Nee, iedereen die 60+ is zou voor 31 december een afspraak kunnen makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden voor 1 januari klaar zijn met een bepaalde groep toch?
Ok, laten we ruim rekenen en er 100k vanaf halen, of 500k. Dan hebben we nog steeds nog 7 weken nodig op dit tempo om 60+ gevaccineerd te hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef aartstyle het volgende:
[..]
We hebben de prikken in het buitenland nog niet meegeteld.........
Uhuh tsjaquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, iedereen die 60+ is zou voor 31 december een afspraak kunnen maken
Kleine moeite toch? We doen het samen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef popje het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet de nieuwe samenleving zijn? Een half jaar per jaar verplicht thuiszitten en alles dicht?
Nou dat lijkt mij geen goed plan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Die scholen een week extra dicht lijkt me een prima maatregel. Eventueel inhalen door de meivakantie 1 ipv 2 weken te maken of de zomervakantie een weekje korter. Maar blijft wel dat je niet van mensen kunt verwachten dat ze zo kort vantevoren zomaar hun agenda leeg kunnen maken/om kunnen gooien. Dit hadden ze gewoon 3 weken geleden moeten besluiten, dan was er niets aan de hand geweest. Maar zoals met alles zijn ze gewoon te laat.
Vooralsnog wordt het gewoon geaccepteerd; veel dingen worden zelfs uitgebreid (zie QR systeem). Dit gaat nog wel een paar jaar duren imo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef popje het volgende:
[..]
Maar dit kan toch niet de nieuwe samenleving zijn? Een half jaar per jaar verplicht thuiszitten en alles dicht?
Weet ik. Dit wordt weer een hele aparte uitspraak vanavond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, laten we ruim rekenen en er 100k vanaf halen, of 500k. Dan hebben we nog steeds nog 7 weken nodig op dit tempo om 60+ gevaccineerd te hebben.
Niemand wil het, maar het gaat gewoon gebeuren. Zolang iedereen aan het eind van de maand z’n centjes gestort krijgt, vindt het gros het allemaal prima.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef popje het volgende:
[..]
Ja maar dingen opendoen met QR, nu zeggen we gewoon liever alles dicht dan met QR...quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt het gewoon geaccepteerd; veel dingen worden zelfs uitgebreid (zie QR systeem). Dit gaat nog wel een paar jaar duren imo.
Ja, wij vinden dat het opkalefaterprik moet zijn, maar daar wilde de Jonge niet in meegaan in onze laatste Teams sessie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:27 schreef zipcon het volgende:
[..]
Is "oppepprik" de Nederlandstalige naam voor booster? Het bekt niet echt lekker.
Sterker nog, 50+ is nu al uitgenodigd (als in, ze mogen online een afspraak maken, 1960/1961), daar zullen ze het over hebben lijkt mij. Wat natuurlijk vooral voor de bühne is als in die groep pas 13% daadwerkelijk een prik heeft gehadquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:28 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Weet ik. Dit wordt weer een hele aparte uitspraak vanavond.
Hij zal het midden houden tussen voor 1 januari een uitnodiging ontvangen en voor 1 jannuari een prik hebben gehad.
Dus het wordt Iedereen van 60 jaar en ouder is voor 1 januari uitgenodigd.
Voorwaardelijke vrijheid is geen vrijheid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:28 schreef popje het volgende:
[..]
Ja maar dingen opendoen met QR, nu zeggen we gewoon liever alles dicht dan met QR...
Leg dat dan maar uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat klopt totaal niet met de feiten. Alweer.
Mensen uit 1960 zijn 61 jaar in mijn rekenmachine.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sterker nog, 50+ is nu al uitgenodigd (als in, ze mogen online een afspraak maken, 1960/1961), daar zullen ze het over hebben lijkt mij. Wat natuurlijk vooral voor de bühne is als in die groep pas 13% daadwerkelijk een prik heeft gehad
is kindertaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:27 schreef zipcon het volgende:
[..]
Is "oppepprik" de Nederlandstalige naam voor booster? Het bekt niet echt lekker.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:31 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Mensen uit 1960 zijn 61 jaar in mijn rekenmachine.
Of snap ik je nu niet?
+/- 4.193.408 prikken als je uitgaat van de huidige vaccinatiegraadquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als we er vanuit gaan dat de oppepprikken die de GGD geeft de enigen zijn die echt aan de doelgroep gegeven worden (rest aan zorgmedewerkers) zijn er nu dus zo'n 630k mensen van de 4,6 miljoen mensen die in aanmerking komen gevaccineerd. Zo rond de 13% dus.
De komende 7 dagen staan er 512k afspraken gepland door de GGD. Als we dat doortrekken zijn er dus nog 8 weken nodig voor 60+ klaar is, met dit tempo.
dat zijn veel onnodige doden, zou een minister aangeklaagd kunnen worden door een burger bij de rechtbank?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
+/- 4.193.408 prikken als je uitgaat van de huidige vaccinatiegraad
+/- 411.000 positief geteste in deze groep de afgelopen 6 maanden
Dus iets sneller dan 7 weken lukt wel. Als er niet opgeschaald wordt.
Mijn ouders zijn 67 en mogen volgende week hun prik halen, waar blijft de rest dan met hun prikken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, laten we ruim rekenen en er 100k vanaf halen, of 500k. Dan hebben we nog steeds nog 7 weken nodig op dit tempo om 60+ gevaccineerd te hebben.
Tjezus het duurt nog ruim 2 uur en nu al deze aankondiging hahahaquote:
Reken er maar op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef popje het volgende:
[..]
Dacht even dat ze het hadden vervroegd dat je dit nu al postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |