Ook een sbc promo geloof ikquote:Op zondag 19 december 2021 17:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wat voor kaart gaat ie krijgen?
Neem aan dat het geen IF wordt want hij was onzichtbaar dit weekend
Groen aan Vini 💪🏻quote:Op zondag 19 december 2021 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die had ik niet gedaan, maar zoiets zou wel weer leuk zijn ja. Al is er niet echt een barcelona speler waarmee fatsoenlijk mee te linken is
Dat is zeker interessant idd, die past welquote:
Neen. Ik heb geen speler boven de 50k.quote:
Wat doe je met je coins dan? En wat voor team heb je? Je had wel Mbappe toch, dat scheelt wel een slok op een borrel.quote:Op maandag 20 december 2021 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel al jaren untradeble teams dus heb op dit moment 1.7 mil liquid.
League sbc's grinden en zowat elke speler sbc doen die ik wil.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:05 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wat doe je met je coins dan? En wat voor team heb je? Je had wel Mbappe toch, dat scheelt wel een slok op een borrel.
Dat zal voor jou geen wereldspeler zijn, maar qua schot is voor mij alleen Puskas beter.quote:Op maandag 20 december 2021 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eindelijk mijn eerste hero gepacked Milito.
Zal hem eens op de bank zetten mag die een keer invallen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zal voor jou geen wereldspeler zijn, maar qua schot is voor mij alleen Puskas beter.
Vervangen voor de nieuwe Aouar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal hem eens op de bank zetten mag die een keer invallen.
https://www.futbin.com/22/squad/4148522
Speel nu zo wil Fekir alleen vervangen al is die wel goed.
Een kaart van een half miljoen is natuurlijk geen fodderquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:40 schreef Dopekoe het volgende:
Totgs Bruno fernandes uit de party bag
Heb er geen fuck aan, maar goede fodder voor een sbc later, net als wwc Taarabt in m'n 75+ player pick
Komt nog een wildcard Gunter geloof ik kan je die proberen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Numbers up Ter Steegen.
Die potm Davies is erg matig. Beetje spijt dat ik doe gedaan heb.
Neem butra maar die 3* wf van Stoichkov is niet heel best.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:51 schreef Dopekoe het volgende:
Speel nu met Mid Butra in de spits, wil een stapje omhoog, twijfel tussen Prime Butra of Prime Stoichkov
Butra is wat wendbaarder, maar stoichkov is wat meer alround....
Geen idee ook nog wat de prijs van Prime Butra gaat zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |