quote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de verschillende tijdslijnen in seizoen 1 al te lastig waren kun je het beter opgeven denk ik.
@JR-Style-93 zei datquote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien zat er gewoon te veel verhaal in voor je. Misschien is Bumba seizoen 1 wat meer geschikt voor je
Vaker in COR posten, dan zit je zo aan die 1000.quote:Op maandag 13 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 948 notes gekregen van onze moderators.
We komen steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Aan Bumba of The Witcher?quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
@:jr-style-93 zei dat
Ik moet ooit nog een keer beginnen.
Gewoon doen maat, gewoon doen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
@:jr-style-93 zei dat
Ik moet ooit nog een keer beginnen.
Liever dat dan dat je begint te janken toch.quote:Op maandag 13 december 2021 16:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie posten moet ik een beetje gniffelen
Dat doet hij ook vaak zatquote:Op maandag 13 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je begint te janken toch.
quote:
Klopt, dat doe ik altijd als ik ggmm zie postenquote:Op maandag 13 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je begint te janken toch.
Hahaha!quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat doe ik altijd als ik ggmm zie posten
Bietjesquote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Stamppot boerenkool!quote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics van je jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nasi.quote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |