwassen, was sinds dat ze samenwoonden na hun huwelijk het momentje van de dag waarin ze samen de dag doornamen. En dat wilde ze niet kwijtraken. Meneer of mevrouw zou wel een vaatwasser kopen als de ander er niet meer zou zijn. Gelukkig hebben ze die nooit bij mij komen kopen. Lieve mensen.
Ontbijt en avondeten. Lunch doe ik op het werk. Af en toe een extra bord als ik veel snijwerk heb en het even moet parkeren. In het weekend heb ik er wel vaak meer. Wat uitgebreidere lunch en als er dan ook maar iets op m'n bord zit, dan pak ik voor het volgende broodje een schone.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
2 borden per dag maar?
Ik gebruik sowieso bij elke maaltijd een ondiep bord als snijplank + dan nog 3 maaltijden met thuiswerken is sowieso minimaal al 6. Scheelt dat ik een vaatwasser heb anders ging ik daar ook wel bewuster mee om.
Die wijze raad heb ik ooit een keer van iemands opa gekregen : het geheim van een goed huwelijk is samen afwassenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:37 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Mooiste reden vond ik ooit van een ouder stel (70+ En bijna 50 jaar getrouwd) die hechte veel waarde aan het samen afwassen, was sinds dat ze samenwoonden na hun huwelijk het momentje van de dag waarin ze samen de dag doornamen. En dat wilde ze niet kwijtraken. Meneer of mevrouw zou wel een vaatwasser kopen als de ander er niet meer zou zijn. Gelukkig hebben ze die nooit bij mij komen kopen. Lieve mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |