Beste is negeren, die gast komt de boel een beetje ophitsen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap jou niet
we proberen hier juist de discussie open te houden
en ja er zijn hier wel mensen die dit zeggen ja
er zijn ook mensen die aangeven dat het ieders eigen keus is
of je wel of niet vaccineert
waarom drijf je die tweedeling door
waarom kun je niet accepteren dat niet iedereen een vaccin zal nemen
Of is het 'Hij zegt dat ik een schaap ben daarom noem ik hem kinderlijk recalcitrant'
Is dat echt het niveau van de discussie
Die heet nu omnicronquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
waar is de griep virus?![]()
[ afbeelding ]
https://app.powerbi.com/v(...)MGFmYjU5MCIsImMiOjh9
https://www.1news.co.nz/2(...)sitive-for-covid-19/quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat waren de richtlijnen die NZ hanteert. Zie: https://www.health.govt.n(...)ents/covid-19-deaths
jij vertrouwt naar eigen zeggen op een Vaccin waarvan nog niet duidelijk is wat de langetermijn gevolgen zijn en waarvan we nu al wel weten dat het niet doet wat ze hebben gezegd dat het zou doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind vooral de argumentatie van de anti-vaxxers ronduit stupide. Jij vertrouwt naar eigen zeggen op je immuunsysteem. Lullige is dat je pas weet of dat voldoende is opgewassen tegen corona op het moment dat je het hebt. Zat ongevaccineerden die door deze manier van denken in het ziekenhuis zijn beland.
Maar uiteindelijk is het inderdaad je eigen keuze. Ik begrijp alleen niet waarom je geen vaccin zou nemen. Het doet geen centje pijn en je houdt er niets aan over, behalve een stijve arm.
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen. Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.
Goh. Ja. Heel gek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
Heel vreemd, en dat is dan niet volgens de WHO richtlijnen: https://www.who.int/class(...)f_Death_COVID-19.pdfquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef Grems het volgende:
[..]
https://www.1news.co.nz/2(...)sitive-for-covid-19/
"Hart is included in New Zealand's Covid-19 figures because of a change in the way the Ministry of Health reports on deaths.
"The clinical criteria will continue to be guided by WHO definition which is basically to report any death where the person had an acute Covid-19 infection regardless of what the cause of death might be," Director-General of Health Dr Ashley Bloomfield told RNZ."
Ja vaccinatiecampagnes waren een succes en toch kleurde europa weer donkerrood. Overtuigend...of steken we gemakshalve alles weer op de ongevaccineerden? Gelukkig zijn die er nog...welgekomen zondebokquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Het vaccin vertraagt de verspreiding van het virus en verkleint de kans op complicaties. Waarom zou je het dan niet nemen.
Bijwerkingen van vaccins negeren we maar even.quote:Nogmaals: baat het niet dan schaadt het niet.
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vertrouwt naar eigen zeggen op een Vaccin waarvan nog niet duidelijk is wat de langetermijn gevolgen zijn en waarvan we nu al wel weten dat het niet doet wat ze hebben gezegd dat het zou doen.
Hoezo doet het vaccin niet wat het zou moeten doen? Het remt de verspreiding en verkleint de kans op complicaties. Veel meer kun je niet verwachten van een vaccin.quote:De kans dat je op lange termijn bijwerkingen krijgt van de coronavaccins is heel klein. Dit komt omdat de vaccins binnen vier tot zes weken weer uit je lichaam verdwijnen. De meeste bijwerkingen zijn zichtbaar in de eerste paar weken na vaccinatie, als het afweersysteem door het vaccin aan het werk wordt gezet.
Bron
Ja en dan willen ze griepprik combineren met covidprik...quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh. Ja. Heel gek.
Wat een verrassing: maatregelen om verspreiding van corona tegen te gaan helpen ook tegen de verspreiding van influenza.
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodigquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh. Ja. Heel gek.
Wat een verrassing: maatregelen om verspreiding van corona tegen te gaan helpen ook tegen de verspreiding van influenza.
Tsja, ongevaccineerden belanden nou eenmaal relatief vaker in het ziekenhuis. Dat hebben de cijfers uitgewezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja vaccinatiecampagnes waren een succes en toch kleurde europa weer donkerrood. Overtuigend...of steken we gemakshalve alles weer op de ongevaccineerden? Gelukkig zijn die er nog...welgekomen zondebok
Welke bijwerkingen? Een stijve arm?quote:Bijwerkingen van vaccins negeren we maar even.
En turboboostersquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:
[..]
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodig
Zeker heel vreemd, wellicht een poging om op vriendelijke en transparante wijze de prikbereidheid te verhogen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heel vreemd, en dat is dan niet volgens de WHO richtlijnen: https://www.who.int/class(...)f_Death_COVID-19.pdf
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:
Billy Mays here, turboboosters met wel 25x meer antistoffen, koop nu en krijg 3 turboboosters gratis!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En turboboosters![]()
[ twitter ]
Er komen steeds meer bewijzen dat het vaccin de verspreiding helemaal niet remt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als de effectiviteit van het vaccin na zes maanden afneemt, waarom zou er dan sprake zijn van allerlei lange termijn-gevolgen? Dat strookt ook niet met hoe vaccins werken:
[..]
Hoezo doet het vaccin niet wat het zou moeten doen? Het remt de verspreiding en verkleint de kans op complicaties. Veel meer kun je niet verwachten van een vaccin.
Pas wanneer maatregelen (of immuniteit) het reproductiegetal van een virus tot minder dan 1 weten te reduceren verdwijnt een virus (al dan niet tijdelijk). Bij influenza is dat punt eerder bereikt dan bij corona.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef Mytho het volgende:
[..]
waarom is corona niet verdwenen , en zijn er boosters nodig
Sja als ik al die duizenden dagelijkse besmettingen gedurende 2 jaar zou optellen, en daar tegenover zet de honderden ziekenhuisopnames en tientallen doden , zie ik ook de reden tot paniek niet hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Welke bijwerkingen? Een stijve arm?
Maar influenza blijft niet weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en dan willen ze griepprik combineren met covidprik...
Prikken dus voor iets dat zo goed als weg is?
Niet van legitieme, geloofwaardige bronnen. Ik weet dat in wappieland het beeld leeft dat jongeren bij bosjes omvallen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?
Klopt, een klein percentage belandt in het ziekenhuis. Het probleem is dat wanneer er meer mensen besmet raken er dus ook meer mensen in het ziekenhuis belanden. Dat is de reden dat de zorg telkens overbelast dreigt te raken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja als ik al die duizenden dagelijkse besmettingen gedurende 2 jaar zou optellen, en daar tegenover zet de honderden ziekenhuisopnames en tientallen doden , zie ik ook de reden tot paniek niet hoor...
Ineens verdwenenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat wordt toch eenvoudig allemaal toegeschreven aan covid?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Je hebt niets meegekregen over de trombose,embolien en hartklepontstekingen (met name bij jongeren)?
Zwangerschappen? Is nog zeer weinig over bekend, ik hou mijn hart vast voor als hier meer onderzoek naar komt in de toekomst.
Ja, want dat hebben ze altijd gedaan dus waarom zou deze anders zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou dat wordt toch eenvoudig allemaal toegeschreven aan covid?
Vaccins brengen enkel heil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |