Klinkt als een SC waar ik ook wel zou kunnen aarden danquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar mensen zonder ADHD die zoveel koffie drinken dat je het verschil niet meer merkt.
Men drinkt daar ook theequote:Op dinsdag 14 december 2021 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar mensen zonder ADHD die zoveel koffie drinken dat je het verschil niet meer merkt.
Bedankt voor dit antwoord op de vraag die ik net wilde stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me amper meer herinneren waarom ik eigenlijk mijn username heb gekozen, want heb geen Ierse roots verder. Het was in ieder geval een personage in een verhaal wat ik toen schreef en zich wel in Ierland afspeelde, maar waarom ik nou precies die naam heb gekozen, ben ik vergeten
quote:
Nou ik zit nu 10 jaar op FOK! precies en zo lang doe ik niet over mijn verhalenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor dit antwoord op de vraag die ik net wilde stellen.
Zo te horen moet je het verhaal nog afmaken, en dan zal het wel duidelijk worden waarom je die naam hebt.
Het schijnt dat er ook users onder 40 in de 40+ SC postenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:08 schreef notturna het volgende:
[..]Ja dat zou dus niet moeten kunnen in koffie slowchat.
![]()
Wij hebben in ESF ook wel eens een niet-liefhebber van het festival de inzendingen van het jaar laten reviewen. Bleek een gouden zet; wat was dat lachen zegquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:08 schreef notturna het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook users onder 40 in de 40+ SC posten
We laten hier ook mensen onder de 40 toe, zou dat ook niet moeten kunnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:08 schreef notturna het volgende:
![]()
Enige ESF nummer dat ik echt mee kan zingen is Weil der mensch zahlt van Alf Poier (Oostenrijk,2002), waarom weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben in ESF ook wel eens een niet-liefhebber van het festival de inzendingen van het jaar laten reviewen. Bleek een gouden zet; wat was dat lachen zeg
Schandalig zeg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook users onder 40 in de 40+ SC posten
Het moet toch niet gekker worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
We laten hier ook mensen onder de 40 toe, zou dat ook niet moeten kunnen?
Da's geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden.
Die is dan ook wel echt legendarischquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Enige ESF nummer dat ik echt mee kan zingen is Weil der mensch zahlt van Alf Poier (Oostenrijk,2002), waarom weet ik ook niet.
We kunnen ze moeilijk om hun ID vragen.quote:
Geen idee. Wel jammer dat ze niet meer post.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Over onder de 40 gesproken, waarom is Ieniminimuis hier vertrokken, die postte hier toch ook frequent voordat ik weer wat frequenter binnenkwam.
Misschien vond ze dat ze teveel kritiek kreeg op haar corona-beleid?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Over onder de 40 gesproken, waarom is Ieniminimuis hier vertrokken, die postte hier toch ook frequent voordat ik weer wat frequenter binnenkwam.
Vrouwen worden sws niet ouder dan 35 totdat ze boven de 55 zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
We laten hier ook mensen onder de 40 toe, zou dat ook niet moeten kunnen?
Ze post sowieso heel weinig nu volgens mij. Ik denk niet dat het met 40+ te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Da's nog steeds geen antwoord. Gewoon 'ja' of 'nee' voldoetquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef notturna het volgende:
[..]
We kunnen ze moeilijk om hun ID vragen.
Wel een goeie dit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrouwen worden sws niet ouder dan 35 totdat ze boven de 55 zijn.
De wereld zit niet zo zwart en wit in elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's nog steeds geen antwoord. Gewoon 'ja' of 'nee' voldoet
Die post hier met vlagen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht dat dat vanaf 26 wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gelukkig dan ben ik nog steeds 35.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Da's geen duidelijke ja, dus dan automatisch een neequote:Op dinsdag 14 december 2021 22:17 schreef notturna het volgende:
[..]
De wereld zit niet zo zwart en wit in elkaar.
En nog een.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig dan ben ik nog steeds 35.
Eh antwoord op deze vraag is nee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen duidelijke ja, dus dan automatisch een nee
Ik ga nu toch, zoals aangekondigd, op mijn woorden lettenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
26 geloven ze zelf niet meer op die leeftijd.
Ja, dat zei ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Eh antwoord op deze vraag is nee.
Ik zei nee op jouw nee, dus is het ja.quote:
Op dit moment kan ik helemaal geen dansjes doen vw heupproblemen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is dan ook wel echt legendarisch![]()
Kun je ook het dansje erbij?
Dus het zou niet moeten mogen dat hier mensen onder de 40 meeposten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zei nee op jouw nee, dus is het ja.
Alsof ze zich laten werrhouden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het zou niet moeten mogen dat hier mensen onder de 40 meeposten?
Nou Alf schudt aardig met de heupen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op dit moment kan ik helemaal geen dansjes doen vw heupproblemen.
maar zo moeilijk moet het niet zijn
Zolang het mensen met minder dan 40 posts zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het zou niet moeten mogen dat hier mensen onder de 40 meeposten?
Mensen onder de 40 kunnen heel oude zielen hebben, of in stressvolle momenten al duizenden doden zijn gestorvenquote:
Als daggemiddelde?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang het mensen met minder dan 40 posts zijn.
Daar ken ik jou vanquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn originele thuis SC, de Koffie Slow Chat in GC
Volgens mij hoef je voor OO enkel geregistreerd te zijn, posten hoeft niet eensquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee gewoon meer dan 40 posts, dan ben je 40+, zo doen ze het toch ook in forums als OO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |