SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik denk 750 euro boven op de geïndiceerde prijs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
Denk rond de 'normale' prijs, dus ergens tussen de 159 en 179quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
dames hebben een zitvlak of kont... geen reetquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn luie reet maar eens verplaatsen naar de bank voor RTL Boulevard.
derrièrequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
Dacht dat er thuisgewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh ja hoor, en dan komt er natuurlijk net iemand binnen wandelen
Vraag het elke dag weerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maasquote:
Dat heb je dan verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
Elke keer afgeleidquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maas
alles onder de tomatensoep ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer afgeleid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles onder de tomatensoep ook
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelenquote:
Echt niet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Kloteregelsquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zoquote:
Ach mis toch al een half lichaam.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zo
Het is 10 gradenquote:
Blijf wel altijd een vinger houden zodat ik jullie kan irriteren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rigoureus edoch effectief wel
Aanstellertquote:
Dit is wel wat voor jou https://www.ikea.com/nl/n(...)ssen-deken-00507853/quote:
hmmm een dekenpakquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou https://www.ikea.com/nl/n(...)ssen-deken-00507853/
Ik heb nog een magnum red velvet liggen #viesdikquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker.
Tijd voor een bakje ijs.
Ik zie alleen elise schaapquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
RTL boulevard gaat alleen maar over Marco.
Volgens mij 30 of 40 graden volgens het wasvoorschrift.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
hoe warm zou die ikeatruideken zijn
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
hoe warm zou die ikeatruideken zijn
nou dan koop ik hem gelijk :pquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij 30 of 40 graden volgens het wasvoorschrift.
oh ja graagquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelen
Vind je lekker hè om even te voelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelen
Wat voor lampjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
laatste Huehuehue lampjes ook geïnstalleerdnog ff 1 verlengkabel nodig en dat dat krukje er is. en dan is 't wel (voorlopig) naar m'n zin.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind je lekker hè om even te voelen.
Ah nice 👌🏻quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht eerst dit, maar dan kijk je vanuit de bank dus steeds in die lampen. Das niet nice.
[ afbeelding ]
Dus wordt dit. En dan dat krukje wat ik gister linkte komt bij die booglamp te staan en daar komt die andere lamp op te liggen.
Heb hem niet eens meer opgezetquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Ama het volgende:
Hopelijk komt er ooit weer een tijd dat een persconferentie echt iets bijzonders is.
Dan zien we zo wel de samenvatting verschijnenquote:
In jouw geval snap ik dat wel ja, voor mij zal dat vrij weinig uitmaken, behalve dan dat komende week dus alle winkels bezaaid zijn met gillende kutjongquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb tijden niet meer gekeken maar kijk nu vanwege de scholen.
ik verwacht ook een plak cake!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondCake gebakken voor op kantoor morgen en groentesoep staat op het vuur
Gaan we weer rellen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
pannengekkies zijn er ook weer in den haag
https://fb.watch/9UBLqiJhJw/
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat wel ja, voor mij zal dat vrij weinig uitmaken, behalve dan dat komende week dus alle winkels bezaaid zijn met gillende kutjong
Ja, van een foodbabyquote:
Enige baby die zn geld waard isquote:
oppakken en opbergen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
pannengekkies zijn er ook weer in den haag
https://fb.watch/9UBLqiJhJw/
Wij limburgers eten op een begrafenis gewoon hapjes met wijn/bier en een stuk vlaai hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
klinkt trouwens wel alsof je een uitvaart van plan bent hoor @:kwiwi
Dit dusquote:
hier cake met koffie en kleffe broodjes ham / kaas met soepquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij limburgers eten op een begrafenis gewoon hapjes met wijn/bier en een stuk vlaai hoor![]()
Soep heb ik nog nooit gehad bij een koffietafelquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier cake met koffie en kleffe broodjes ham / kaas met soep
Brabanders eten halve broodjes op een begrafenis, super irritantquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij limburgers eten op een begrafenis gewoon hapjes met wijn/bier en een stuk vlaai hoor![]()
Tijdens de begrafenis?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brabanders eten halve broodjes op een begrafenis, super irritant
Aan de katholieke kant van de familie gingen we gewoon naar de snackbar na de begrafenisquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, meestal ernaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor corona was het alleen met dingen als de vuurwerkramp enz.quote:
Waarom kan ik morgen dan niet gewoon de sporthal hier binnenlopen om hem te halen?quote:De booster wordt gegeven na drie maanden in plaats van na zes maanden na de laatste vaccinatie of doorgemaakte coronabesmetting.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ben al weer heel lang niet op een uitvaart geweest. Laatste was van m'n opa.tijdens covid eigenlijk maar 1 van uitvaart gehad, van een oom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dan raakt de administratie van hugo in de warquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kan ik morgen dan niet gewoon de sporthal hier binnenlopen om hem te halen?
wel een paar bekenden die overleden zijn door corona, maar geen waar ik naar de uitvaart toe ben geweest. Deze persoon staat wat dichter bij zeg maar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens covid eigenlijk maar 1 van uitvaart gehad, van een oom.
omdat oud / ziek zwak misselijk voor gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom kan ik morgen dan niet gewoon de sporthal hier binnenlopen om hem te halen?
Ik dacht dat die deze keer geen voorrang kregen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat oud / ziek zwak misselijk voor gaat.
dus ik geloof dat ik komende week die oproep sms zal krijgen
Oh mag ik volgende maand al ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij had het net over de mensen die een griepprik krijgen maar nog geen oproep gehad hebben, dat die volgende week een sms krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat die deze keer geen voorrang kregen?
denk het wel.quote:
Gaat denk ik weer net op geboortejaar zoals vorige keerquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:25 schreef Ama het volgende:
En krijg ik uitnodiging of moet ik zelf maar gaan rekenen?
Maar voor die tweede heb ik ook nooit een uitnodiging gehad?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat denk ik weer net op geboortejaar zoals vorige keer
omdat je voor je eerste gelijk een afspraak maakt voor de tweede.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar voor die tweede heb ik ook nooit een uitnodiging gehad?
Nee bij het afspreken van de eerste werden er gelijk 2 afspraken gemaakt toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar voor die tweede heb ik ook nooit een uitnodiging gehad?
Op BMI.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat denk ik weer net op geboortejaar zoals vorige keer
Ze mogen me helemaal vol spuitenquote:
Ohja dat kan ook wel, weet wel dat ik die tweede toen had afgezegd door corona.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bij het afspreken van de eerste werden er gelijk 2 afspraken gemaakt toch?
ja, de qr code is ook wel de voornaamste reden waarom ik hem zou nemenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik alleen maar omdat ik anders in Duitsland geen restaurant of bar in mag zonder testen
Christus....quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Mogelijk eerder nieuw ‘weegmoment’
Demissionair premier Rutte kondigt aan dat het kabinet mogelijk nog volgende week meer maatregelen zal aankondigen. Dat komt door de onvoorspelbaarheid van de omikronvariant, zegt hij.
Hugoquote:
Wat ik al zei. Op BMI.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Demissionair premier Rutte kondigt aan dat het kabinet mogelijk nog volgende week meer maatregelen zal aankondigen. Dat komt door de onvoorspelbaarheid van de omikronvariant, zegt hij.
het paard van omikronquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het paard geen corona heeft.
schimmelquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog meer? Avondklok? Leuke kerst danquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
dat moeten wel flinke wattenstaafjes zijn om die neus te testenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoger BMI mag eerst?quote:
max 4 bezoekers ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:34 schreef CherryLips het volgende:
"Blijf zo veel mogelijk in de bubbel van het eigen gezin"
Gezellig.
Nee andersom, eerst natuurlijke selectie zijn werk laten doenquote:
Dat is op zich geen probleemquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max 4 bezoekers ook.
Ik ga lekker rebels doen, op 3e kerstdag heb ik 5 bezoekers.
helemaal los
Huh, dat was toch al ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
max 4 bezoekers ook.
Ik ga lekker rebels doen, op 3e kerstdag heb ik 5 bezoekers.
helemaal los
Oh dan moet ik lang wachtenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee andersom, eerst natuurlijke selectie zijn werk laten doen
klopt, en meestal hou ik dat netjes op 0 bezoekersquote:
Sorryquote:
Ik probeer dat ook, maar lukt niet altijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, en meestal hou ik dat netjes op 0 bezoekers
Waarom zijn hier geen beelden vanquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Spelletje gemaakt voor de caafs. Heb die beesten nog nooit zo fanatiek gezien. Het was zelfs te makkelijk voor ze.
Oh ik had begrepen dat er uit Israel gebleken was dat er minstens 9 maanden tussen moest zitten omdat anders heel veel mensen heel erg ziek werden ervan. Iedereen roept maar watquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Spelletje gemaakt voor de caafs. Heb die beesten nog nooit zo fanatiek gezien. Het was zelfs te makkelijk voor ze.
En m'n moeder kreeg hem laatst bijna niet omdat ze vier dagen te vroeg was ivm zes maanden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had begrepen dat er uit Israel gebleken was dat er minstens 9 maanden tussen moest zitten omdat anders heel veel mensen heel erg ziek werden ervan. Iedereen roept maar wat
Leeg wc-rolletje, snoepjes erin, dichtvouwen, in het hok gooien, gekkenhuis. Heb het eerder gedaan bij eerdere caafs maar dit had ik nog nooit gezien.quote:
Ik heb geen caviasnoepjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leeg wc-rolletje, snoepjes erin, dichtvouwen, in het hok gooien, gekkenhuis. Heb het eerder gedaan bij eerdere caafs maar dit had ik nog nooit gezien.
Snoepjes waren binnen twee minuten op.
Lekkere groente of gewoon brokjes zullen ook wel goed zijn. Had niet verwacht dat ze deze zouden lusten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen caviasnoepjes.
Ik ben een slechte caviamoeder.
dan mag ik pas in aprilquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had begrepen dat er uit Israel gebleken was dat er minstens 9 maanden tussen moest zitten omdat anders heel veel mensen heel erg ziek werden ervan. Iedereen roept maar wat
Ja ik ook maar in februari vervalt je code grgr Hugoquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Morgen denk ik kijken of ik een touwtje kan ophangen zodat ze zich kunnen verhangen zodat ik daar vreten aan kan hangen en ze er moeite voor moeten doen.
Ja dat probleem zat ik ook mee, gelukkig ga ik om met een risico persoon want gergi heeft 'asthma', en nu mag ik op tijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook maar in februari vervalt je code grgr Hugo
Niemand is verbaasdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef kwiwi het volgende:
gelukkig ga ik om met een risico persoon
Is dat het minder bedeelde neefje van het paard van Troje?quote:
en acuut lig je niet meer lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook dat je dekbedovertrek net te groot is en je dan aan de bovenkant altijd zo'n 'leeg' stukje laken hebt na een nacht of twee? Super irritant
bij de nieuwe die ik dit weekend gekocht heb wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie ook dat je dekbedovertrek net te groot is en je dan aan de bovenkant altijd zo'n 'leeg' stukje laken hebt na een nacht of twee? Super irritant
Nee dit is het paard van Coronaklaas.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat het minder bedeelde neefje van het paard van Troje?
Ja kut is dat. Na 3 dagen doe ik hem altijd weer opnieuw eromheen anders kan ik er echt niet onder slapenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
M'n zomerdekbed heeft dat. Is of te breed of te lang. Met zo'n leeg stuk aan de zijkant.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
En zijn knechtje Sarse Piet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dit is het paard van Coronaklaas.
Nee ik heb ze gewoon in de goede maatquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Die verkopen ze dus niet meer bij de hemaquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb ze gewoon in de goede maat
Pfff.. opschepper.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb ze gewoon in de goede maat
En covidjes door de schoorsteen gooienquote:
quote:
Ah ja ik heb van verschillende merken en blijkbaar past het dan allemaal net nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]![]()
Maar heb mijn dekbed en overtrekken van de Ikea, dat matcht over het algemeen wel goed
die van de hema was geschikt 2m lang en 2,2m lang. wat dus gewoon betekent dat mijn dekbed van 2m 20cm ruimte over heeft aan de onderkantquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja ik heb van verschillende merken en blijkbaar past het dan allemaal net niet
De mijne is niet te grootquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef kwiwi het volgende:
huehue?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
te warm, te zweterig, of te glad of te stroef
Groter dekbed kopen danquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de hema was geschikt 2m lang en 2,2m lang. wat dus gewoon betekent dat mijn dekbed van 2m 20cm ruimte over heeft aan de onderkant
Paar keer wassen dan komt het vanzelf goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou m'n huidig dekbed gewoon. Uit angst dat ik een hoop geld uitgeef aan een nieuwe die dus net niet de juiste maat heeft, te warm is, te zweterig, of te glad of te stroef.
Nee, want dan passen de andere overtrekken weer niet, want die zijn wel gewoon 2mquote:
Wat ze in Amerika een comforter noemen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie op Facebook (![]()
) wel van die reclames voor eoa nieuw ding dat dan dekbed en overtrek in één zou zijn.
Gewoon alles weggooien en nieuw kopen danquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, want dan passen de andere overtrekken weer niet, want die zijn wel gewoon 2m
I am not crazy Henkiequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alles weggooien en nieuw kopen dan
goed plan, de wekker gaat morgen weer om 4:30quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja ik heb van verschillende merken en blijkbaar past het dan allemaal net niet
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
No you are crazy Gianniquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef gianni61 het volgende:
goed plan, de wekker gaat morgen weer om 4:30
Ja, bevalt wel goedquote:
wat voor taartquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer te werken.
Had gehoopt taart te bakken vanavond.
Megaquote:
Ik doe het ook vaak tegenwoordigquote:
“Als je ligt, dan rust je ook.”quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het ook vaak tegenwoordigEn dan in bed lekker lezen, beetje FOK!ken of een podcastje luisteren. Gek genoeg slaap ik dan ook veel beter.
Cream piequote:
Wat is er Zweeds aan?quote:
Als jij dat nou gaat bakken doe ik een beetje werk voor je als ik een stukje magquote:
Ja en fokken tegelijkquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren dus tot half een ofzo doorgewerkt en sliep pas rond drie uur
Zuchtquote:
Je weet het wel enthousiast te verkopenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij lijkt op die IKEA-taarten. Beetje kleffig.
Kladdkaka?quote:
Je vergeet verontrustendquote:
'moet naar het toilet, even kladdkaka'quote:
Getverquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen Fok! accountje aanmaken voor de nieuwste roze wurm op deze aardbol
Bolle viezerik danquote:
Komen de Duitsers haar halenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Droog brood met spinnen en een luxe kartonnen doos om in te slapen
Of in de maag van een lachende vis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Getver
Wurmen horen buiten
quote:
Ja, ik zou ook lachen met een volle maagquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of in de maag van een lachende vis.
Valide redenquote:
Mehhh niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nachtwerk is nog steeds prachtwerk
Dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan niet 24u per dag werken toch
Kan wel, maar dat hou je niet lang volquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan niet 24u per dag werken toch
Ben een nachtmens, maar vanaf 3.00 uur moet ik wel even slapenquote:
quote:
Ik ben echt wel een nacht/ avond mens maar niet om te werken. En nachtdienst betekend vaak ook wisselende diensten en dat zou ik dan weer helemaal niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben een nachtmens, maar vanaf 3.00 uur moet ik wel even slapen
Wisselende diensten zou ik ook niet waarderen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een nacht/ avond mens maar niet om te werken. En nachtdienst betekend vaak ook wisselende diensten en dat zou ik dan weer helemaal niet kunnen.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Langste wat ik ooit achter elkaar heb gewerkt is van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag en ik ben nog steeds volkomen normaal.
Nou na zo rond de 40 uur ga ik wel een beetje wazig en vaag worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
Langste wat ik ooit achter elkaar heb gewerkt is van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag en ik ben nog steeds volkomen normaal.
Wordt toch eens tijd om een eiland te veroveren of aan te leggen om Foqueville te kunnen stichten hequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer 20 appartementen erbij in de straat. Ook nog even een nieuwe wijk dus gaat nog wat drukker hier in de buurt worden
Voordat je het weet staat er tegenover je huis een speeltuintje met 6 miljoen spelende peuterkleuters.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer 20 appartementen erbij in de straat. Ook nog even een nieuwe wijk dus gaat nog wat drukker hier in de buurt worden
jeej of neej?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
wel mooie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik na een uurtje al.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou na zo rond de 40 uur ga ik wel een beetje wazig en vaag worden.
Totdat ze gaan heienquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ach, ik woon midden in de stad. Dus ik kan er niet echt wakker van liggen persoonlijk.
quote:
uhm dinsdagquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het is pas woensdagavond, nog twee dagen buffelen.
Euhmmmquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het is pas woensdagavond, nog twee dagen buffelen.
Hmja. Zal je wel aan je reet roesten wat ik er van vind, maar je werkt volgens mij veel te veel en te vaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet geprobeerd.
2 dagen hierquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toe even... ik moet/mag nog 3 dagen
Oké zaagmansquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is dat best fijn vloerverwarming, heb die zooi echt nooit aan.
Ben de hele tijd met mijn voetjes aan het wiewelen.
Als een serpent?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
ik zou dan de hele tijd over de grond wurmen
Vind ik ook, sinds ik dat vd zomer heb gelegd, heerlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is dat best fijn vloerverwarming, heb die zooi echt nooit aan.
Ben de hele tijd met mijn voetjes aan het wiewelen.
insert bekend citaat van maximaquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Hoe kan je nou vloerverwarming hebben en dat niet aan doen
Denk je dat dat het vreemdste is bij US dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Ja andere gewone verwarming wel en haardjes, denk er nooit aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |