SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik denk 750 euro boven op de geïndiceerde prijs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
Denk rond de 'normale' prijs, dus ergens tussen de 159 en 179quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wel benieuwd wat die nieuwe modular moet gaan kosten..
Ben er nog steeds niet weg mee.
dames hebben een zitvlak of kont... geen reetquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn luie reet maar eens verplaatsen naar de bank voor RTL Boulevard.
derrièrequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
Dacht dat er thuisgewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh ja hoor, en dan komt er natuurlijk net iemand binnen wandelen
Vraag het elke dag weerquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maasquote:
Dat heb je dan verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dacht dat er thuisgewerkt moet worden
Elke keer afgeleidquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel gezellig, iedereen uit eten in Casa Ballie, met uitzicht op de Maas
alles onder de tomatensoep ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer afgeleid
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles onder de tomatensoep ook
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelenquote:
Echt niet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Kloteregelsquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ballie heeft de regels overtreden... nieuwe maatregelen
Ik welquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dames hebben een zitvlak of kont... geen reet
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zoquote:
Ach mis toch al een half lichaam.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
totdat je die er ook weer af moet hakken omdat je weer ergens aan bent blijven hangen of zo
Het is 10 gradenquote:
Blijf wel altijd een vinger houden zodat ik jullie kan irriteren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rigoureus edoch effectief wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |