Dat hebben we gezien hoe goed dat werkte met de toeslagenaffaire. Vroeg of laat gaat het mis met dit soort dingen en dan heb je een berg shit waar je u tegen zegt. Dit is gewoon wind in de zeilen voor de populistische partijen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar u bent toch ook voor aanpak van belastingfraude?
Maar het doel heiligt niet alle middelen. En dat geldt trouwens ook voor corona.quote:Op maandag 13 december 2021 21:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar u bent toch ook voor aanpak van belastingfraude?
Het klopt niet dat Omicron 3% van de besmettingen is in België momenteel? En in Denemarken klopt het ook niet dat het deze week dominant wordt? Allemaal gestoeld op onderbuikgevoel en gespeculeer?quote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem.
Dat verhaal klopt gewoon niet, dat zijn speculaties en gewoonweg ONMOGELIJK wanneer je nagaat hoeveel Delta er nog rondgaat.
Omicron dominant met kerst, no way, see you in 12 dagen.
Andersom hè.quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar u bent toch ook voor het aanpakken van kinderverkrachters en terroristen?
Of de belastingdienst, ANPR zegt u niets?
Nee.quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Het klopt niet dat Omicron 3% van de besmettingen is in België momenteel?
Nee klopt ook niet.quote:En in Denemarken klopt het ook niet dat het deze week dominant wordt?
Gewoon BS zou ik zeggen.quote:Allemaal gestoeld op onderbuikgevoel en gespeculeer?
In theorie mischien wel, in de praktijk lijkt mij dat extreem onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 21:12 schreef capricia het volgende:
Kun je eigenlijk door Delta en Omikron tegelijkertijd besmet worden?
Die kans is zeer gering, zo goed als 0.quote:Op maandag 13 december 2021 21:12 schreef capricia het volgende:
Kun je eigenlijk door Delta en Omikron tegelijkertijd besmet worden?
Is perfect!quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Truste! Zes uur opstaan in deze periode is geen pretje!
Ah. U sympathiseert met fraudeurs! Dus u bent fraudeur!quote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar het doel heiligt niet alle middelen. En dat geldt trouwens ook voor corona.
Kom je over 12 dagen wel rapport uitbrengen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem.
Dat verhaal klopt gewoon niet, dat zijn speculaties en gewoonweg ONMOGELIJK wanneer je nagaat hoeveel Delta er nog rondgaat.
Wat moet ik met al deze fantasten?
Omicron dominant met kerst, no way, see you in 12 dagen.
Ja daag.quote:Op maandag 13 december 2021 21:18 schreef quirina het volgende:
https://www.trouw.nl/opin(...)&utm_source=facebook
Lees dit eens voordat je je “oppepprikje” gaat halen.
Het begint me te duizelen allemaal, maar het lijkt me dat gevaccineerden geen natuurlijke immuniteit kunnen opbouwen wanneer besmet door de milde Omicron variant, en dat is zonde.quote:Op maandag 13 december 2021 21:18 schreef quirina het volgende:
https://www.trouw.nl/opin(...)&utm_source=facebook
Lees dit eens voordat je je “oppepprikje” gaat halen.
De krantenkoppen 'Omicron nu dominant in Nederland!!!' zullen we vanzelf tegemoet zien over 12 dagen als ik Jor_Dii moet geloven.quote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Noek het volgende:
Kom je over 12 dagen wel rapport uitbrengen?
De vraag is of het wat betekent als Omikron dominant is. Als heel veel mensen Corona hebben maar het aantal zieken niet navenant toeneemt... is er niks aan het handje.quote:Op maandag 13 december 2021 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
De krantenkoppen 'Omicron nu dominant in Nederland!!!' zullen we vanzelf tegemoet zien over 12 dagen als ik Jor_Dii moet geloven.
Dus daar hoef ik geen rapport over uit te brengen (logisch gezien is het onmogelijk Noek).
We hadden het over België en Denemarkenquote:Op maandag 13 december 2021 21:29 schreef Za het volgende:
[..]
De krantenkoppen 'Omicron nu dominant in Nederland!!!' zullen we vanzelf tegemoet zien over 12 dagen als ik Jor_Dii moet geloven.
Dus daar hoef ik geen rapport over uit te brengen (logisch gezien is het onmogelijk Noek).
Nee dat hadden we niet.quote:Op maandag 13 december 2021 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
We hadden het over België en Denemarken
Je haalt vanalles door elkaar. Het ging om de berichtgeving over België die 3% Omicron melden waarvan jij zegt dat het onmogelijk waar kan zijn. Het is me wel duidelijk wat je probeert te doen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:41 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat hadden we niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De discussie ging over Omicron die hier dominant zou zijn met Kerstmis.quote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Je haalt vanalles door elkaar. Het ging om de berichtgeving over België die 3% Omicron melden waarvan jij zegt dat het onmogelijk waar kan zijn. Het is me wel duidelijk wat je probeert te doen.
Keep the fear running.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |