eens, zolang er zo gepraat wordt over vrouwen , lees ik alleen, hoeren , hoertje, gaat mij echt te ver .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:11 schreef Ptr67 het volgende:
vind de tendens in de topics er zwaar over... om zomaar H-woorden te gebruiken, en matras...
Wil bewoners niet beschermen hiermee... maar heb toch in godsnaam iets meer respect zeg !
Lees post 1 van dit topic eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:03 schreef wolffie het volgende:
Grace past toch totaal niet bij Tobias vinden jullie wel? Tobias en Vera past beter😉
Nee. Vrijwel geen mensen hier komt omdat er momenteel gewoon geen feedback te geven valt. Er is de SC om te ouwehoeren, er is de COS voor commentaar op wat je ziet en er zijn bewonerstopics. De keuze is reuze. En dit werkt. Al vanaf de eerste BB.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wat een onzin zeg, zoveel topics en vrijwel geen mensen hier. Toch veel makkelijker 1 topic voor de streams en 1 voor je mening te geven.
Je kunt je mening ook delen in de COS. Daar is het de COS voorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wat een onzin zeg, zoveel topics en vrijwel geen mensen hier. Toch veel makkelijker 1 topic voor de streams en 1 voor je mening te geven.
Ik zie dat je amper 1 week lid bent en ook maar in amper 6 topicjes hebt gereageerd. Mogelijk snap je het nog niet zo goed wat de bedoeling is. Ik leg het je ff in het kort uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:03 schreef wolffie het volgende:
Wie zegt dat het bij foei is gebleven, jij ziet niet wat er verder gebeurd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan de moderatie iets strenger zijn bij een topic kaap. Zelfde user 2x achter elkaar. Komt het eerste topic binnen wat hij kaapte met een posting waar andere mensen een ban van 30 dagen voor aan de broek hebben gekregen, om vervolgens het tweede topic wat hij kaapte te beginnen dat hij het vorige topic niet gekaapt had. Foei word er gezegd niet weer doen en hier heb je je lolly weer. Je mag best wat toelaten, maar er zijn grenzen, vooral die posting in het eerste topic wat hij kaapte. Kan het mis hebben hoor of vind mij maar een zeikerd, maar hier is de FB voor.
Dus je geeft wel toe dat het een foei was. Dat is al winst. Als een user een ban krijgt van 30 dagen, voor een bijna zelfde posting, dan zit het moderatieteam niet op één lijn. Nogmaals, hier is de FB voor om dit te melden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat het bij foei is gebleven, jij ziet niet wat er verder gebeurd?
Dit is een duidelijk verhaal. Kan ik mee verder. Maar dit wat je net sommeerde, had Dotteke dat ook niet kunnen vermelden als moderator? Zij was diegene die antwoorde net op mijn vraag/stelling/mening en daar was het antwoord niet duidelijk. Gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
Het schelden is weggehaald en hij is erop gewezen. Net als op het topickapen.
Er zijn ook verschillende middelen die we gebruiken, die minder publiekelijk zijn. Lees: DM, note, discussie achter de schermen en een ban kunnen we niet zelf zetten.
Er wordt meer gedaan dan te zien is
Uitslagen van de OS idem.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Hoe doen we het qua spoilers in de COS-titel?
Als je bijv op zoek bent naar het Livetopic, of je bent gewoon in je MyAT bezig zonder dat je live BB kijkt ben je al meteen de lul.
Dat is dan vanavond niet gelukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Benny het volgende:
De regel is... Geen TTs die het spelverloop voor tv kijkers kunnen spoileren.
Die niet-spoilers gelden alleen voor live tv kijkers. Het is niet te doen om ook met alle uitgesteld kijken kijkers rekening te houden. Dus niet spoilen wat nog niet in de uitzending is geweest.quote:
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die niet-spoilers gelden alleen voor live tv kijkers. Het is niet te doen om ook met alle uitgesteld kijken kijkers rekening te houden. Dus niet spoilen wat nog niet in de uitzending is geweest.
Ik ontwijk de MyAT tijdens widm en blijf alleen in het widm forum hangen. Pas nadat ik BB heb terug gekeken kijk ik op FoK pas buiten widm.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.
Dan COS maar ontvolgen als het niet verandert.
Jawel, misschien niet in de titel, maar als ik teruglees in de cos heb ik geen trek in uitslagen van de OS van de nacht. Dat wil ik gewoon terugkijken.quote:
Als er op dat moment net een topic vol is dan kan dat gebeuren dat het er zo snel in staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja ik keek eerst WIDM en keek bewust niet in het COS-topic. Maar om 21.08u zat de spoiler al in de titel, vind dat vrij snel.
Dan COS maar ontvolgen als het niet verandert.
Sowieso is de COS niet bedoeld voor de OWS daar is een apart topic voorquote:Op zondag 6 februari 2022 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, misschien niet in de titel, maar als ik teruglees in de cos heb ik geen trek in uitslagen van de OS van de nacht. Dat wil ik gewoon terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |