moet ook kunnen maar vind het gewoon geen leuke tegenstanderquote:Op maandag 13 december 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Benfica kan er geen reet van. Dat hebben we tegen PSV gezien. We gaan de polonaise gewoon voortzetten. Vanaf de ronde daarna moeten er clubs de polonaise verlaten vermoed ik.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja koop je weinig voor als je ieder jaar in de poule je biezen mag pakkenDan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
Benfica is te pakken, en je weet dat je dan in de kwartfinale dan wel tegen een leukere tegenstander staat.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet ook kunnen maar vind het gewoon geen leuke tegenstander
Kwartfinale Villareal - Juventus aub. Een van die 2 GENOT.quote:Op maandag 13 december 2021 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Benfica is te pakken, en je weet dat je dan in de kwartfinale dan wel tegen een leukere tegenstander staat.
Het is niet dat Inter zoveel leuker lijkt.
Ehh, wat.quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
Dan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
Een club bepaalt toch nog altijd zelf of ze hun budget op de CL afstemmen?quote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja koop je weinig voor als je ieder jaar in de poule je biezen mag pakkenDan verdien je ook niks extra's aan de CL, aangezien je budget erop is afgestemt.
[..]
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd op CL etc etc. Wil je er echt aan verdienen zul je toch wat verder moeten komen, gezien salarisposten, transfers etc. Clubs die CL spelen geven vaak ook een stuk meer uit aan transfers etc dan andere clubs.quote:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen users zonder abo worden sneller geband.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk nou uit ouwe reus. Straks weer stukje ban en alles. Altijd tegen mij.
Nee, maar dat zijn Italiaanse ploegen toch doorgaans ook niet? Al is Inter wel een iets aansprekendere tegenstander inderdaad. Ik verwacht dat Ajax het wel gaat redden.quote:Op maandag 13 december 2021 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat noem ik geen profijt. Het gaat om de knikkers. Clubs spelen CL om de roem, maar ook zeker om de knaken. Je ''winst'' is compleet weg als je enkel de poulefase mag spelen en nooit een stapje verder komt.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.
Feyenoord en PSV zouden meteen tekenen voor 35? miljoen extraquote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb je er toch al profijt van? Je hebt die spelers daardoor namelijk kunnen kopen.
Angst hebben van dit PSG HAHAHAHAH hou toch op.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.
Inter speelt niet bepaald verdedigend hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn Italiaanse ploegen toch doorgaans ook niet? Al is Inter wel een iets aansprekendere tegenstander inderdaad. Ik verwacht dat Ajax het wel gaat redden.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet beginnen om dit verhaal volledig te ontkrachten.quote:Op maandag 13 december 2021 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clubs stemmen - wanneer zij op regelmatige basis CL spelen - hun jaarbudget op de CL af. Stel je haalt dus ieder jaar CL, maar komt nooit voorbij die poulefase, dan verdien je er niets aan. Je koopt namelijk spelers met dit budget dat is afgestemd op CL etc etc. Wil je er echt aan verdienen zul je toch wat verder moeten komen, gezien salarisposten, transfers etc. Clubs die CL spelen geven vaak ook een stuk meer uit aan transfers etc dan andere clubs.
Precies, maar de competitie wordt ook leuker met concurrentie die wat kan.quote:Op maandag 13 december 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zouden meteen tekenen voor 35? miljoen extra
Ik hoef geen gelijk ouwe pik.quote:Op maandag 13 december 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet beginnen om dit verhaal volledig te ontkrachten.
Dus je hebt gelijk.
Ajax heeft wel meer profijt van aanvallende, op papier sterkere tegenstanders imo.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er in kracht niet veel verschil zit tussen Inter en Benfica. Je hebt 2x de kans gelopen PSG of Chelsea te loten, gelukkig is dat niet gebeurd. Je was niet bij voorbaat kansloos geweest maar die kun je beter toch maar iets later treffen eventueel.
Competitie wordt leukerquote:Op maandag 13 december 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, maar de competitie wordt ook leuker met concurrentie die wat kan.
Even afgezien van het feit dat Ajax nu niet eens eerste weet te staan
Vertonghen met zijn 10 pace tegen Anthony HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Ajax heeft wel meer profijt van aanvallende, op papier sterkere tegenstanders imo.
Oh dan mij ook niet meerquote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Competitie wordt leukerLul argument. Mij interesseert het werkelijk geen hol als Ajax de komende 15 jaar fluitend kampioen kan worden. Dat zou GENOT zijn. Uitslagen als 13-0 genot.
Overigens moet ik wel zeggen dat de Eredivisie mij kan jeuken. Europees is veel belangrijker. Kampioen zijn we al zo vaak geworden genot.quote:
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.quote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertonghen met zijn 10 pace tegen Anthony HAHAHAHAHAHAHA
Vertonghen staat ook helemaal niet tegen Antony, en inderdaad die zal het lekker vinden zonder ruimte in zijn rug.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.
Die overige verdedigers zijn net zo traag Hans.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Jantje heeft 4 man om en 2-3 voor zich dus zijn pace is totaal niet relevant in het handbalsysteem van Benfica.
Anthony komt wel binnendoor, dus Jan komt hem wel tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertonghen staat ook helemaal niet tegen Antony.
Oh je hebt Benfica daadwerkelijk nog nooit zien voetballen dus.quote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die overige verdedigers zijn net zo traag Hans.
Volgens mij is Grimaldo niet zo traag hoor maar goed Pietquote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die overige verdedigers zijn net zo traag Hans.
Tegen PSV. Dat PSV dat verloor (LOL)quote:Op maandag 13 december 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je hebt Benfica daadwerkelijk nog nooit zien voetballen dus.
Speelt toch meer als aanvallende back en niet als pure verdediger.?quote:Op maandag 13 december 2021 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is Grimaldo niet zo traag hoor maar goed Piet
Een linksback is inderdaad iets anders dan een centrale verdediger.quote:Op maandag 13 december 2021 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt toch meer als aanvallende back en niet als pure verdediger.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |