Ja, wat dat betreft is deze fifa mij wat beter gezint dan de afgelopen jarenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Ga weg man. Moet toch lekker zijn, regelmatig een speler met enige waarde te krijgen uit je packs.
Noob? Ik?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De theorie dat noobs veel packen is wel weer bevestigd he.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:15 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Noob? Ik?
Ik speelde al fifa toen jij nog vloeibaar was, gast.
Dus een noob ben ik zeker niet...
Skill-loos, jazeker, maar geen noob.
Wat is de PI?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI lieverd.
Vanmiddag speelde die prima vanavond was het tering sloomquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:32 schreef leeroy het volgende:
Waarom is de game niet meer te spelen ineens?
Ja bizar man zeg, heb die kwalificatie snel gedaan maar er was geen zak aan zo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanmiddag speelde die prima vanavond was het tering sloom
Hopelijk heb ik ook een beetje van die packluck volgende WL want het was wederom niet veel met alleen een Suarezquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:31 schreef leeroy het volgende:
Fijne kerstdagen Fifa-maatjes, dat we de Packluck krijgen van maatje @:Dopekoe van Ome EA.
Insgelijks. Je kerstwens heeft geholpen aangezien ik net Lucas Moura Winter uit een 75+ objective pull.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:31 schreef leeroy het volgende:
Fijne kerstdagen Fifa-maatjes, dat we de Packluck krijgen van maatje @:Dopekoe van Ome EA.
Lekker man, dat is wel de ergste vijand van ons maatje maar ik hoop dat hij je veel plezier gaat opleveren.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Insgelijks. Je kerstwens heeft geholpen aangezien ik net Lucas Moura Winter uit een 75+ objective pull.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk dat ik wel in de buurt kom.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Via de webapp kan je sbc's insecten en hoevaak je ze gedaan hebt ik heb 251 league SBC's gedaan tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt hij wel veel speciale kaarten...
OokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt nogal wat speciale kaarten deze editie.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
quote:Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef Dopekoe het volgende:
Voor een zeer beperkte voetballer alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt hij wel veel speciale kaarten...
OokDie laatste is wel bizar dit jaar, denk dat hij een grote transfer gaat maken einde dit seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt nogal wat speciale kaarten deze editie.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
Niet dat ik weet, maar ik speel op PS.quote:Op zondag 26 december 2021 13:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ook hier de vraag maar even stellen/
in Steam was Fifa 22 in de aanbieding. Gelijk gekocht.
Zoals bekend heeft Fifa 22 niet meer de licenties om oa de namen van Juventus, Lazio Roma, AS Roma te gebruiken.
Weet iemand wat een goede patch/add-on om deze toch te kunnen toevoegen?
quote:Op maandag 27 december 2021 17:01 schreef Dopekoe het volgende:
Voor een zeer beperkte voetballer alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt hij wel veel speciale kaarten...
OokNkunku is ook een baller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. krijgt nogal wat speciale kaarten deze editie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |