Volgens mij hoef je voor OO enkel geregistreerd te zijn, posten hoeft niet eensquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee gewoon meer dan 40 posts, dan ben je 40+, zo doen ze het toch ook in forums als OO?
Nee, was ook een KSC meet waar ik Koen in het echie heb gezien.quote:
Klopt vanuit KSC heb ik jou gemeetquote:
Lijkt een beetje op de nieuwe Kiaquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Zit nu Top Gear te kijken. Aston Martin Victor.
Ben toch een aardige petrolhead, maar deze kende ik nog niet. Wat een fraaie bak.
In de mijne ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Er zit een scrubhandschoentje in mijn Rituals adventskalender
Mag toch hopen dat die shit dan een keer over zal zijn? Of tenminste onder controle.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
Is de volgende 40+ meet van 11.00 uur tot 17.00 uur?
Vind ik een prima plan. Ook als die lockdown voorbij is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
ohja, dat gaat idd op UserID, dat zou 40+ wel heel erg toegankelijk maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je voor OO enkel geregistreerd te zijn, posten hoeft niet eens
Ik ken Drakin van een meet in Zwolle. Ben ff kwijt hoe die Fokker ook alweer heet waar we destijds waren, die is ook pleitequote:
Maar niet op die Meet, daar waren D. en Sjoef nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt vanuit KSC heb ik jou gemeeten ook D en Sjoef
Wellicht tot ietsje later, ivm etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
Best wel, want hij heeft ook 4 wielen.quote:
Wat toevallig!quote:
Hangt er ook vanaf wanneer de volgende meet is. Over een jaar is er weer een nieuwe variant en hebben we boosterprik nr 5 of 6quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die shit dan een keer over zal zijn? Of tenminste onder controle.
Ik vond tot 20 nog te doen, maar ben toch altijd meer van de avond gezelligheid. Alhoewel een warm terras ook prima isquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik een prima plan. Ook als die lockdown voorbij is.
Je vergeet het stuurwielquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Best wel, want hij heeft ook 4 wielen.
Mag niet na 17.00 uur, neem maar een bammetje mee voor onderweg naar huisquote:
Kom ik tenminste nog dezelfde dag thuis, ook wel handigquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik een prima plan. Ook als die lockdown voorbij is.
Tegen die tijd welquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag niet na 17.00 uur, neem maar een bammetje mee voor onderweg naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |