Erland zie ik er ook wel voor aanquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:13 schreef Edje_NL_ het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Hoe zit dit met die John Hewbank
Als dit waar is en daar heeft het wel alle schijn van, gaat het putje een sinkhole worden.
Nee (nog) niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van John op de T site ook gekeken?
Het zou mij echt niks verbazen. Ik hoop van niemand dat er iets waar is, maar vrees welquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erland zie ik er ook wel voor aan
Marco was ook een patient, met zijn psycholoog en die van die vrouw en met haar is er ook een vier-gesprek geweest waarbij hij dus kennelijk huilend op vloer zijn verontschuldigingen had aangeboden. Bron is het filmpje van John van den Heuvel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:11 schreef Chule het volgende:
Ik lees over medisch beroepsgeheim en ik vraag me af: Marco was in dit geval niet de patient. Patient is de 22-jarige vrouw. Kan zij toch akkoord geven voor openbaar maken van gesprekken?
quote:Op maandag 13 december 2021 16:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb die Marco Borsato wel eens in de Bruna gezien in de hoek met knutselspullen en dan denk ik ook, waar rook is, is vuur.
Dan zou RTL idd meer weten. Als The Voice juice ook berust op waarheid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ok, helemaal bij gelezen. Man, wat een klus. Ik viel in bij RTL Boulevard dus gelijk naar dit topic gesjeest natuurlijk.
Ontzettend triest verhaal dit. Als het waar is dan, maar ik gok er wel op. Overigens heeft Yvonne dus wel steeds gelijk gehad, relatief ‘afstand’ gehouden (itt Roddelpraat) en niet alles in details verteld. Ik verwacht eigenlijk dat ze wel degelijk contact had met het/een slachtoffer.
Wat nu vooral in mijn hoofd speelt zijn vragen mbt andere BN’ers en programma’s (indien verhaal waar): waren er mensen die dit onder het tapijt wilden vegen? Of programmabazen? Hoe lang gingen deze geruchten al in Hillywood, etc.
En natuurlijk Leon10: ik geloof niet dat zij echt 0,0 van de zooi van haar man heeft meegekregen. En dan heb ik het over het vreemdgaan. Maar wellicht had ze ook wel wat vermoedens hierover? Of wist ze het eea (maar niet in welke mate bijv.)? Ik denk niet dat ze de nieuwe Maxwell is overigens. Maar of ze echt compleet nada aan vermoedens (of enige vorm van wetenschap) had? Not too sure.
Uiteraard benieuwd of nog andere slachtoffers zich gaan melden.
Marco, moeilijke jeugd, altijd maar ananas op zijn pizza... Logisch dat je jezelf verliestquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Marco was ook een patient, met zijn psycholoog en die van die vrouw en met haar is er ook een vier-gesprek geweest waarbij hij dus kennelijk huilend op vloer zijn verontschuldigingen had aangeboden. Bron is het filmpje van John van den Heuvel.
Ik weet verder het antwoord op je vraag niet.
Neequote:Op dinsdag 14 december 2021 21:11 schreef Chule het volgende:
Ik lees over medisch beroepsgeheim en ik vraag me af: Marco was in dit geval niet de patient. Patient is de 22-jarige vrouw. Kan zij toch akkoord geven voor openbaar maken van gesprekken?
Ik zie ze ervoor aan. En dan zouden ze dat al geweten moeten hebben vóór ene Van den Heuvel ermee aan de slag ging. Nog vóór de therapiesessies (als de FOK!-tijdlijn klopt). Want in januari 2020 verdween hij ivm burn-out bij TVOH.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zou RTL idd meer weten. Als The Voice juice ook berust op waarheid.
Om het vervolgens als groot nieuws te brengen op RTL.
burn-out is tegenwoordig hetzelfde voor artiesten als 'ik ben gehackt' voor andere sterren die ergens mee weg willen komen he.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie ze ervoor aan. En dan zouden ze dat al geweten moeten hebben vóór ene Van den Heuvel ermee aan de slag ging. Nog vóór de therapiesessies (als de FOK!-tijdlijn klopt). Want in januari 2020 verdween hij ivm burn-out bij TVOH.
Dit dus. Misschien gaat Marco zich identificeren als iets wat trending is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
burn-out is tegenwoordig hetzelfde voor artiesten als 'ik ben gehackt' voor andere sterren die ergens mee weg willen komen he.
Marco gaat voorlopig helemaal niks. Het enige wat hij nu nog kan doen is onderduiken en zijn gezin de klappen op laten vangen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:26 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Dit dus. Misschien gaat Marco zich identificeren als iets wat trending is.
Vervolgens Leontien gevraagd om zijn imago glad te strijken. Het weer verliefd op elkaar gewauwel, ook groots uitgepakt in de roddelbladen. Zij moet dus geweten hebben van de geruchten als Knoops er al mee bezig was in 2020.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie ze ervoor aan. En dan zouden ze dat al geweten moeten hebben vóór ene Van den Heuvel ermee aan de slag ging. Nog vóór de therapiesessies (als de FOK!-tijdlijn klopt). Want in januari 2020 verdween hij ivm burn-out bij TVOH.
wie is dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:13 schreef Edje_NL_ het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Hoe zit dit met die John Hewbank
Als dit waar is en daar heeft het wel alle schijn van, gaat het putje een sinkhole worden.
daarmee vraag je toch juist aandacht terwijl je dat niet wilquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vervolgens Leontien gevraagd om zijn imago glad te strijken. Het weer verliefd op elkaar gewauwel, ook groots uitgepakt in de roddelbladen. Zij moet dus geweten hebben van de geruchten als Knoops er al mee bezig was in 2020.
Politie doet toch niets.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals hoe dit gebracht wordt gaat 't nog steeds nergens over.
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
Vervolgens:quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven. De moeder is toen met Borsato gaan praten en heeft om opheldering gevraagd. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden
Dat zei hij niet. Hij zei: doe in dat geval aangifte en als je dat te lastig vind mag je ook mij benaderen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
John van de Heuvel die vraagt of meisjes vooral hem willen bellen als ze zijn aangeraakt door Marco.
als je werkelijk onzedelijk betast bent dan stap je naar de politie. En niet naar een telegraafverslaggever, die zogenaamd discreet met je verhaal omgaat, zolang hij maar elke dag wat te schrijven heeft.
bij diefstal van goederen niet nee. zedenincidenten worden zeker wel serieus opgepakt.quote:
Precies, genuanceerd, ook melden als je een ontlastende verklaring heb.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei: doe in dat geval aangifte en als je dat te lastig vind mag je ook mij benaderen.
Ja dat vond ik ook echt zwak. Daar stond hij te glunderen achter de balie toen hij zei dat mensen die iets wisten met hem contact op konden nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Soms is een valse aangifte voor de persoon niet vals. Dat is verschrikkelijk moeilijk herkenbaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij diefstal van goederen niet nee. zedenincidenten worden zeker wel serieus opgepakt.
er is een team bij de politie die zeer kundig is in het herkennen van een valse aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |