Sylvanian Familyquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:
Ben ik gelijk klaar, had een budget van 50 euro per kind.![]()
Misschien pak ik nog een los pakje pijltjes bij deze.
Dan heb ik dit jaar Geomag, Nerf en Sylvanian family ()
pijltjes kan je ook bij de action kopen, stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:
Ben ik gelijk klaar, had een budget van 50 euro per kind.![]()
Misschien pak ik nog een los pakje pijltjes bij deze.
Dan heb ik dit jaar Geomag, Nerf en Sylvanian family ()
Wat naar dit! Beterschap, en ik hoop dat de oorzaak makkelijk aangepakt kan wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef Malteser het volgende:
Ik mag me straks ook melden bij de huisarts. Ben niet fit, begon met een verkoudheid, zowel thuis als in de teststraat negatief getest. Eind vorige week koorts gekregen, opnieuw door de teststraat, nog altijd negatief. Heb moeite aan mijn lucht te komen, zeker als ik plat lig. Dus nu toch een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Precies die zoon heeft🤣. Veel plezier ermee😀.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik wist niet hoe ik een nieuwe moest openen![]()
Moet dit ook nog even delen![]()
Ik heb er net 2 gekocht![]()
Goede tip om er 2 te nemen
![]()
[ link | afbeelding ]
html mail linki
Kan zelf al niet wachten tot kerst nu
Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik wist niet hoe ik een nieuwe moest openen![]()
Moet dit ook nog even delen![]()
Ik heb er net 2 gekocht![]()
Goede tip om er 2 te nemen
![]()
[ link | afbeelding ]
html mail linki
Kan zelf al niet wachten tot kerst nu
quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef LeSage het volgende:
[..]
Inzinking was eigenlijk niet vanwege de afgelopen 1,5 jaar
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is![]()
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma”quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef BE het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen.
Hier hebben mijn man en zoons de grootste lol gehad met nerf gevechten onderling!
Van mij hoefde het ook allemaal niet, maar hoer gold toch echt ‘boys will be boys’ en hoewel stereotypering van mij echt niet hoeft ga ik ook niet krampachtig dingen buiten de deur houden omdat ik iets vind…
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma”
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet meequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ik![]()
En hoe stom ook voor jou, de herkenbaarheid is altijd wel fijn, dat ik niet alleen op mijn eilandje zit.
Die quarantaine hebben we hier nog niet gehad, ik probeer ook gewoon te doen alsof wij immuun zijn voor het virus. 12 dagen met z’n 4en op elkaars lip zitten
Langste maand van je leven. Zeker als je er echt veel last van hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee
Ssssst! Niet zeggen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee
idem dito.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is
Thanks voor de action tip!! Heb die van bij bij bol geannuleerd (zal een versie 2.0 zijn, maar qua reviews "a step back". Net deze ook opgehaald bij de action. Scheelt weer meer dan 10 euro voor hetzelfdequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:05 schreef hilliebillie het volgende:
Deze had ik voor de oudste https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Maar dan bij de action voor 17 euro ipv 33 op bol.
Wij schieten juist graag met lasergameguns. Mag dat niet meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |