Het is in ieder geval niet hetzelfde persoonquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken jij Foshizzle79, die hier ook wel eens komt?
Ik krijg de indruk dat jullie het een en ander gemeen hebben. Maar ik zal er wel naast zitten.
[..]
Heb je niet nog wat schroefjes liggen waarvan je niet weet wat je ermee moet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankstel aan de straat gezet, wordt morgenochtend opgehaald voor de puinstort. En Ikea kastje afgemaakt
Dat wou ik niet suggereren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet hetzelfde persoon
Nog niet voorbijgekomen volgens mij, maar als ze hier weer eens post hoop ik dat het niet te awkward gaat wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken jij Foshizzle79, die hier ook wel eens komt?
Ik krijg de indruk dat jullie het een en ander gemeen hebben. Maar ik zal er wel naast zitten.
[..]
Dat weet jij niet zeker8-)quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet hetzelfde persoon
Dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet voorbijgekomen volgens mij, maar als ze hier weer eens post hoop ik dat het niet te awkward gaat worden
Vast welquote:
Eigenlijk wel zo inderdaad, ik ken jullie allebei alleen virtueelquote:
Awkward is toch een redelijk gangbare term?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat awkward is wel treffend ja
En Fo is weg
Een specifiek/thema forum draait op input, als de input er niet is heeft het weinig zin om het voort te zetten, al helemaal op het moment dat er bepaalde factoren zijn die het copyright technisch gezien al moeilijk maken om het te kunnen modden.quote:
Ja zie je!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zo inderdaad, ik ken jullie allebei alleen virtueel
Ik denk eerder dat er meerdere personen voor Haags doorgaan, hoe kom je anders aan zoveel postsquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Was iedereen niet ook een kloon van Haags?
Dat las ik ook ergens dat ze niet meer zou posten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat awkward is wel treffend ja
En Fo is weg
Om nog meer verwarring te scheppen Fo was van Schotse afkomst en jou username is een Ierse naam. Zo dan als dit geen toeval is?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zie je!
En als je eventueel verschillende foto's voorbij hebt zien komen; dat is natuurlijk allemaal in scene gezet
Je moet kunnen tellenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er meerdere personen voor Haags doorgaan, hoe kom je anders aan zoveel posts
En Fo woont bij haar moeder in Utrecht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Om nog meer verwarring te scheppen Fo was van Schotse afkomst en jou username is een Ierse naam. Zo dan als dit geen toeval is?
Het wachtwoord is Berenpak1quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er meerdere personen voor Haags doorgaan, hoe kom je anders aan zoveel posts
Jullie zijn allebei donkerharig, verder zag ik weinig overeenkomst. Maar inderdaad, kunnen willekeurige foto's van interwebz zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zie je!
En als je eventueel verschillende foto's voorbij hebt zien komen; dat is natuurlijk allemaal in scene gezet
Geen leven,of baan, of dagbesteding..quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, jammerquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens dat ze niet meer zou posten.
Dat klopt dat zorgde op KSC altijd voor een klik leek het met andere Fokker van Schotse afkomstquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Om nog meer verwarring te scheppen Fo was van Schotse afkomst en jou username is een Ierse naam. Zo dan als dit geen toeval is?
Dit word allemaal wel heel toevallig enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Fo woont bij haar moeder in Utrecht.
Oeps, je bent me op het spoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ja, dat topicquote:
Ja, hopelijk bedenkt ze zich nog. Misschien eventjes afstand van Fok en over een tijdje weer mee posten.quote:
Klopt werd op DTS geroepen een keer. Geen idee wat er voorgevallen is ze had totaal geen plannen te nokken leek hetquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat las ik ook ergens dat ze niet meer zou posten.
Ja en dan heb je nog een andere user die woont in Ierland.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt dat zorgde op KSC altijd voor een klik leek het met andere Fokker van Schotse afkomst
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Fo woont bij haar moeder in Utrecht.
Klinkt nog als iets wat ik echt zou proberen ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het wachtwoord is Berenpak1
Voel je vrij om mee te posten.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeps, je bent me op het spoor![]()
[ afbeelding ]
Oh ja daar kwam ze vandaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt werd op DTS geroepen een keer. Geen idee wat er voorgevallen is ze had totaal geen plannen te nokken leek het
Jij klikt ook altijd op ieder linkje?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt nog als iets wat ik echt zou proberen ook
Oh ja. Die met zonder huis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog een andere user die woont in Ierland.
Nee dat durf ik niet meer sinds alle spinnen-verrassingen eerst in ESF en laatst ook hier alquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij klikt ook altijd op ieder linkje?
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt nog als iets wat ik echt zou proberen ook
Nee, in KSC heb ik ook nooit iets opgepikt. Al herken ik issues soms niet als ik er met m'n neus opstaquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja daar kwam ze vandaan
Hier had ze volgens mij geen ruzie in ieder geval
Ja die in een souterrain woont en zo graag een huis wil kopen en vooral elke keer verteld dat hij in Ierland woont, of had hij dat al verteld?quote:
Koffieslowchatquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok dit is wellicht de domste vraag in de geschiedenis van de 40+ SC. Maar wat is KSC?
Geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die in een souterrain woont en zo graag een huis wil kopen en vooral elke keer verteld dat hij in Ierland woont, of had hij dat al verteld?
Net als 40+, maar dan met KSC'ers ipv 40+(post)ersquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok dit is wellicht de domste vraag in de geschiedenis van de 40+ SC. Maar wat is KSC?
Mijn originele thuis SC, de Koffie Slow Chat in GCquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:02 schreef Sodeknetters het volgende:
Die vijlt zo je nagels af met haar nagelvijl.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In 40+ is er volgensmij ook weinig ruzie, en anders gaat dees er wel met een zweep overheen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Net als 40+, maar dan met KSC'ers ipv 40+(post)ers
Thanks!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn originele thuis SC, de Koffie Slow Chat in GC
Doet ze ook teennagels?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Die vijlt zo je nagels af met haar nagelvijl.
Zeg maar mensen zonder ADHD die zoveel koffie drinken dat je het verschil niet meer merkt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Net als 40+, maar dan met KSC'ers ipv 40+(post)ers
Hmmm. Daar zou ik bij moeten passen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg maar mensen zonder ADHD die zoveel koffie drinken dat je het verschil niet meer merkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |