SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Behalve beyond meatquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt heel erg, meestal zijn de dingen die niet teveel op de vleesvariant er van willen lijken het lekkerst.
Ligt er aan wat voorquote:
Weet niet of ik dat wel eens op heb, weet wel dat die teringduur zijn en het nog goedkoper is om vrije uitloop vlees bij de slager te halen. Vind de eigen merk dingen van AH vaak wel prima, zijn niet duur maar wel smakelijk, alleen soms wat aan de droge kant of zo'n weeïge nasmaak.quote:
Zo vaak kom ik ook niet bij de slager, als ik dat dagelijks zou eten zou het haast goedkoper zijn om elke dag eten te laten bezorgenquote:
mja ik verdien genoeg om dat niet te hoeven doen, bestel vaak bij de boer en grutto, betaal je wel het dubbele maar is lekkerder en beter voor de beestjesquote:
True, echt mega duur. Ik eet het alleen op werk waar ze het voor 1,50 verkopen (??).quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat wel eens op heb, weet wel dat die teringduur zijn en het nog goedkoper is om vrije uitloop vlees bij de slager te halen. Vind de eigen merk dingen van AH vaak wel prima, zijn niet duur maar wel smakelijk, alleen soms wat aan de droge kant of zo'n weeïge nasmaak.
Haha meteen zelf ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hommer nu. Ook maar eens een brownie naar binnen goochelen.
maar niet die van de AHquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
Op de BBQ horen ook gewoon speklappen enz.
Beyond Meat The beyond burgerquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, echt mega duur. Ik eet het alleen op werk waar ze het voor 1,50 verkopen (??).
Ja op de bbq hoef je die dingen niet te proberen
Ik heb eens zon beyond Burger gehad en die rook naar kattenvoer, dus heb nooit de neiging gehad het vaker te kopen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Behalve beyond meat
[..]
Ligt er aan wat voor
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beyond Meat The beyond burger
¤5,29 voor 2 van die kleine burgertjes
Nee satéquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
Ik vind ze niet kleinquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 + 1 gratis!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar altijd beginnen met satéquote:
Kattenvoer ruikt best oke toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eens zon beyond Burger gehad en die rook naar kattenvoer, dus heb nooit de neiging gehad het vaker te kopen.
nee alleen de cappquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha meteen zelf ook?Ook deze smaken?
Als je een echte met houtskool hebt is een gepofte aardappel echt heerlijkquote:
En een beetje komkommer om wat groens binnen te krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik eet me dood in stokbrood met kruidenboter.
Elitaire poesquote:
Met gourmetten ook een schaal champignons aubquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef Ama het volgende:
Als je mij tijdens gourmetten of BBQ-n een schaal stokbrood geeft en een kuipje kruidenboter ben ik ook wel tevreden denk ik.
In knoflook met kaas erover?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met gourmetten ook een schaal champignons aub
Honger nu
Whiskysaus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef Ama het volgende:
Als je mij tijdens gourmetten of BBQ-n een schaal stokbrood geeft en een kuipje kruidenboter ben ik ook wel tevreden denk ik.
Ja maar dat is om mijn vlees in te laten verdrinken tijdens het eten.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en ik eet me dood in stokbrood met kruidenboter.
ook zonder houtskoolquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een echte met houtskool hebt is een gepofte aardappel echt heerlijk
Ook lekker met stokbroodquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat is om mijn vlees in te laten verdrinken tijdens het eten.
Heb er al eenheleboel geproefd afgelopen jaren, maar de cappuccino is de beste vind ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]Die is wel iets sterker van smaak dan die met stroopwafel.
Ik vind champignons maar raar, qua smaak zijn ze echt heerlijk maar het voelt altijd zo raar om er op te bijtenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met gourmetten ook een schaal champignons aub
Honger nu
Omg! Jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In knoflook met kaas erover?
Klopt maar ik ga toch liever voor een laag kruidenboter haha.quote:
Ik kan sommige structuren slecht hebben, maar met champignons gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind champignons maar raar, qua smaak zijn ze echt heerlijk maar het voelt altijd zo raar om er op te bijten
Gebakken banaan van de chineesquote:
Haha trouwe klant zo te lezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er al eenheleboel geproefd afgelopen jaren, maar de cappuccino is de beste vind ik
Hawaisaus van Remia is ook lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
Sambasaus is mijn favoriete sausje bij gourmet/BBQ.
Pindasausquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
Sambasaus is mijn favoriete sausje bij gourmet/BBQ.
Of in de Sheba.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stokbrood dippen in pindasaus
lycheesquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan sommige structuren slecht hebben, maar met champignons gelukkig geen last van.
Ik ga donderdag een worst scoren in Duitslandquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omg! Ja
Niet tijdens het gourmetten.
Allang niet meer gehad
Nou valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha trouwe klant zo te lezen.Ik vind zelf die met stroopwafel net één tikje lekkerder (maar die andere is ook lekker).
Ik eet ze wel gewoon alleen hak ik ze in kleine stukjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan sommige structuren slecht hebben, maar met champignons gelukkig geen last van.
Wow ik ga zaterdag naar Duitsland, komt wel weer dichtbij zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga donderdag een worst scoren in Duitsland
Ik vind dit echt niet lekker en probeer het iedere keer weer omdat men zegt dat het zo lekker isquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoorMaar zo af en toe een doosje in huis dat lust ik wel ja
Ligt ook wel een beetje aan je chinees en ook nog wel per keer dat je er komt. Kwaliteit kan nogal wisselen zeg maarquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet lekker en probeer het iedere keer weer omdat men zegt dat het zo lekker is
Gok dat jij niet naar Kleve gaat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik ga zaterdag naar Duitsland, komt wel weer dichtbij zo.
Nein Meppenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gok dat jij niet naar Kleve gaat?
Strange, lastig. Doe mij maar gewoon bananaquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan je chinees en ook nog wel per keer dat je er komt. Kwaliteit kan nogal wisselen zeg maar
Ik wil ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik ga zaterdag naar Duitsland, komt wel weer dichtbij zo.
Je hebt Duitse roots? Net als ballie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:02 schreef Ama het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat ik patat en curryworst ga eten daar. Anders ben ik wel erg teleurgesteld in mijn (half Duitse) vader.
Mijn oma was een Duitser (nu is ze dood). Vanuit Berlijn naar Nederland gekomen na de oorlog, meeste te voet met een baby.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt Duitse roots? Net als ballie?
Ik haat Duits maar nein bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk gewelddadig te worden
Is ze misschien mijn opa tegengekomen. Die zat in een werkkamp in Berlijn en is ook te voet teruggekeerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn oma was een Duitser (nu is ze dood). Vanuit Berlijn naar Nederland gekomen na de oorlog, meeste te voet met een baby.
geen speklappen op de barbecuequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef Ama het volgende:
ook mais, paprika, aardappel, groene aspergesquote:
oh ja ananas grillen op de barbecue is ook lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
ook vis
en groente
en fruit
maar ik mag hier niet bbq'en
wel makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:55 schreef Ama het volgende:
beste sausquote:
eens.quote:
boh lekker lekkerquote:
ga eten danquote:
Ik heb elke dag al banaan bij het ontbijt dus zo gefrituurd is af en toe wel eens lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Strange, lastig. Doe mij maar gewoon banana
Ze zat gelukkig niet opgesloten maar ze moest zich wel verstoppen bijv. voor Russen die haar wouden verkrachten enz.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ze misschien mijn opa tegengekomen. Die zat in een werkkamp in Berlijn en is ook te voet teruggekeerd
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen speklappen op de barbecue
daar druipt teveel vet vanaf en dan krijg je vlammen en dat is kut
[..]
ook mais, paprika, aardappel, groene asperges
[..]
oh ja ananas grillen op de barbecue is ook lekker
[..]
wel makkelijk
[..]
beste saus
[..]
eens.
of gewoon om zo te drinken
[..]
boh lekker lekker
watermeloen mehquote:
Variatie is goed voor jequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb elke dag al banaan bij het ontbijt dus zo gefrituurd is af en toe wel eens lekker
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan eet ik vanavond om half tien weer.
Ananasquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Ama het volgende:
Warm fruit is echt de horror van deze aarde.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Ama het volgende:
Warm fruit is echt de horror van deze aarde.
Van de bbq ooit op? Zo nee, probeer het (als je zin hebt, hoeft niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |