SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik denk 750 euro boven op de geïndiceerde prijs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
Denk rond de 'normale' prijs, dus ergens tussen de 159 en 179quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
dames hebben een zitvlak of kont... geen reetquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn luie reet maar eens verplaatsen naar de bank voor RTL Boulevard.
derrièrequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
Dacht dat er thuisgewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh ja hoor, en dan komt er natuurlijk net iemand binnen wandelen
Vraag het elke dag weerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maasquote:
Dat heb je dan verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
Elke keer afgeleidquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maas
alles onder de tomatensoep ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer afgeleid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles onder de tomatensoep ook
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelenquote:
Echt niet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Kloteregelsquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zoquote:
Ach mis toch al een half lichaam.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zo
Het is 10 gradenquote:
Blijf wel altijd een vinger houden zodat ik jullie kan irriteren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rigoureus edoch effectief wel
Aanstellertquote:
Dit is wel wat voor jou https://www.ikea.com/nl/n(...)ssen-deken-00507853/quote:
hmmm een dekenpakquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor jou https://www.ikea.com/nl/n(...)ssen-deken-00507853/
Ik heb nog een magnum red velvet liggen #viesdikquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was lekker.
Tijd voor een bakje ijs.
Ik zie alleen elise schaapquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
RTL boulevard gaat alleen maar over Marco.
Volgens mij 30 of 40 graden volgens het wasvoorschrift.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
hoe warm zou die ikeatruideken zijn
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
hoe warm zou die ikeatruideken zijn
nou dan koop ik hem gelijk :pquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij 30 of 40 graden volgens het wasvoorschrift.
oh ja graagquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelen
Vind je lekker hè om even te voelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga morgen denk even langs de Ikea, kan ik wel even kijken en voelen
Wat voor lampjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
laatste Huehuehue lampjes ook geïnstalleerdnog ff 1 verlengkabel nodig en dat dat krukje er is. en dan is 't wel (voorlopig) naar m'n zin.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind je lekker hè om even te voelen.
Ah nice 👌🏻quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht eerst dit, maar dan kijk je vanuit de bank dus steeds in die lampen. Das niet nice.
[ afbeelding ]
Dus wordt dit. En dan dat krukje wat ik gister linkte komt bij die booglamp te staan en daar komt die andere lamp op te liggen.
Heb hem niet eens meer opgezetquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Ama het volgende:
Hopelijk komt er ooit weer een tijd dat een persconferentie echt iets bijzonders is.
Dan zien we zo wel de samenvatting verschijnenquote:
In jouw geval snap ik dat wel ja, voor mij zal dat vrij weinig uitmaken, behalve dan dat komende week dus alle winkels bezaaid zijn met gillende kutjongquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb tijden niet meer gekeken maar kijk nu vanwege de scholen.
ik verwacht ook een plak cake!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondCake gebakken voor op kantoor morgen en groentesoep staat op het vuur
Gaan we weer rellen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
pannengekkies zijn er ook weer in den haag
https://fb.watch/9UBLqiJhJw/
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat wel ja, voor mij zal dat vrij weinig uitmaken, behalve dan dat komende week dus alle winkels bezaaid zijn met gillende kutjong
Ja, van een foodbabyquote:
Enige baby die zn geld waard isquote:
oppakken en opbergen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
pannengekkies zijn er ook weer in den haag
https://fb.watch/9UBLqiJhJw/
Wij limburgers eten op een begrafenis gewoon hapjes met wijn/bier en een stuk vlaai hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
klinkt trouwens wel alsof je een uitvaart van plan bent hoor @:kwiwi
Dit dusquote:
hier cake met koffie en kleffe broodjes ham / kaas met soepquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij limburgers eten op een begrafenis gewoon hapjes met wijn/bier en een stuk vlaai hoor![]()
Soep heb ik nog nooit gehad bij een koffietafelquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier cake met koffie en kleffe broodjes ham / kaas met soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |