abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 20:20:52 #126
388664 crew  Dotteke
pi_203337476
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Ik lees bij het Topic Streamverslagen van @:Rinardo de volgende quote:

"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."

Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Iemand wees er op in topic sv naar een andere link. In overleg heb ik gevraagd of rinardo dat zelf heeft geschreven of dat die andere site het van hem had gekopieerd. Was geen beschuldiging maar een vraag. Ik heb rinardo ook gezegd dat hij even contact met die site moest opnemen omdat ze zijn verslagen pikken. Was geen verwijt gewoon een vraag. Hem ook gezegd dat ik graag zijn verslagen lees en andere users ook.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203337663
^

Er is dan ook contact opgenomen met Rinardo, in de hoop dat hij streamverslagen wil blijven schrijven.

quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Stijfkopie het volgende:
Wat streamverslagen bereft ben ik daar echt blij mee. Maar het lijkt soms wel te veel ook al zit het achter een spoiler als ik die open klik en er zit een bewegende gif achter is het al drama. Ligt niet aan mijn laptop om dat even voor te zijn. Al weet ik niet hoe groot die bestanden zijn. En dat is jammer maar ik lees er liever niet
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.
pi_203337791
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:34 schreef Benny het volgende:
^

Er is dan ook contact opgenomen met Rinardo, in de hoop dat hij streamverslagen wil blijven schrijven.
[..]
Na wat ik begreep is dit een breed probleem en zou Chrome hierin een rol spelen. Heb iets anders nog niet geprobeerd. Maar dat zou je zelf ook kunnen doen.
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel weg
Daar denk ik even over na
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 09:54:57 #129
388664 crew  Dotteke
pi_203341989
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:43 schreef Stijfkopie het volgende:

[..]
Klopt ik zit op chrome, ik heb er meer maar dat versjouwen gaat me te ver. Ik blijf er wel weg
De gifjes staan bewust onder spoilers omdat het het topic traag maakt
Als je niet op de spoilers klikt zijn de SV goed te lezen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203344827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:37 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Erm... je leest mijn zin nogal verkeerd, er staat dus in andere woordvolgorde: ik heb de afgelopen maanden gezien dat nogal wat mensen hem dagelijks waarschuwen en bemoederen.

Overigens heb ik noch de behoefte om te rellen, noch een heksenjacht op wie dan ook, noch om een discussie aan te gaan met een crewlid maar ik wilde deze misverstand nog even uit de wereld helpen.

Zie hieronder mijn originele post:
[..]

Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.
En ook excuus dat ik je post helemaal verkeerd heb gelezen.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:25:45 #131
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203346034
-knip- Is over gesproken en was helder.

[ Bericht 80% gewijzigd door utopia2.0 op 24-01-2022 15:48:27 ]
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:27:38 #132
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203346068
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:10 schreef Benny het volgende:

[..]
Her helemaal niet meer op teruggekomen. Excuus.
En ook excuus dat ik je post helemaal verkeerd heb gelezen.
-knip-

[ Bericht 7% gewijzigd door utopia2.0 op 24-01-2022 15:48:49 ]
  maandag 24 januari 2022 @ 15:36:23 #133
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203346186
En zorg ervoor, dat de block functie optimaal is. Niet dat je via een quote alsnog een posting kunt lezen van een geblokte user. Ook wat ik al eerder aangaf, kijk naar een kloon van users via IP. Want er posten meerdere users met meerdere accounts.
pi_203346201
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Die fluwelen handschoen waarmee Mario hier behandeld word, moet maar eens over zijn. Geen knuffel mario meer, maar eens actie ondernemen. Lang genoeg geduurd nu.
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.

Er hangt nu een algeheel sentiment dat men pas tevreden is wanneer mario is geband. Dat is ook verre van oke.
pi_203346734
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:37 schreef Benny het volgende:

[..]
Doelend op de posts in de COS nu? Zoals je misschien ook zelf hebt kunnen zien wordt er naar gehandeld.

Er hangt nu een algeheel sentiment dat men pas tevreden is wanneer mario is geband. Dat is ook verre van oke.
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.
pi_203347057
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef Verida het volgende:

[..]
er worden nu kusje kroel waarschuwingen gegeven, dan houdt hij een dag of twee zich in en dan begint het hele gezeik en gezever weer van voren af aan.
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.

Open kaart: Als je objectief gezien kijkt naar de postings zijn ze vaag, soms wat vulgair en met hier een daar een scheldwoord. Vaak niet eens noemenswaardig of überhaupt de moeite waard om aandacht aan te besteden. Zo zijn er zovelen in de COS. Posts en users. Er wordt een persoonlijke irritatie naar/over hem uitgesproken waar anderen zich in herkennen. Er ontstaat een discussie. Hij maakt wat los. Er wordt meer op gelet. Er wordt meer op gereageerd. In veel gevallen is het probleem persoonlijk te negeren. Hoewel hij dat zelf ook wat lastig maakt (oa. door zijn eigen posts te herhalen).

Dat zijn de individuele posts. Kijken we naar het grotere plaatje, dan wordt hij daar geregeld op aangesproken. Door ons en jullie, users en mods, openbaar en privé. En zo nodig ook verder naar gehandeld. Als hij wordt uitgelokt dan kunnen we er alleen niks mee. Het wordt er alleen minder gezellig op. Met een heksenjacht wint niemand.

Ik ben mij ervan bewust dat hij behoorlijk wat teweeg brengt of los maakt. Maar een groot deel valt ook te negeren. In dat geval doe je jezelf en anderen ook een plezier.
  maandag 24 januari 2022 @ 17:16:28 #137
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203347616
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2022 16:34 schreef Benny het volgende:

[..]
Er zijn tal van voorbeelden waarbij het echt wel verder gaat dan een kusjekroel hoor.

Open kaart: Als je objectief gezien kijkt naar de postings zijn ze vaag, soms wat vulgair en met hier een daar een scheldwoord. Vaak niet eens noemenswaardig of überhaupt de moeite waard om aandacht aan te besteden. Zo zijn er zovelen in de COS. Posts en users. Er wordt een persoonlijke irritatie naar/over hem uitgesproken waar anderen zich in herkennen. Er ontstaat een discussie. Hij maakt wat los. Er wordt meer op gelet. Er wordt meer op gereageerd. In veel gevallen is het probleem persoonlijk te negeren. Hoewel hij dat zelf ook wat lastig maakt (oa. door zijn eigen posts te herhalen).

Dat zijn de individuele posts. Kijken we naar het grotere plaatje, dan wordt hij daar geregeld op aangesproken. Door ons en jullie, users en mods, openbaar en privé. En zo nodig ook verder naar gehandeld. Als hij wordt uitgelokt dan kunnen we er alleen niks mee. Het wordt er alleen minder gezellig op. Met een heksenjacht wint niemand.

Ik ben mij ervan bewust dat hij behoorlijk wat teweeg brengt of los maakt. Maar een groot deel valt ook te negeren. In dat geval doe je jezelf en anderen ook een plezier.
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
pi_203348229
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Als ik tijdens een voetbalwedstrijd iemand op zijn enkel trap krijg ik een waarschuwing. Trap ik in diezelfde wedstrijd nog iemand op zijn enkel, dan krijg ik een waarschuwing. De tegenstander is furieus, verwacht een gele kaart, maar de scheids blijft bij zijn standpunt en blijft bij zijn waarschuwing. Hetzelfde gebeurt nog 5x en het blijft telkens bij een waarschuwing. De volgende wedstrijd gebeurt hetzelfde weer en weer houd diezelfde scheidrechter het bij een waarschuwing. Dat is een vrijbrief om iemand een gebroken enkel te trappen. Ik ben totaal niet uit op een ban voor Mario, maar zijn eigen gedrag in de COS zorgt voor frustratie en naar het schijnt helpen de waarschuwingen niet meer, want zijn gedrag blijft telkens hetzelfde. Ik ben het met je eens, dat negeren het beste medicijn is, daarom heb ik ook enkele users op block staan en dat is een verademing. Nu heb ik een Abbo en kan ze blokken, maar niet iedereen kan zich een Abbo veroorloven en moeten zich dan inhouden en op de tanden bijten en dat kan verdomde moeilijk zijn. Maar in grote lijnen ben ik het met je eens.
Op negeer zetten :Y)
Daar denk ik even over na
  woensdag 26 januari 2022 @ 00:34:03 #139
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203367769
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Gast Hoe durf je Mario een onterechte ban aan te naaien ... @admin mario is anders en verdient dit niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_203367878
Ik ben een trouwe lezer maar vooral geen schrijver. Maar ik stoor me mateloos aan zijn reacties. Maar vooral ben ik verbaasd dat hij er altijd mee wegkomt. Is het zijn charme vanwege zijn beperkte nedrlandse vocabulaire?????? Ik walg van het merendeel van zijn opmerkingen. En ben er zeer verbaasd over dat dit al jaren zo kan gaan. Maar vooral snap ik niet dat dit geaccepteerd word.
  woensdag 26 januari 2022 @ 01:20:37 #141
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203367892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 01:13 schreef pid1961 het volgende:
Ik ben een trouwe lezer maar vooral geen schrijver. Maar ik stoor me mateloos aan zijn reacties. Maar vooral ben ik verbaasd dat hij er altijd mee wegkomt. Is het zijn charme vanwege zijn beperkte nedrlandse vocabulaire?????? Ik walg van het merendeel van zijn opmerkingen. En ben er zeer verbaasd over dat dit al jaren zo kan gaan. Maar vooral snap ik niet dat dit geaccepteerd word.
mario is zeg maar een soort Johny de Mol jongere, op leeftijd
Musica Español
Come On
pi_203367909
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 01:20 schreef chufi het volgende:

[..]
mario is zeg maar een soort Johny de Mol jongere, op leeftijd
En dus.... moet daar een halt aan geroepen worden. Dit kan echt niet.
  woensdag 26 januari 2022 @ 01:31:36 #143
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_203367914
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 01:28 schreef pid1961 het volgende:

[..]
En dus.... moet daar een halt aan geroepen worden. Dit kan echt niet.
Mario is ok .. en wat is het probleem ook al weer ?
Musica Español
Come On
  woensdag 26 januari 2022 @ 10:55:08 #144
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203370351
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2022 00:34 schreef chufi het volgende:

[..]
Gast Hoe durf je Mario een onterechte ban aan te naaien ... @:admin mario is anders en verdient dit niet
Om hier even op te reageren, want vind je opmerking nogal kort door de bocht. Als je goed leest, zie je staan" ik ben niet uit op een ban voor Mario". Ik uit mijn frustratie over hem, terwijl de halve cos hem uitkotst en zich niet via FB laat gelden. Verder maak ik geen woord meer vuil over hem. Staat ook op blok bij mij, dus zie zijn postings sowieso niet meer.
pi_203373696
Fijn dat jullie even uiteenzetten dat het allemaal zo gemakkelijk niet is. De een vind hem reteirritant, de ander noemt hem 'gewoon een beetje anders'.
pi_203504432
@Benny : kun je de laatste posts uit het SV topic even opruimen. Er is daar iemand die niet helemaal snapt wat stream verslagen zijn.
pi_203504540
^O^

Bezem is er doorheen gehaald en een topicpointer geplaatst om te wijzen op de COS en SC
pi_203505894
Morgen Dimi eruit😁
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:52:42 #149
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203505923
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:50 schreef wolffie het volgende:
Morgen Dimi eruit😁
Hoi wolffie,
In dit topic kun je over Big Brother babbelen:
BB / [COS #326] gebeurt geen moer....
  vrijdag 4 februari 2022 @ 20:30:51 #150
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203508172
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:52 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Hoi wolffie,
In dit topic kun je over Big Brother babbelen:
BB / [COS #326] gebeurt geen moer....
Neemt niet weg dat Wolffies's statement wel degelijk waar is en dat deze poster het volste recht heeft dat te melden waar hij dat passend vindt ... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')