Vast wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mag er in deze reeks gekaapt worden
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT hadquote:
Ff niet gekeken wie het was. Chris Rea misschien?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT had
Plausibelquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff niet gekeken wie het was. Chris Rea misschien?
Hier kan de tijd genomen worden voor een TTquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dat de vorige TS wel een mooie TT had
Ja hoi, ik zie dat ik een overbodige n had getiktquote:
waar???quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoi, ik zie dat ik een overbodige n had getikt
Je mag hem nog altijd aanpassenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan de tijd genomen worden voor een TT
We staan wel als eerste bij Google.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier kan de tijd genomen worden voor een TT
Serieus?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We staan wel als eerste bij Google.
[ afbeelding ]
Welnee, gewoon snel volpostenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag hem nog altijd aanpassen
Mooi! Ik heb net er net VIV van gemaakt in plaats van VF, beterrrr.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We staan wel als eerste bij Google.
[ afbeelding ]
misschien had hij op de vloer geplastquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
"Oh-OOHHH!!!! Schoonmaken!!!"
Mannetje rent snel naar de keuken, pakt een doekje en begint iets op te vegen waarvan ik nu nog steeds niet weet wat het was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |