Ik heb een plaatje van een bubbel voor @Clubsodaquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het heeeeel moeilijk, kan iemand een plaatje voor me regelen?
….
Halloooo?
….
Nee?
JE HEBT OOK NIETS OVER VOOR EEN ANDER
En hebt nu de kerstmis van mijn kat verpest. Je bent vast heel trots op jezelf nu![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje van een bubbel voor @:Clubsoda
[ afbeelding ]
en hier is een bubbel met familie:quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel wat ik me er bij voorstel als jij vertelt zoiets te doen jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is helaas best een accurate weergave van mijquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n eerste uitje na corona gehadde supermarkt
Wat gaafquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
M'n eerste uitje na corona gehadde supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij toeval ontdekten we aan het spui een erg fijne seafood bar in een prachtig art nouveau pand.
Een parel!
https://mforamsterdam.com/nl/gebouw-helios/
We aten kreeftensoep, kibbeling en coquilles.
En wijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 14-12-2021 17:54:55 ]
Oh FBquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:35 schreef derLudolf het volgende:
In een FB groep:
Persoon 1: Wie kent of is iemand die deze camera kan repareren
Persoon 2: Henk van ReparatieserviceX, geen idee of die dat kan maar hij is wel heel vriendelijk.
DerLudolf: ik ben ook heel vriendelijk, maar het is toch beter als ik van fijnmechanica af blijf. Daarna gaf ik nog een paar adressen die het waarschijnlijk wel doen.
Volgens persoon 1 is dit intimidatie ofzoPersoon 2 is toevallig vrouw lijkt mij een vrouw, maar ik had dat ook gezegd als dat een kerel was. Of iets er tussen, of allebei, of niets.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:47 schreef Blues het volgende:
Wij hadden een heel leuk middag-uitje in Amsterdam.
In het Allard Pierson museum van de Uni 2 tentoonstellingen bekeken.
https://allardpierson.nl/events/misschien-valt-er-wat-te-lachen/
https://allardpierson.nl/events/dierenmummies-doorgelicht/
En de min of meer vaste collectie.
Beetje lopen dollen bij de beelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij toeval ontdekten we aan het spui een erg fijne seafood bar in een prachtig art nouveau pand.
Een parel!
https://mforamsterdam.com/nl/gebouw-helios/
We aten kreeftensoep, kibbeling en coquilles.
En wijnDat ziet er echt geweldig uit! Het etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het beeld met het mondkapje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin gebeld over kerstavond. Ze vond het jammer maar snapte het wel. En wij spreken een andere keer af.
Dus ik ga uitgebreid familie kerst vieren.Voel je je zo schuldig naar je broer toe dan? Ik geloof niet dat ik mijn vriendin had afgezegd omdat de familie plots andere plannen maakt. Wel fijn dat ze het begreep. Verder zal het wel gezellig zijn met de fam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ach ja dat Woke (of hoe bestempelen ze dit) gedoe ik snap er niets van. Of op dit niveau wil ik er ook niets van snappen. Of is zoiets geen onschuldige/grappige opmerking?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh FBWaar alle idioten waar je vroeger het bestaan niet eens van afwist gezellig samen komen
Ja, toch wel. Want de manier hoe ik erin sta is echt niet de hunne, en daar hoor ik nooit wat over. Ik weet niet of ik het zo zou kunnen accepteren. Dus nu een stapje extra.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voel je je zo schuldig naar je broer toe dan? Ik geloof niet dat ik mijn vriendin had afgezegd omdat de familie plots andere plannen maakt. Wel fijn dat ze het begreep. Verder zal het wel gezellig zijn met de fam.
Ik zie een heel onschuldige (behulpzame!) opmerking. Maar ja, ik ben dan ook niet zķ woke en snap daar ook niets van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja dat Woke (of hoe bestempelen ze dit) gedoe ik snap er niets van. Of op dit niveau wil ik er ook niets van snappen. Of is zoiets geen onschuldige/grappige opmerking?
OPeN jE OgeN!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie een heel onschuldige (behulpzame!) opmerking. Maar ja, ik ben dan ook niet zķ woke en snap daar ook niets van.
Vorig kerst was niemand gevaccineerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Makkelijkste zou zijn als ik weer een COVID besmetting zou oplopen![]()
Vorig jaar kerst was heerlijk rustigMet videoverbinding met familie die echt geen afstand hield en niet gevaccineerd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |