Zal best maar beetje raar om hem in 3 verschillende promo's mee te nemenquote:
Nee hoor 2 van die kaarten zijn prestatie based en die rulebreaker kreeg die als eerstequote:Op maandag 27 december 2021 20:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zal best maar beetje raar om hem in 3 verschillende promo's mee te nemen
Telt rttk en headliners dan niet als promo?quote:Op maandag 27 december 2021 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor 2 van die kaarten zijn prestatie based en die rulebreaker kreeg die als eerste
Hij heeft geen rttk, headliners is ook performanced basedquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Telt rttk en headliners dan niet als promo?
My bad, is een totgs kaart, naar zie het net als headliner als een promo.quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft geen rttk, headliners is ook performanced based
Dat moet jij weten maar je kan slechts iemand geen performance based kaart geven omdat hij al iets anders heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 06:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
My bad, is een totgs kaart, naar zie het net als headliner als een promo.
Elke speciale kaart is wat mij betreft een promo daar het initieel toch bedoeld is om het kopen van packs te promoten of ervoor te zorgen dat mensen meer packs gaan kopen.
Trouwens wel jammer dat Alex Moreno en coutinho beide geen investering waard zijn voor mijn team...
Ik ga het zien, kostte me niets, behalve wat fodder, dus als ie niet bevalt komt Pau Torres weer terugquote:Op woensdag 29 december 2021 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo en dat gaat lekker spelen denk ik zo
Heb je Coutinho gedaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga het zien, kostte me niets, behalve wat fodder, dus als ie niet bevalt komt Pau Torres weer terug
Ik heb hem vorig jaar lang gebruikt, vond hem heel erg goed. Ik ga hem ook maken, heb al een paar squads klaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:11 schreef papert het volgende:
Ben zondagavond begonnen met pakketten openen. Waaronder 5 jumbo-zelfdzame speler pakketten, (85 X10), (50 playerpicks) en heel veel zeldzame speler pakketten. Alleen 2x Teze als WW kaart gepackt helaas. Ook niet zoveel fodder. Valt toch een beetje tegen, al weet je dat het meestal zo gaat.
Ga Mid-Best wel doen, lijkt me een leuke kaart.
Nee, ik vraag me of of ie beter dan UEL Fekir is...quote:
Ik heb ze nu allemaal gedaan, behalve die laatste. Die staat al wel ingevuld, maar ga vanavond nog wat zeldzame speler pakketten openen, en met de duplicates nog player picks. Als daar nog dubbele hoge fodder uitkomt gebruik ik die, en pas ik hem iets aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:05 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar lang gebruikt, vond hem heel erg goed. Ik ga hem ook maken, heb al een paar squads klaar.
Netjes! Ik moet wel zeggen dat ik hem erg vind tegenvallen dit jaar. Maar het is en blijft een topper.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:01 schreef over_hedge het volgende:
Na een jaar of 10 is het eindelijk gelukt. Ik pack net Ronaldo. Wel untradeable maar toch leuk
Nice! Ik heb de 88 klaar en de eerste paar segmenten. Ik wil ook graag Ibra maar zie het niet gebeuren, zou al blij zijn met Maignan die iedereen packt behalve ik 😂quote:Op woensdag 29 december 2021 15:50 schreef papert het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allemaal gedaan, behalve die laatste. Die staat al wel ingevuld, maar ga vanavond nog wat zeldzame speler pakketten openen, en met de duplicates nog player picks. Als daar nog dubbele hoge fodder uitkomt gebruik ik die, en pas ik hem iets aan.
Had m'n zinnen eigenlijk gezet op Ibrahimovic, maar die is op zo'n hoge prijs binnengekomen dat ik dat laat zitten.
Vast beter dan hallerquote:Op woensdag 29 december 2021 17:20 schreef leeroy het volgende:
[..]
Netjes! Ik moet wel zeggen dat ik hem erg vind tegenvallen dit jaar. Maar het is en blijft een topper.
Je kan beter die coutinho doen en die puyol niet maar gok dat het alweer te laat is.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me of of ie beter dan UEL Fekir is...
Kan hem wel doen overigens, maar dan met flink wat coins want heb niet heel veel fodder (meer)
Hij is wat wendbaarder en heeft 5* sm, maar ga hem denk ik nog wel ff doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan beter die coutinho doen en die puyol niet maar gok dat het alweer te laat is.
Ik vind hem erg goed en leuker om te gebruiken dan die Fekir.
Ik heb pim Puyol toen vorig jaar even gebruikt was idd wel oké maar die draait als een containerschip in het Suez kanaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hij is wat wendbaarder en heeft 5* sm, maar ga hem denk ik nog wel ff doen.
Heb sowieso zat coins om hem te doen.
Vanmiddag een stuk of 10 wedstrijden met puyol gespeeld in champions play offs en in divisie 4.
Hij is idd traag maar voor de rest is het een topverdediger, hij houdt zoveel tegen en is zo sterk dat zijn traagheid daar enigzins door gecompenseerd wordt.
In de (tegen) counter is hij waardeloos maar daar loopt Kounde het wel dicht samen met 1 van de backs
Klopt, gelukkig is het vooral zijn taak te tackelen en de voorzetten weg te koppen en de bal af te pakken en deze aan een van de andere 10 spelers te geven en daar is ie erg goed inquote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb pim Puyol toen vorig jaar even gebruikt was idd wel oké maar die draait als een containerschip in het Suez kanaal.
quote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
maar die draait als een containerschip in het Suez kanaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |