abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202615834
Ik heb het heeeeel moeilijk, kan iemand een plaatje voor me regelen?

….

Halloooo?

….

Nee?

JE HEBT OOK NIETS OVER VOOR EEN ANDER :(

En hebt nu de kerstmis van mijn kat verpest. Je bent vast heel trots op jezelf nu }:| :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202615891
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het heeeeel moeilijk, kan iemand een plaatje voor me regelen?

….

Halloooo?

….

Nee?

JE HEBT OOK NIETS OVER VOOR EEN ANDER :(

En hebt nu de kerstmis van mijn kat verpest. Je bent vast heel trots op jezelf nu }:| :{w
Ik heb een plaatje van een bubbel voor @Clubsoda
pi_202615913
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb een plaatje van een bubbel voor @:Clubsoda
[ afbeelding ]
_O_
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202615957
quote:

[..]
[ afbeelding ]
en hier is een bubbel met familie:
pi_202615980
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel wat ik me er bij voorstel als jij vertelt zoiets te doen ja :) ondersteboven en dan trappelend :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202616048
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Dit is helaas best een accurate weergave van mij :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202616297
M'n eerste uitje na corona gehad *O* de supermarkt :')
pi_202616752
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202616937
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat gaaf _O_ Ik ben serieus jaloers.
Spoilers!
pi_202617237
Ik heb m'n eerste beugelsetje in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202617275
Wij hadden een heel leuk middag-uitje in Amsterdam.
In het Allard Pierson museum van de Uni 2 tentoonstellingen bekeken.
https://allardpierson.nl/events/misschien-valt-er-wat-te-lachen/
https://allardpierson.nl/events/dierenmummies-doorgelicht/
En de min of meer vaste collectie.
Beetje lopen dollen bij de beelden :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij toeval ontdekten we aan het spui een erg fijne seafood bar in een prachtig art nouveau pand.
Een parel!
https://mforamsterdam.com/nl/gebouw-helios/

We aten kreeftensoep, kibbeling en coquilles.
En wijn :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 14-12-2021 17:54:55 ]
pi_202617380
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2021 17:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n eerste beugelsetje in.
Naar gevoel zeker? Strak?
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 18:35:34 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202617921
In een FB groep:
Persoon 1: Wie kent of is iemand die deze camera kan repareren
Persoon 2: Henk van ReparatieserviceX, geen idee of die dat kan maar hij is wel heel vriendelijk.
DerLudolf: ik ben ook heel vriendelijk, maar het is toch beter als ik van fijnmechanica af blijf. Daarna gaf ik nog een paar adressen die het waarschijnlijk wel doen.

Volgens persoon 1 is dit intimidatie ofzo :') Persoon 2 is toevallig vrouw lijkt mij een vrouw, maar ik had dat ook gezegd als dat een kerel was. Of iets er tussen, of allebei, of niets. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202618221
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef derLudolf het volgende:
In een FB groep:
Persoon 1: Wie kent of is iemand die deze camera kan repareren
Persoon 2: Henk van ReparatieserviceX, geen idee of die dat kan maar hij is wel heel vriendelijk.
DerLudolf: ik ben ook heel vriendelijk, maar het is toch beter als ik van fijnmechanica af blijf. Daarna gaf ik nog een paar adressen die het waarschijnlijk wel doen.

Volgens persoon 1 is dit intimidatie ofzo :') Persoon 2 is toevallig vrouw lijkt mij een vrouw, maar ik had dat ook gezegd als dat een kerel was. Of iets er tussen, of allebei, of niets. :')
Oh FB O+ Waar alle idioten waar je vroeger het bestaan niet eens van afwist gezellig samen komen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202618262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 17:47 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een heel leuk middag-uitje in Amsterdam.
In het Allard Pierson museum van de Uni 2 tentoonstellingen bekeken.
https://allardpierson.nl/events/misschien-valt-er-wat-te-lachen/
https://allardpierson.nl/events/dierenmummies-doorgelicht/
En de min of meer vaste collectie.
Beetje lopen dollen bij de beelden :@
SPOILER
En bij toeval ontdekten we aan het spui een erg fijne seafood bar in een prachtig art nouveau pand.
Een parel!
https://mforamsterdam.com/nl/gebouw-helios/

We aten kreeftensoep, kibbeling en coquilles.
En wijn :+
SPOILER
Dat ziet er echt geweldig uit! Het eten :+ En het beeld met het mondkapje _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202618306
Vriendin gebeld over kerstavond. Ze vond het jammer maar snapte het wel. En wij spreken een andere keer af.
Dus ik ga uitgebreid familie kerst vieren.

SPOILER
pi_202618372
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin gebeld over kerstavond. Ze vond het jammer maar snapte het wel. En wij spreken een andere keer af.
Dus ik ga uitgebreid familie kerst vieren.

SPOILER
Voel je je zo schuldig naar je broer toe dan? Ik geloof niet dat ik mijn vriendin had afgezegd omdat de familie plots andere plannen maakt. Wel fijn dat ze het begreep. Verder zal het wel gezellig zijn met de fam.
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 19:03:03 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202618458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh FB O+ Waar alle idioten waar je vroeger het bestaan niet eens van afwist gezellig samen komen O+
Ach ja dat Woke (of hoe bestempelen ze dit) gedoe ik snap er niets van. Of op dit niveau wil ik er ook niets van snappen. Of is zoiets geen onschuldige/grappige opmerking?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202618479
En nog een knuffel voor Lucky omdat het allemaal nu al zo confronterend is :* En een knuf voor Jagar omdat het op is. En dat snap ik echt heel goed. Fijn dat de kinderen in januari even weg zijn, dat geeft wat rust.

En eens met Clubsoda, deze last minute beslissingen van de overheid zijn echt funest. Iedereen zag het al wekenlang aankomen, maar ze roepen steeds 'doen we niet' en dan op het allerlaatste moment wel. Kom op zeg. Net zoals niemand had verwacht dat de lockdown vandaag af zou lopen :') Het is nķķit wat ze zeggen.
pi_202618484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Voel je je zo schuldig naar je broer toe dan? Ik geloof niet dat ik mijn vriendin had afgezegd omdat de familie plots andere plannen maakt. Wel fijn dat ze het begreep. Verder zal het wel gezellig zijn met de fam.
Ja, toch wel. Want de manier hoe ik erin sta is echt niet de hunne, en daar hoor ik nooit wat over. Ik weet niet of ik het zo zou kunnen accepteren. Dus nu een stapje extra.
Kerst heeft voor vriendin en mij verder weinig meerwaarde, familiekerst voor hen blijkbaar wel.
En het wordt ook wel gezellig. Alleen zoveel geklets en veel spelletjes. Allebei leuk, maar met mate.
pi_202618503
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja dat Woke (of hoe bestempelen ze dit) gedoe ik snap er niets van. Of op dit niveau wil ik er ook niets van snappen. Of is zoiets geen onschuldige/grappige opmerking?
Ik zie een heel onschuldige (behulpzame!) opmerking. Maar ja, ik ben dan ook niet zķ woke en snap daar ook niets van.
pi_202618524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zie een heel onschuldige (behulpzame!) opmerking. Maar ja, ik ben dan ook niet zķ woke en snap daar ook niets van.
OPeN jE OgeN!!!!
pi_202618567
Makkelijkste zou zijn als ik weer een COVID besmetting zou oplopen :')
Vorig jaar kerst was heerlijk rustig O+ Met videoverbinding met familie die echt geen afstand hield en niet gevaccineerd was :X
pi_202618598
Toch ben ik blijkbaar wel anders naar dingen gaan kijken; meer 'woke'. Als ik nu oude filmscenes zie dan denk ik best vaak 'dit kan echt niet meer'. Terwijl ik dat niet zo ervaarde de eerste keer dat ik die film zag.
pi_202618702
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Makkelijkste zou zijn als ik weer een COVID besmetting zou oplopen :')
Vorig jaar kerst was heerlijk rustig O+ Met videoverbinding met familie die echt geen afstand hield en niet gevaccineerd was :X
Vorig kerst was niemand gevaccineerd :+

Maar ja, soms is een symptoomloze covidinfectie wel handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')