ik hoop niet dat ik gedwongen wordt te kiezen tussen Price en Clayton, maar in dat geval kies ik uiteraard Clayton.quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat Wade gewoon telt als een 4-0 als hij al gekozen is voordat het nieuws over Vinnie bekend werd? (Net als in de XL game)
Anders word je helemaal benadeeld en moet je Price of Clayton kiezen.
Nee dat zou echt een te groot nadeel zijn en een beslag leggen op het vervolg van je toernooi in mijn ogen.quote:Op maandag 27 december 2021 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik gedwongen wordt te kiezen tussen Price en Clayton, maar in dat geval kies ik uiteraard Clayton.
Maar de enige opties die ik heb als alternatief zijn Clayton en Price. Of bedoel je het anders?quote:Op maandag 27 december 2021 16:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat zou echt een te groot nadeel zijn en een beslag leggen op het vervolg van je toernooi in mijn ogen.
Logisch zou mij lijken:
- Heb je Wade, heb je geluk met een 4-0 walk-over
- Heb je Vd Voort, mag je een vervanger kiezen
Zo werkt het in de XL game ook
Dat is sowieso een andere situatie omdat je toen had dat mensen degene hadden gepickt die wegviel, nu gaat het om degene die gratis doorgaatquote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ging het vorig jaar met Kleermaker? Als toen mensen gedwongen werden tot opnieuw kiezen lijkt me dat we dat nu weer doen.
Oh ja, wel mee eens.quote:Op maandag 27 december 2021 16:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is sowieso een andere situatie omdat je toen had dat mensen degene hadden gepickt die wegviel, nu gaat het om degene die gratis doorgaat
Dit probleem is toch al afgevangen in de kleine lettertjes? Als een speler opgeeft... (ja dus) scoor je het maximum aantal minpunten. Sneu, dat wel.quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat Wade gewoon telt als een 4-0 als hij al gekozen is voordat het nieuws over Vinnie bekend werd? (Net als in de XL game)
Anders word je helemaal benadeeld en moet je Price of Clayton kiezen.
Nee natuurlijk niet, dat is dan het geval als je VdV hebt, niet Wade. Zou helemaal mooi worden.quote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Dit probleem is toch al afgevangen in de kleine lettertjes? Als een speler opgeeft... (ja dus) scoor je het maximum aantal minpunten. Sneu, dat wel.
Dan zijn we het eensquote:Op maandag 27 december 2021 17:26 schreef BufordTJustice het volgende:
Als een speler minpunten scoort lijkt het logisch dat zijn tegenstander die punten als pluspunten scoort. Anders hanteer je een regel maar één kant uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |