moet ook kunnen maar vind het gewoon geen leuke tegenstanderquote:Op maandag 13 december 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Benfica kan er geen reet van. Dat hebben we tegen PSV gezien. We gaan de polonaise gewoon voortzetten. Vanaf de ronde daarna moeten er clubs de polonaise verlaten vermoed ik.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja koop je weinig voor als je ieder jaar in de poule je biezen mag pakkenDan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
Benfica is te pakken, en je weet dat je dan in de kwartfinale dan wel tegen een leukere tegenstander staat.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet ook kunnen maar vind het gewoon geen leuke tegenstander
Kwartfinale Villareal - Juventus aub. Een van die 2 GENOT.quote:Op maandag 13 december 2021 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Benfica is te pakken, en je weet dat je dan in de kwartfinale dan wel tegen een leukere tegenstander staat.
Het is niet dat Inter zoveel leuker lijkt.
Ehh, wat.quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
Dan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
Een club bepaalt toch nog altijd zelf of ze hun budget op de CL afstemmen?quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja koop je weinig voor als je ieder jaar in de poule je biezen mag pakkenDan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
[..]
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd op CL etc etc. Wil je er echt aan verdienen zul je toch wat verder moeten komen, gezien salarisposten, transfers etc. Clubs die CL spelen geven vaak ook een stuk meer uit aan transfers etc dan andere clubs.quote:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen users zonder abo worden sneller geband.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk nou uit ouwe reus. Straks weer stukje ban en alles. Altijd tegen mij.
Nee, maar dat zijn Italiaanse ploegen toch doorgaans ook niet? Al is Inter wel een iets aansprekendere tegenstander inderdaad. Ik verwacht dat Ajax het wel gaat redden.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat noem ik geen profijt. Het gaat om de knikkers. Clubs spelen CL om de roem, maar ook zeker om de knaken. Je ''winst'' is compleet weg als je enkel de poulefase mag spelen en nooit een stapje verder komt.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.
Feyenoord en PSV zouden meteen tekenen voor 35? miljoen extraquote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.
Angst hebben van dit PSG HAHAHAHAH hou toch op.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.
Inter speelt niet bepaald verdedigend hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn Italiaanse ploegen toch doorgaans ook niet? Al is Inter wel een iets aansprekendere tegenstander inderdaad. Ik verwacht dat Ajax het wel gaat redden.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet beginnen om dit verhaal volledig te ontkrachten.quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd op CL etc etc. Wil je er echt aan verdienen zul je toch wat verder moeten komen, gezien salarisposten, transfers etc. Clubs die CL spelen geven vaak ook een stuk meer uit aan transfers etc dan andere clubs.
Precies, maar de competitie wordt ook leuker met concurrentie die wat kan.quote:Op maandag 13 december 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zouden meteen tekenen voor 35? miljoen extra
Ik hoef geen gelijk ouwe pik.quote:Op maandag 13 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet beginnen om dit verhaal volledig te ontkrachten.
Dus je hebt gelijk.
Ajax heeft wel meer profijt van aanvallende, op papier sterkere tegenstanders imo.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.
Competitie wordt leukerquote:Op maandag 13 december 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, maar de competitie wordt ook leuker met concurrentie die wat kan.
Even afgezien van het feit dat Ajax nu niet eens eerste weet te staan
Vertonghen met zijn 10 pace tegen Anthony HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Ajax heeft wel meer profijt van aanvallende, op papier sterkere tegenstanders imo.
Oh dan mij ook niet meerquote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Competitie wordt leukerLul argument. Mij interesseert het werkelijk geen hol als Ajax de komende 15 jaar fluitend kampioen kan worden. Dat zou GENOT zijn. Uitslagen als 13-0 genot.
Overigens moet ik wel zeggen dat de Eredivisie mij kan jeuken. Europees is veel belangrijker. Kampioen zijn we al zo vaak geworden genot.quote:
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.quote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertonghen met zijn 10 pace tegen Anthony HAHAHAHAHAHAHA
Vertonghen staat ook helemaal niet tegen Antony, en inderdaad die zal het lekker vinden zonder ruimte in zijn rug.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.
Die overige verdedigers zijn net zo traag Hans.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.
Anthony komt wel binnendoor, dus Jan komt hem wel tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertonghen staat ook helemaal niet tegen Antony.
Oh je hebt Benfica daadwerkelijk nog nooit zien voetballen dus.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die overige verdedigers zijn net zo traag Hans.
Volgens mij is Grimaldo niet zo traag hoor maar goed Pietquote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen PSV. Dat PSV dat verloor (LOL)quote:Op maandag 13 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je hebt Benfica daadwerkelijk nog nooit zien voetballen dus.
Speelt toch meer als aanvallende back en niet als pure verdediger.?quote:Op maandag 13 december 2021 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is Grimaldo niet zo traag hoor maar goed Piet
Een linksback is inderdaad iets anders dan een centrale verdediger.quote:Op maandag 13 december 2021 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt toch meer als aanvallende back en niet als pure verdediger.?
Mwoah, ik denk dat je de voorbereiding niet mee moet rekenen, toen won dat zelfde PSV nl van Galatasaray(die wel door gaan in de EL) en de JC schaal van Ajax, voor de bruine bonen weet je wel.,..quote:Op maandag 13 december 2021 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen PSV. Dat PSV dat verloor (LOL)
Dat is toch letterlijk de speler waar Antony mee te maken krijgt?quote:Op maandag 13 december 2021 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt toch meer als aanvallende back en niet als pure verdediger.?
Benfica kan er geen reet van ouwe reus, komop.quote:Op maandag 13 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je hebt Benfica daadwerkelijk nog nooit zien voetballen dus.
Niet direct. Anthony is juist een speler die veel naar binnen trekt en dan moet Jan dat op zien te vangen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch letterlijk de speler waar Antony mee te maken krijgt?
Sinkgraven toch.quote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
Wie staat er linksback bij Ajax @:Caland ?
Weet je wie ook vaak kampioen is geworden?quote:Op maandag 13 december 2021 15:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overigens moet ik wel zeggen dat de Eredivisie mij kan jeuken. Europees is veel belangrijker. Kampioen zijn we al zo vaak geworden genot.
Iedere aap zijn gebrek ouwe reus.quote:Op maandag 13 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wie ook vaak kampioen is geworden?
MvG
Weet je wie nog vaker kampioen gaat worden?
Max
Weet je dat zij PSV fan zijn?
Genot.
Ik sluit me maar bij Caland aan, je hep gelijk.quote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet direct. Anthony is juist een speler die veel naar binnen trekt en dan moet Jan dat op zien te vangen.
Ik neem de analyse van iemand die ze 2x per jaar heeft zien spelen niet zo serieus, sorry.quote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Benfica kan er geen reet van ouwe reus, komop.
Sinds wanneer spel je zn naam met een h er in?quote:Op maandag 13 december 2021 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet direct. Anthony is juist een speler die veel naar binnen trekt en dan moet Jan dat op zien te vangen.
Sporting sloopte ze letterlijk. Benfica > Conference League.quote:Op maandag 13 december 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem de analyse van iemand die ze 2x per jaar heeft zien spelen niet zo serieus, sorry.
Ja en Ajax verloor van AZ, Utrecht en speelde gelijk tegen Kowet en Heracles Heracles.quote:Op maandag 13 december 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sporting sloopte ze letterlijk. Benfica > Conference League.
aantal posts: 47.018 (gemiddeld 6 per dag)quote:Op maandag 13 december 2021 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer spel je zn naam met een h er in?
Aldus iemand die de dt-regel niet snaptquote:Op maandag 13 december 2021 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer spel je zn naam met een h er in?
quote:Op maandag 13 december 2021 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedere aap zijn gebrek ouwe reus.
Ben je daarom fan van Klompvoet?quote:Op maandag 13 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
MvG
Max
Genot.
quote:Op maandag 13 december 2021 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je daarom fan van Klompvoet?
Toch weer 50% met obesitas.quote:Op maandag 13 december 2021 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
MvG
Max
Genot.
Ik denk dat het belangrijker is om namen goed uit-/af te drukken, weet je in ieder geval wie er bedoeld word.quote:Op maandag 13 december 2021 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aldus iemand die de dt-regel niet snapt
Denken dat men dat denktquote:Op maandag 13 december 2021 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat PSV aan het einde van het seizoen nog bovenaan staat. De onwetendheid
Denken dat @maxi-mus uberhaupt het geestelijke vermogen heeft om te denkenquote:Op maandag 13 december 2021 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Denken dat men dat denkt![]()
Nouja alleen @:maxi-mus
Het antwoord isquote:Op maandag 13 december 2021 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag een antwoord? Of is dat typisch Broabants?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
In DRT volgen er tribunalen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat @:maxi-mus uberhaupt het geestelijke vermogen heeft om te denken
Ik werd toen keihard uitgelachen!quote:Op maandag 13 december 2021 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Denken dat men dat denkt![]()
Nouja alleen @:maxi-mus
Erg jammer.quote:Op maandag 13 december 2021 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Wereldgozer is al voorgekomen las ik bohhhh
Waarom eigenlijk? Mag per dm allen. Hij had weer wat naaktmateriaal van @Anneloos lopen sturen die smeerpijp.quote:
Is @DonRaja nog mod? Werkelijk waar al eeuwen niet gezien.quote:Op maandag 13 december 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
Lijkt wel een SC hier.
Mod graag ingrijpen.
Volgens mij wel toch?quote:Op maandag 13 december 2021 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is @:Donraja nog mod? Werkelijk waar al eeuwen niet gezien.
Ja, die mod alleen tijdens kantooruren.quote:Op maandag 13 december 2021 16:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is @:Donraja nog mod? Werkelijk waar al eeuwen niet gezien.
Ben je nou weer aan het trollen?quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zo handig op een voetbalforum waarbij de meeste wedstrijden buiten kantooruren plaatsvinden, maar soit.quote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, die mod alleen tijdens kantooruren.
Maar lang niet gezien.
Zal wel weer naar kantoor moeten hahahaha.quote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, die mod alleen tijdens kantooruren.
Maar lang niet gezien.
quote:Op maandag 13 december 2021 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is om namen goed uit-/af te drukken, weet je in ieder geval wie er bedoeld word.
Tegelijk met Atléti v United, erg jammer.quote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
23-02 21:00 Benfica - Ajax
15-03 21:00 Ajax - Benfica
Waar vind je dit? Dan zet ik het even in de OP. Edit: al gevonden.quote:Op maandag 13 december 2021 19:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tegelijk met Atléti v United, erg jammer.
Wat een mongool joh. Dit was een directe quote. Houdoe.quote:Op maandag 13 december 2021 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Mag per dm allen. Hij had weer wat naaktmateriaal van @:anneloos lopen sturen die smeerpijp.
Mendy is ook goed nieuws. Marcelo zien struggelen tegen Chukwueze was niet best.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Benz zoals al werd aangekondigd door Carlo. @:el-stinho
Ik ben benieuwd hoe Pep morgen op de persco Sporting gaat duiden met de duels tegen Ajax in het achterhoofd.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomende week weer los allen. Het spreekt voor zich welke potjes gekozen worden door RTL 7. De overige twee zijn te zien via Ziggy.
Hij gaf eerder al aan onder indruk te zijn een paar dagen geleden tussen de regels door. The usual, zeg maar.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Pep morgen op de persco Sporting gaat duiden met de duels tegen Ajax in het achterhoofd.
Dan zal hij Ajax wel als een mogelijke titelkandidaat wegzetten morgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij gaf eerder al aan onder indruk te zijn een paar dagen geleden tussen de regels door. The usual, zeg maar.
[ twitter ]
Onwijs zin in.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:05 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomende week weer los allen. Het spreekt voor zich welke potjes gekozen worden door RTL 7. De overige twee zijn te zien via Ziggy.
Ik hoop op een leuk controversieel VAR momentjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:58 schreef Bolasie het volgende:
Benzema op de bank zou niet leuk zijn.
Lahozgod @Cocoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuk controversieel VAR momentje
Ik heb nog geen analyse gelezen van Stijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Coco het volgende:
Leuk, werd weer tijd voor wat CL.
@:El-Stinho en ik zitten er eindelijk klaar voor.
Hij is vast druk met zijn studie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen analyse gelezen van Stijn.
De nieuwe Maarten Wijffels, lekker man.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is vast druk met zijn studie.
Nu niet, maar ik heb niet altijd tijd om stukjes erover te tikken. Voor de return maybe aangezien ik de week ervoor vakantie heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is vast druk met zijn studie.
We laten hem even met rust tot 25 februari.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog geen analyse gelezen van Stijn.
Het was ook geen verplichting, slechts een wens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
We laten hem even met rust tot 25 februari.
Leipzig v La Real is om 21:00.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer heerlijk dat het Europese voetbal weer begint. Zin in donderdag ook, jammer dat de 3 voor mij meest boeiende potjes tegelijk zijn.
Over een paar jaar in een praatprogramma met Pieter Zwart.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Maarten Wijffels, lekker man.
Welke 3?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer heerlijk dat het Europese voetbal weer begint. Zin in donderdag ook, jammer dat de 3 voor mij meest boeiende potjes tegelijk zijn.
Ik heb geen viaplay.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer. Koen die viaplay gaat doen is ook erg onleuk.
Koen wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer. Koen die viaplay gaat doen is ook erg onleuk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koen_Weijlandquote:
Strijder. Leven als een professioneel esporterquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koen_Weijland
Staat ook wel eens langs de lijn bij de Europese potjes.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Strijder. Leven als een professioneel esporter![]()
![]()
Even kijken of het onderdompelen me gaat lukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond ouwe reus, welkom in het warme CL bad
Ik moet iedere keer dat ik dit plaatje zie hardop lachenquote:
hoezoquote:
hey klaasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
PSG gaat Real kapoet maken
[ link | afbeelding ]
Iedere dagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey klaas
heb jij nog mensen of instanties kapoet gemaakt
ziggo is top!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze lieten een voor Ajax niet zo'n voorspoedig verlopen wedstrijd zien.
Modric is genieten, vind ik. Kroos ook nog wel, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk haast nooit meer Spaans voetbal. Leveren Kroos en Modric nog steeds voldoende?
Oja, die gozer die op Remco Evenepoel lijktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Koen_Weijland
Staat ook wel eens langs de lijn bij de Europese potjes.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk haast nooit meer Spaans voetbal. Leveren Kroos en Modric nog steeds voldoende?
Ik vind het geen toppers meerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heeft user @maxi-mus in alle fok kranten laten zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er deze week alweer Europees voetbal was
Erg leuk
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze lieten een voor Ajax niet zo'n voorspoedig verlopen wedstrijd zien.
Luuk levert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Always watch Real Betis.quote:
Zondag niet gekeken, maar Fekir is altijd een feest om naar te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fekir was onwijs goed hoorde ik van vriend Suley.
Die goal heb ik gezien ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag niet gekeken, maar Fekir is altijd een feest om naar te kijken.
Zelfs William Carvalho begint koelbloedig mensen te poorten in de 16 en daarna soepel af te werken.
Wie zie jij graag TD worden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Sneijder nou echt net gezegd dat hij wel TD bij Ajax wil worden
"Ben ik gepolst? Niet echt, niet direct", reageert Sneijder op de vraag van Humberto Tan, voorafgaand aan de Champions League-wedstrijden die hij analyseert in de studio. "Maar ik zou er wel voor openstaan." Sneijder zou echter wel ondersteuning willen hebben. "Ajax is een groot bedrijf, maar misschien wel als uithangbord."quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Je kan die man toch niet 1 op 1 vervangen, dus ik zou eerder zijn functies wat herverdelen en wellicht nog een mannetje erbij halen maar niet als "de nieuwe Overmars"quote:
gelijk doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Die schijnt toch ook wat op zijn kerfstok te hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ze zijn overigens in gesprek met Kluivert. @:tagliano
Fijn, eindelijk een TD van onbesproken gedrag en een prima CV als technisch directeurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als hij zijn kerfstok maar niet laat zien haha!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Die schijnt toch ook wat op zijn kerfstok te hebben?
Meh, Denk dat er wel betere kandidaten zijn qua ervaring.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
xDquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij zijn kerfstok maar niet laat zien haha!
hj heeft geen dick pics gestuurd jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fijn, eindelijk een TD van onbesproken gedrag en een prima CV als technisch directeur
Stuur jij wel eens een dickpic klaasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hj heeft geen dick pics gestuurd ja
Ben aan het trainenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die goal heb ik gezien ja, heerlijk.
Ik snap die reflexen nooit zo dat het iemand moet zien die er toevallig een paar ballen inknikkerde voor je 30 jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meh, Denk dat er wel betere kandidaten zijn qua ervaring.
Ik vond Tovermars een fascinerende speling.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij zijn kerfstok maar niet laat zien haha!
past gewoon niet op een normale fotoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur jij wel eens een dickpic klaas
Alleen jammer dat Elle niet op de hoogte was van het laatste nieuws. Maar wel gelachen ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond Tovermars een fascinerende speling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje ideaalbeeld dat je oud-Ajacieden terughaalt maar dan moet je wel wat kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap die reflexen nooit zo dat het iemand moet zien die er toevallig een paar ballen inknikkerde voor je 30 jaar geleden.
Ja ik begrijp ook wel dat je het wil maar een goede kandidaat lijkt mij belangrijker dan een kandidaat die bij Ajax hep gevoetbald. Sowieso liggen de goede TD's niet voor het oprapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje ideaalbeeld dat je oud-Ajacieden terughaalt maar dan moet je wel wat kunnen.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heeft user @:maxi-mus in alle fok kranten laten zetten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook wel dat je het wil maar een goede kandidaat lijkt mij belangrijker dan een kandidaat die bij Ajax hep gevoetbald. Sowieso liggen de goede TD's niet voor het oprapen.
Vind ik best realistisch gesproken eigenlijk wat het verder geen goed idee maakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"Ben ik gepolst? Niet echt, niet direct", reageert Sneijder op de vraag van Humberto Tan, voorafgaand aan de Champions League-wedstrijden die hij analyseert in de studio. "Maar ik zou er wel voor openstaan." Sneijder zou echter wel ondersteuning willen hebben. "Ajax is een groot bedrijf, maar misschien wel als uithangbord."
Ik wil gewoon Overmars terugquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik begrijp ook wel dat je het wil maar een goede kandidaat lijkt mij belangrijker dan een kandidaat die bij Ajax hep gevoetbald. Sowieso liggen de goede TD's niet voor het oprapen.
Ik weet niet of zijn assistent Hamstra goed ligt daar. Beetje ervaring lijkt me wel belangrijk en niet al te veel missers. dus geen Kluivert of Seedorfquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Die wijven motten niet zo zeuren en anders donderen ze zelf maar op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Overmars terug
Geef die man een boete en zand erover
Dat is een lichtgewicht die vooral de jeugdzaken enz deed als ik het een beetje goed begrijp.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn assistent Hamstra goed ligt daar. Beetje ervaring lijkt me wel belangrijk en niet al te veel missers. dus geen Kluivert of Seedorf
Zand over die plek lijkt mij wel een bijzonder vervelende strafquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Overmars terug
Geef die man een boete en zand erover
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marco Bakker schijnt ook in beeld te zijn@GGMM vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:58 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Sierd voor Jan Lul commentaar zit te geven
Wietse zegt wel dat Sierd commentaar geeft maar op beide kanalen is Sporting City
Van genietenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat doe je met de like van max?
Mokerdikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Dan is het nu de hoogste tijd voor ribbelchips paprika
11k stappen vandaag ouwe reusquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Doritos Sweet Chilli Pepperquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Ja dit klinkt als een vriend van mij. Ja net fitness gedaan en dan lekker pizza naar binnen schuiven en dan verbaasd zijn dat ie niet afvalt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
11k stappen vandaag ouwe reus
Dan kan het er vast vanaf
Eerste seizoenen gezien, seizoen 4 kijk ik als het er volledig op staat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat niemand hier Mocro Maffia kijkt.
Ik sta neutraal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een lichte voorkeur voor Real trouwens, ter info.
Wordle Maffia.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Mick Wely in je inbox.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordle Maffia.
Tel uit je winst.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
En jezus?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind die maria echt een klootzak
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zin in donderdag of loop je nog niet warm voor de CFL?
één van de minst sympathieke personages uit de bijbel inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
dat is godquote:
Welke?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
die op het veldquote:
Dat wint braaitonquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Mocht dit tegenvallen: er is over 10 minuten ook United v Brighton!
Raar dat zoiets opeens mag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Een soort lingo maar dan online. Sommige mensen hebben daar een hoop lol mee en posten het in de SC, anderen zitten niet zo lekker in hun fel en worden dan ontzettend kwaad.quote:
Veltmanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:06 schreef Bolasie het volgende:
Ronald likt zich zo in bij Vladimir.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef TLC het volgende:
ugh, je zou maar de hele dag naar Ronald de Boer moeten luisteren, dan wil je gewoon dat Poetin binnenvalt
Moet ie flink wat kilometers opschieten voordat hij er isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef TLC het volgende:
ugh, je zou maar de hele dag naar Ronald de Boer moeten luisteren, dan wil je gewoon dat Poetin binnenvalt
quote:
Dankquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een soort lingo maar dan online. Sommige mensen hebben daar een hoop lol mee en posten het in de SC, anderen zitten niet zo lekker in hun fel en worden dan ontzettend kwaad.
Alleen even uitkijken voor Nunez. Zou ook erg mooi zijn als Lazio Porto vloert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we nou Benfica ook gaan slopen zou dat erg mooi zijn ja
Die heeft het ook niet zo op joden is mijn indruk jaquote:
6e is wel beetje hoogst haalbare in ranking. Hopen dat WE (Nederland) komende seizoenen beetje blijven presterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen even uitkijken voor Nunez. Zou ook erg mooi zijn als Lazio Porto vloert.
Dan zal hij donderdag wel voor PSV juichen!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft het ook niet zo op joden is mijn indruk ja
Je kan ook gewoon zelf een split screentje maken tochquote:
Ik heb eigenlijk wel zin in een tripje naar Tel Aviv, dus neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan zal hij donderdag wel voor PSV juichen!
City nu ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax stond nu overigens al 0-2 voor bij Sporting
First Dates users kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf een split screentje maken toch
Niks mis met First Dates zippyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
First Dates users kunnen dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |