abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2021 @ 09:29:33 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_202610446
Alleen met nerfs uiteraard :P
disclaimer
pi_202610457
Ik wist niet hoe ik een nieuwe moest openen :@

Moet dit ook nog even delen :@

Ik heb er net 2 gekocht :@ :@ Goede tip om er 2 te nemen :@

html mail linki

Kan zelf al niet wachten tot kerst nu :D
pi_202610727
Ik mag me straks ook melden bij de huisarts. Ben niet fit, begon met een verkoudheid, zowel thuis als in de teststraat negatief getest. Eind vorige week koorts gekregen, opnieuw door de teststraat, nog altijd negatief. Heb moeite aan mijn lucht te komen, zeker als ik plat lig. Dus nu toch een afspraak bij de huisarts gemaakt.
pi_202610736
Ben ik gelijk klaar, had een budget van 50 euro per kind. :D
Misschien pak ik nog een los pakje pijltjes bij deze.

Dan heb ik dit jaar Geomag, Nerf en Sylvanian family ( :r )
pi_202610774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:

Sylvanian Family O+ Zo schattig.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202610788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:

pijltjes kan je ook bij de action kopen, stuk goedkoper.
*poef* nu is het weg
pi_202610828
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef Malteser het volgende:
Ik mag me straks ook melden bij de huisarts. Ben niet fit, begon met een verkoudheid, zowel thuis als in de teststraat negatief getest. Eind vorige week koorts gekregen, opnieuw door de teststraat, nog altijd negatief. Heb moeite aan mijn lucht te komen, zeker als ik plat lig. Dus nu toch een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Wat naar dit! Beterschap, en ik hoop dat de oorzaak makkelijk aangepakt kan worden :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_202610849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:

[ link | afbeelding ]
html mail linki

Precies die zoon heeft🤣. Veel plezier ermee😀.

Zoon wacht maar op droog weer, kan ie buiten wat aan gort schieten. Of zn nichtje want die doet niet voor hem onder😎.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202610858
Beterschap voor alle zieken😘
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202610897
Wij hadden al Nerf liggen voordat er een kindje kwam. Lekker toch op elkaar schieten. :s) Peuter doet het nu nog weleens met papa maar dan schieten ze in een doos geloof ik.
Als ik er binnenkort aan toe kom maak ik een vakantie ideeën bakje en dan komt er ook een Nerf middag in. Misschien een leuk parcours met dingen om op te schieten.

Beterschap voor alle zieken trouwens. :*
@exode naar klinkt het. -O- Je mag toch hopen dat er nu wel onderzoek gedaan wordt.

Ook een :* voor iedereen die er moeite mee heeft als de kinderen (mogelijk) een week langer thuis zijn.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202611081
@exode wat naar die aanvallen van je verloofde. :{ Ik hoop dat de oorzaak snel gevonden wordt.

@Malteser dat klinkt ook niet fijn zeg. Succes bij de huisarts zometeen!

Wij hadden eigenlijk ook een 'geen wapens' beleid, maar inmiddels zijn er toch Nerfs en klappertjespistolen in huis. Nostalgie trouwens, die geur die van zo'n klappertjespistool komt na het vuren. O+
  dinsdag 14 december 2021 @ 10:49:46 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202611333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:

[ link | afbeelding ]
html mail linki

Ga je geen spijt van krijgen.
Hier hebben mijn man en zoons de grootste lol gehad met nerf gevechten onderling! ^O^

Van mij hoefde het ook allemaal niet, maar hier gold toch echt ‘boys will be boys’ en hoewel stereotypering van mij echt niet hoeft ga ik ook niet krampachtig dingen buiten de deur houden omdat ik iets vind…
pi_202611351
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef LeSage het volgende:

[..]
Inzinking was eigenlijk niet vanwege de afgelopen 1,5 jaar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine :') )
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is :(
pi_202611377
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef BE het volgende:

[..]
Ga je geen spijt van krijgen.
Hier hebben mijn man en zoons de grootste lol gehad met nerf gevechten onderling! ^O^

Van mij hoefde het ook allemaal niet, maar hoer gold toch echt ‘boys will be boys’ en hoewel stereotypering van mij echt niet hoeft ga ik ook niet krampachtig dingen buiten de deur houden omdat ik iets vind…
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma” :N
  dinsdag 14 december 2021 @ 11:01:16 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_202611485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma” :N
_O-
disclaimer
pi_202611539
Deze had ik voor de oudste https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Maar dan bij de action voor 17 euro ipv 33 op bol.

@exode dat klinkt heel naar van je vriendin. Hopelijk dat nu bij de huisarts wel alles goed verteld wordt en ook serieus genomen wordt. En hopelijk knapt ze er snel van op.

@Malteser, dat klinkt ook niet best. Goed dat je er mee naar de huisarts gaat. Hopelijk heeft die wat om de klachten te verlichten :*

@LeSage fijn dat je moeder je kan helpen wat te ontlasten en dat je dan zelf het leuke weer maar gaat voelen/ervaren. Tis een dooddoener, maar het komt goed, heeft soms tijd nodig en dat is wel kl*te
pi_202611734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine :') )
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is :(
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ik :Y
En hoe stom ook voor jou, de herkenbaarheid is altijd wel fijn, dat ik niet alleen op mijn eilandje zit.
Die quarantaine hebben we hier nog niet gehad, ik probeer ook gewoon te doen alsof wij immuun zijn voor het virus. 12 dagen met z’n 4en op elkaars lip zitten :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 14 december 2021 @ 11:22:09 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_202611754
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ik :Y
En hoe stom ook voor jou, de herkenbaarheid is altijd wel fijn, dat ik niet alleen op mijn eilandje zit.
Die quarantaine hebben we hier nog niet gehad, ik probeer ook gewoon te doen alsof wij immuun zijn voor het virus. 12 dagen met z’n 4en op elkaars lip zitten :X
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee ;(
disclaimer
pi_202611772
Daarom hebben wij ook geīsoleerd, dat scheelde weer vijf dagen quarantaine. We waren er nu met z'n drieën in een week doorheen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202611778
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee ;(
Langste maand van je leven. Zeker als je er echt veel last van hebt.
pi_202612068
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]
Ssssst! Niet zeggen!

Grapje, ik weet het. De juf van Mijm heeft inderdaad een maand in quarantaine gezeten. Mijm zei dat toen ze terug was ze de hele dag heeft gezegd hoe fijn ze dat vond en hoeveel ze de kinderen had gemist O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202612370
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
idem dito.
pi_202612576
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:05 schreef hilliebillie het volgende:
Deze had ik voor de oudste https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Maar dan bij de action voor 17 euro ipv 33 op bol.

Thanks voor de action tip!! Heb die van bij bij bol geannuleerd (zal een versie 2.0 zijn, maar qua reviews "a step back". Net deze ook opgehaald bij de action. Scheelt weer meer dan 10 euro voor hetzelfde _O_
pi_202612582
@exode en @Malteser , veel sterkte, wat klinkt dat naar allemaal :{ :*

Hier bleek de invaljuf van C donderdag positief getest op corona, ze had de juf nog vrolijk lopen knuffelen bij het naar huis gaan :X Maar de thuistests bleven gelukkig negatief en ze heeft ook geen kwaaltjes tot noch toe.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_202612631
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:29 schreef SQ het volgende:
Alleen met nerfs uiteraard :P
Wij schieten juist graag met lasergameguns. Mag dat niet meer? :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')